انگلیس دولت را به چالش کشیده برای رفع مراقبت های اجتماعی سیستم در یک سال

سر از خدمات بهداشت ملی انگلستان مجموعه دولت انگلیس یک چالش برای رفع این کشور اجتماعی-مراقبت از سیستم در عرض یک

توسط MINERALNEWS در 15 تیر 1399

سر از خدمات بهداشت ملی انگلستان مجموعه دولت انگلیس یک چالش برای رفع این کشور اجتماعی-مراقبت از سیستم در عرض یک سال است.

"ما نمی باید عادلانه و به درستی منابع بالغ اجتماعی-مراقبت از سیستم" سیمون استیونس مدیر اجرایی NHS انگلستان به بی بی سی گفت در 72 سالگرد تاسیس این سرویس است. او گفت که امیدوار است این بخش را مشکلات مالی می تواند به حل آن 73 تولد.

وزیر بهداشت مت, Hancock, بی بی سی گفت در روز یکشنبه که حدود 30 درصد از انگلیس مرگ و میر ناشی از COVID-19 شده بود در مراقبت از خانه و نسبت او گفت: در مقایسه favourably با دیگر کشورهای اروپایی. در عین حال همه گیر در معرض ضعف در سیستم به عنوان مراقبت از خانه ها در سراسر بریتانیا در تلاش برای به دست آوردن لازم تجهیزات حفاظتی و شیوع کشته شدن هزاران نفر از سالمندان ساکن.

"ما باید با استفاده از این به عنوان لحظه ای برای حل و فصل یک بار و برای همه در واقع به درستی از منابع و اصلاح راه که در آن مراقبت های اجتماعی کار می کند در این کشور" استیونس گفت.

دولت باید دست و پنجه نرم چگونه به صندوق بالغ مراقبت های اجتماعی به عنوان یک پیری جمعیت قرار می دهد افزایش فشار بر منابع محدود است. نخست وزیر بوریس جانسون متعهد در مانیفست خود برای ماه دسامبر گذشته در انتخابات به ساخت یک "cross-حزب اجماع" چگونه برای سرمایه گذاری در این بخش است.

"که اجماع را در نظر طیف وسیعی از گزینه های اما یک شرط ما این است که هیچ کس نیاز به مراقبت باید مجبور به فروش خانه خود را به پرداخت هزینه برای آن" جانسون محافظه کاران گفت: در مانیفست خود را.

مشکلات

مخالفت حزب کارگر دارایی سخنگوی Anneliese Dodds به بی بی سی گفت در روز یکشنبه که این کشور رفته بود به همه گیر با 120,000 جای خالی اجتماعی-مراقبت بخش و خدمات ملی برای ارائه نیاز به مراقبت می تواند صرفه جویی در هزینه ها در جای دیگر.

"ما شاهد مشکلات و این مشکلات نیست که نیست در نتیجه هزینه در جای دیگر در سیستم" او گفت:. "ما می دانیم برای مثال بسیاری از مردم به پایان رسید تا در NHS چرا که آنها دریافت نشده است که مراقبت های اجتماعی."

دفتر حسابرسی ملی گفت: در ماه گذشته است که این وضعیت در مراقبت از خانه شده بود تشدید در طول همه گیر توسط ترخیص از بیمارستان در مورد 25,000 بیماران به مانند خانه بدون آنها در حال آزمایش برای ویروس.

که نمایندگی فقط سه درصد از مردم از بیمارستان مرخص شد و تعداد کمتر از آن تخلیه شده در مدت مشابه سال گذشته استیونس گفت. "آنها همه به این دلیل که پزشکان احساس آن است که از نظر پزشکی مناسب ترین چیزی که به انجام," او گفت:.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن