ایالات متحده و کانادا توافق برای حفظ مرز تا حدودی بسته برای 30 روز

بزرگنمایی این تصویر ایالات متحده و کانادا بسته خود را در مرز مشترک به ترافیک غیر ضروری در ماه مارس ا

توسط MINERALNEWS در 30 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

ایالات متحده و کانادا بسته خود را در مرز مشترک به ترافیک غیر ضروری در ماه مارس افزایش یافته است که منظور در ماه گذشته. روز سه شنبه نخست وزیر کانادا جاستین ترودو اعلام کرد که منظور تمدید شده است دوباره. ایلین تامپسون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ایلین تامپسون/AP

ایالات متحده و کانادا تمدید سفارش بسته شدن خود را در مرز مشترک به ترافیک غیر ضروری. نخست وزیر کانادا جاستین ترودو اعلام کرد تصمیم گیری سهشنبه, طولانی برای بار دوم به توافق اولیه رسید و در ماه مارس است.

حرکت تاخیر مرز را بازگشایی توسط یکی دیگر از 30 روز تا 21 ژوئن. نخست وزیر همچنین روشن ساخته است که یکی دیگر از تاخیر پس از آن ممکن است به خوبی در کارت.

"همانطور که ما دیده ایم تصمیم گیری است که ما در حال گرفتن بسیار ساخته شده و هفته به هفته در این بحران است. این وضعیت به سرعت در حال تغییر است و ما در حال به طور مداوم تنظیم کنید که تعادل درست بین نگه داشتن مردم در امن و بازگرداندن ظاهر نرمال و فعالیت های اقتصادی است که همه ما با تکیه بر" ترودو اضافه شده در طول یک کنفرانس خبری در خارج از نخست وزیر اقامت در اتاوا.

"ما قصد داریم به نگه داشتن این تصمیم گیری ها به عنوان زمان می رود."

رئیس جمهور تهمت به نظر می رسد برای تایید توافق در نظرات خود را پس از یک رویداد جداگانه روز سه شنبه در کاخ سفید — اما ابراز اشتیاق برای بازگشایی مرز "را به عنوان به زودی به عنوان همه چیز تمیز کردن در نظر طاعون."

"ما هر دو از رفتن به می خواهید به انجام عادی," او گفت. "ما می خواهم به عقب بر گردیم همه چیز. ما می خواهیم برای بازگشت به حالت عادی است."

از آن شده است تقریبا دو ماه پس مسافران می تواند با عبور از آمریکا و کانادا مرز به گردشگران است. از آنجا که محدودیت در زمان و اثر متقابل توافق در مارس 21, تنها پرسنل اورژانس و مردم عبور برای چیزهایی مانند کار آموزش و پرورش و یا مراقبت های فوری پزشکی شده اند قادر به عبور از امنیت.

ایالات متحده و مکزیک مشابه معامله در محل همراه خود را به اشتراک گذاشته اند.

در طول جلسه سه شنبه ترودو گفت که مقامات هر دو کشور کانادا و ایالات متحده آمریکا خواهد بود با استفاده از این تاخیر به mull چه گزینه های خود را — و چگونه برای رسیدن به آنها.

"حتی در حال حاضر ما می دانیم که ما نیاز به کار بیشتر به اطمینان حاصل شود که مسافران که در حال بازگشت از خارج از کشور یا از ایالات متحده به عنوان کانادایی به درستی به دنبال دارد به درستی جدا شده و نمی شوند بیشتر بردار برای گسترش COVID-19" در کانادا رهبر گفت: "ما نیاز به اقدامات قوی در جای خود و ما به دنبال در آن نزدیک است."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب