خطوط هوایی ایالات متحده اضافه کردن پروازها به عنوان تقاضا افزایش می یابد اما بهبود را سال

بزرگنمایی این تصویر دو پایه آمریکایی هواپیمایی بوئینگ 737 Max 8s دیده می شود پارک شده در میامی در سا

توسط MINERALNEWS در 19 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

دو پایه آمریکایی هواپیمایی بوئینگ 737 Max 8s دیده می شود پارک شده در میامی در سال 2019. صنعت هواپیمایی است دیدن بیشتر مسافران از در مارس و آوریل اما چهره یک راه طولانی به بهبود است. جو Raedle/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جو Raedle/گتی ایماژ

خطوط هوایی ایالات متحده در حال تقویت خود برنامه پرواز در آماده سازی برای تابستان پس از تجربه افزایش در تقاضای مشتری اما بازگشت 2019 سفر اعداد را سال, با توجه به یک شرکت هواپیمایی اجرایی است.

Coronavirus همه گیر شده است به طور کامل مختل صنعت با نزدیک به خالی پروازها و هواپیماهای پارک شده قابل رویت ترین نشانه های مشکل. اما فشار برای بازگشایی این کشور فراهم کرده است ایالات متحده حامل با روشنایی ضعیف تابیدن از امید.

خطوط هوایی آمریکا روز پنج شنبه اعلام کرد که این افزایش تعداد پروازهای داخلی در ماه آینده. شرکت هواپیمایی گفت: آن را در حال برنامه ریزی برای پرواز بیش از 55 درصد از آن در ژوئیه سال 2019 داخلی برنامه در ماه آینده پس از روزانه به طور متوسط تعداد مسافر افزایش یافته و از حدود 32,000 در ماه آوریل به بیش از 110,000 در اواخر ماه مه.

Vasu رجا و آمریکا و معاون ارشد رئیس جمهور از شبکه, استراتژی, NPR گفت که این تصمیم به اضافه کردن بیشتر به پرواز در ماه جولای رانده شد توسط سه عامل — مقید کردن تقاضا بازگشایی متحده و مثبت بازخورد مشتری.

"اگر مشتریان به سادگی باید گزینه های برای رفتن به سفر و اگر متحده همچنان به بازگشایی در این دوره که در آن به نظر می رسد بسیار مناسب است که بیشتر تقاضا خواهد آمد," رجا گفت. "اگر در واقع آن نیست دوباره توانایی ما برای رفتن و کاهش پرواز است خیلی آسان تر از آن است که برای رفتن و اضافه کردن آن."

شرکت هواپیمایی گفت: در ماه آینده ظرفیت را نشان دهنده حدود 40 درصد از آن در ژوئیه سال 2019 ظرفیت. که از 30 درصد در این ماه. ایالات متحده دیگر حمل نیز با اضافه کردن پرواز.

هواپیمایی متحده را یافتم پرواز در بیش از 150 از آن در ایالات متحده و کانادا در ماه آینده این شرکت گفت: در یک ایمیل به NPR. پرواز را افزایش هواپیمایی داخلی ظرفیت به 30 ٪ در سال بیش از سال است. در این ماه شرکت هواپیمایی انتظار دارد به کار در 23 درصد از آن در ژوئن 2019 ظرفیت. کم هزینه حامل مرزی است که با اضافه کردن 18 مسیرهای جدید برای تابستان برنامه.

برخلاف روند آتلانتا-بر اساس دلتا که در روز جمعه اعلام کرد که آن را به تعلیق عملیات به 11 بازار آمریکا آغاز ژوئیه 8.

با وجود این افزایش ناچیز در پرواز و ظرفیت صنعت هواپیمایی چهره یک راه طولانی به بهبود است. در هفته پایان مارس 31, پروازهای داخلی به طور متوسط 54 مسافران یک قطره از نمونه محدوده بین 80 و 100 مسافر در ژانویه و فوریه اما بیش از پایین فقط 17 مسافر در اواخر ماه مارس و اوایل آوریل است. تقاضا برای آینده سفر هوایی نیز پایین 82 درصد با توجه به داده های جمع آوری شده توسط انجمن صنعت پرواز برای امریکا است.

مسافرت هوایی و تقاضا انتظار می رود که باقی می ماند در زیر 2019 سطح تا 2023 اعتبار آژانس رتبه بندی S&P رتبه جهانی گفت: در گزارش اخیر.

"که کاملا واقع بینانه انتظار" رجا NPR گفت. "ما امیدواریم که آن را به سریع تر انجام شود. ما پیش بینی برای مثال اوقات فراغت تقاضا برای بازگشت زودتر از کسب و کار و تقاضا و کوتاه-مسافت تقاضای بازگشت زودتر از مسافت های طولانی و تقاضا. بنابراین وجود خواهد داشت جیب که در آن تقاضا بازیابی است که قطعا بسیار سریع تر از 2023 اما به منظور به دست آوردن مجدد 2019 سطح ترافیک ما یک تعداد از سال است."

خطوط هوایی آمریکا گزارش سه ماهه اول از دست دادن خالص $2.2 میلیارد دلار است. در ماه آوریل شرکت هواپیمایی دریافت $5.8 میلیارد دلار کمک مالی از طریق دولت حقوق و دستمزد پشتیبانی برنامه و گفت: این انتظار به درخواست جداگانه $4.75 میلیارد دلار وام از وزارت خزانه داری ایالات متحده. معلوم نیست که آیا این شرکت هواپیمایی در حال حاضر برای اعمال اضافی بودجه فدرال.

مهم نیست که چقدر سریع این صنعت را بهبود می یابند از ضربه گیر تغییرات در حال حاضر شناور در بسیاری از خطوط هوایی ایالات متحده.

آمریکا در حال حاضر اجرا چند اقدامات صرفه جویی در هزینه از شتاب بازنشستگی از برخی هواپیماهای انواع تعلیق غیرضروری استخدام به اجرای داوطلبانه ترک و یا بازنشستگی پیش از موعد برنامه. شرکت هواپیمایی نیز اعلام 30 درصد کاهش اجرایی آن کارکنان رجا گفت.

"[آمریکا] است که کاملا برای رفتن به کوچکتر," او گفت:. "این شرکت هواپیمایی در حال حاضر در حال ساخت واقعی در حال حاضر تصمیم گیری تغییر خواهد کرد که شرکت هواپیمایی برای همیشه لطفا برای. آنها آسان نخواهد بود اما بیش از مسافت های طولانی و ایده پشت آن است برای ایجاد یک شرکت هواپیمایی که قادر به پایداری نشان از این بحران است."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن