انگلستان شرکت های هواپیمایی و فرودگاه ترس 'تاثیر مخربی' از امکان قرنطینه قوانین

بزرگنمایی این تصویر یک بریتیش ایرویز هواپیما نشسته پارک شده در پشت یک حصار در ماه گذشته در فرودگاه ه

توسط MINERALNEWS در 20 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک بریتیش ایرویز هواپیما نشسته پارک شده در پشت یک حصار در ماه گذشته در فرودگاه هیترو لندن. یک انجمن از عمده انگلیسی, شرکت های هواپیمایی انتظار دارد که دولت انگلیس به رول از قرنطینه محدودیت برای مبارزه با کروناویروس هر چند جزئیات تایید نامشخص باقی می ماند. بن Stansall/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
بن Stansall/خبرگزاری گتی ایماژ

شرکت های هواپیمایی و فرودگاه اپراتورها در انگلستان در حال انتظار برای دولت بریتانیا به طور علنی تایید ترس خود را. در حال حاضر این گروه به نمایندگی از بازیکنان بزرگ در انگلستان مسافرت هوایی صنعت در حال هل دادن به عقب در یک پیشنهاد است که نیاز مسافران به قرنطینه بعد از ورود از خارج از کشور است.

یک سخنگوی خطوط هوایی بریتانیا — تجارت بدن با خطوط هوایی EasyJet و رایان به عنوان اعضای — می گوید: "درک از مقامات دولتی که قصد دارد برای یک قرنطینه در آثار هستند اما جزئیات باقی می ماند کمیاب در لحظه.

"ما نیاز به دیدن جزئیات از آنچه به آنها پیشنهاد کنید. بهداشت عمومی باید البته اولویت ما ادامه خواهد داد به هدایت توسط مریم گلی مشاوره" این گروه در بیانیه ای گفت ایمیل به NPR اشاره کرد که حمایت از اقدامات لازم خواهد بود تا اطمینان حاصل شود "که ما هنوز هم به انگلستان حمل و نقل هوایی در بخش بار دوره قرنطینه برداشته شده است."

"ما خواسته خواهد شد برای اطمینان داد که این تصمیم منجر شده است با علم و دولت اعتبار خروج طرح هفتگی بررسی برای اطمینان از محدودیت مشغول به کار هستند و هنوز هم مورد نیاز است."

دفتر نخست وزیر کاهش یافته است به نظر نشان می دهد که جزئیات بیشتر در مورد این وضعیت خواهد بود خطاب بوریس جانسون سخنرانی یکشنبه شب. در سخنرانی خود جانسون است که انتظار می رود به غیر روحانی کردن یک نقشه راه برای انگلستان ادامه داد coronavirus پاسخ که به این مرحله شامل هفته از گسترده مستند اقدامات در سراسر کشور.

انگلستان دچار اروپا بیشترین تلفات مربوط به COVID-19 با صعودی از 31,600 تایید بیماران مرده با توجه به اطلاعات وارد شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز. تنها در ایالات متحده گزارش شده بالاتر مرگ و میر در سراسر جهان است.

این بار در لندن گزارش می دهد که تحت محدودیت های جدید مسافران ورود انگلستان — از جمله شهروندان بریتانیا — نیاز به خود منزوی برای 14 روز با جریمه تهدید برای متخلفان. فرودگاه اپراتورهای ارتباط می گوید آن را دریافت کرده است هیچ کلمه ای از مقامات در مورد امکان قرنطینه — اگر گروه اجرایی کارن دی تحت فشار قرار دادند به شدت بر روی این ایده در بیانیه ای ارسال به NPR.

"قرنطینه نه تنها تاثیر مخربی در انگلستان صنعت هوانوردی بلکه در اقتصاد گسترده تر. حمل و نقل هوایی است که یک enabler برای بسیاری از صنایع دیگر مانند تولید کنندگان, گردشگری و صنعت مهمان نوازی," او گفت:, و اضافه کرد که فرودگاه در کشور "نمی تواند زنده ماندن بیشتر از دوره طولانی بدون مسافر خواهد بود که نتیجه اقدامات قرنطینه."

"اگر قرنطینه ابزار لازم برای مبارزه با COVID-19" او گفت: "پس دولت باید قاطعانه عمل کند برای محافظت از صدها هزار نفر از فرودگاه مربوط و مسافرت مربوط به شغل در سراسر انگلستان است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن