انگلستان اجازه خواهد داد که Huawei به بخشی از آن 5G شبکه

دولت بریتانیا می گوید مخابراتی غول هواوی می تواند کمک به ساخت آن جدید 5G شبکه داده با وجود آمریکا و فشار به بر

توسط MINERALNEWS در 8 بهمن 1398

دولت بریتانیا می گوید مخابراتی غول هواوی می تواند کمک به ساخت آن جدید 5G شبکه داده با وجود آمریکا و فشار به برش شرکت چینی از آن در برنامه های توسعه.

انگلستان National Cyber Security مرکز می گوید آن را در نظر Huawei یک "خطر بالا فروشنده" – اما به جای ممنوعیت این شرکت از آن مهم شبکه جدید این مرکز است که به درخواست شرکت انگلیسی "به استفاده از Huawei در یک محدود راه به طوری که ما می توانیم در مجموع مدیریت خطر است."

این NCSC همچنین هشدار کشورهای دیگر به دنبال آن مثال از جمله Huawei در آن 5G شبکه طرح, مگر اینکه آنها "واقعا قوی سیستم نظارتی."

"ما هرگز 'اعتماد' Huawei" آژانس می گوید و اشاره کرد که آن را به شکل ویژه Huawei Cyber Security ارزیابی مرکز 10 سال پیش.

"Huawei است که اطمینان توسط دولت بریتانیا تایید است که ما می تواند ادامه کار با مشتریان ما را به نگه داشتن 5G در اجرای آهنگ" Huawei معاون رئیس جمهور ویکتور ژانگ گفت: در بیانیه ای در مورد این تصمیم.

ایالات متحده در مبارزه با Huawei شامل ممنوعیت در تابستان گذشته که مانع سازمان با استفاده از پول فدرال برای خرید خدمات یا تجهیزات از شرکت مخابرات.

اما برگ برنده دولت نیز اجازه می دهد هواوی به بازی نقش مهمی را در ایالات متحده به عنوان وزارت بازرگانی اعطا فرمت در ماه نوامبر اجازه می دهد تا شرکت های آمریکایی برای کار با هواوی در شبکه های روستایی.



tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.su
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن