دو سال پیش او به رقابت پرداختند در 'صدای.' در حال حاضر او را ستاره coronavirus بلوک

الکسا Cappelli نیست معمولا انجام در وسط خیابان. اما شدید بار تماس برای اقدامات شدید. بنابراین وجود او در اخیر

توسط MINERALNEWS در 9 اردیبهشت 1399

الکسا Cappelli نیست معمولا انجام در وسط خیابان. اما شدید بار تماس برای اقدامات شدید.

بنابراین وجود او در اخیر بعد از ظهر نشسته بر یک صندلی گیتار, در دست, در خارج از زمین بلند خانه که در آن او بزرگ شده بود. یک تعداد انگشت شماری از مردم به شکل گسترده ای نیم دایره در اطراف او.

20 سال پیر تکیه به میکروفون. دور کمر با طول مو بور سقوط رو به جلو است.

تبلیغات

تبلیغات

"سلام همسایه" او گفت:. و COVID-19 cul-de-sac کنسرت آغاز شد.

Three little birds نشسته بر روی پنجره

و آنها به من گفت که من لازم نیست به نگرانی در

دو سال پیش Cappelli شد یک شرکت کننده در 14 فصل ان بی سی امی و برنده مسابقه آواز نمایش "صدای." او صرف ساعت بر روی تلویزیون مرحله قبل از او حذف شد. آن را الهام بخش, تجربه, او گفت:, که در آن او قادر به صرف زمان با Kelly Clarkson کردن دوربین.

در این بعد از ظهر Cappelli انجام شده بر روی یک دایره آسفالت بنابراین او می تواند آسایش همسایگان خود است. این نقاشی با آبرنگ روی گچ مخاطبان شامل یک پرستار و سایر مراقبت های بهداشتی حرفه ای معلمان و مهندس.

صدای او شرح داده شده توسط "صدای" مربیان Adam Levine و Clarkson به عنوان "روح" — در انجام نسیم; ترانه اطمینان بخش بودند.

Upland cul-de-sac concert

گياهان خانواده نگه داشتن یک فاصله امن از یک دیگر در طول الکسا Cappelli عملکرد. آنها باید دستمال مرطوب ضد عفونی کننده در این نزدیکی هست و خود را بطری شراب و تنقلات.

(Irfan Khan / لس آنجلس تایمز)

جمع آوری شد و غیر معمول برای خروج این جامعه برنامه ریزی شده که در آن همسایگان تمایل به دانستن هر یک از دیگر با چهره نه نام و برقراری ارتباط از طریق امواج و لبخند می زند.

تبلیغات

جنوب کالیفرنیا یک محل که در آن کلیشه و واقعیت اغلب ادغام که در آن مردم هستند احتمال بیشتری برای پیوستن به با هم در یک ترافیک خفه آزادراه در محله خود. رانندگی از جایی به جای دیگر برای قطع ارتباط با یک گروه را انتخاب کنید از دوستان که طبیعی است. سرد با همسایه ها اجازه دهید به تنهایی کل بسته از آنها ؟ نه آنقدر.

"من به شما تضمین می کنند تا آنجا که من می خواهم همه در اینجا اگر ما ندارد COVID چیز — این امر اتفاق نمی افتاد" Tony Cappelli, الکسا پدر گفت: قیافه اطراف دایره. "من فکر می کنم آن را به ما می دهد زمان کمی نیست تا ما مشغول کالیفرنیا زندگی می کند."

بلوارها به انتظارنشسته بودند با بی روح ساختمان و خانه های حومه شهری طراحی شده به مناسبت حیاط خلوت نیست وضعیت کمک کند. اما در طول این همه گیر برخی از مردم کشف کرده اند که زندگی با مردمی که زندگی می کنند در سراسر خیابان و یا در سراسر سالن — از یک فاصله امن — یک منبع آرامش که چه شد یک بار غیر متعارف ممکن است یک راه نجات است.

Cappelli همسایگان دانست مته. آنها می چرخاند یک کارتن از Clorox دستمال مرطوب در نزدیکی آجر لبه و بطری شراب خود را در نزدیکی صندلی های کمپینگ. یکی از آنها تا به حال با استفاده از یک نوار اندازه گیری برای اطمینان از وجود حداقل شش پا از فاصله بین آنها. آنها نمی به اشتراک گذاری تنقلات و در زمان بخواهند صفحاتی دوباره مرتب صندلی خود را جدا و حتی دورتر.

Upland cul-de-sac concert

کندال Turner, چپ, و, همسر, جنیفر, نوسان به ریتم این آهنگ انجام شده توسط همسایه سابق و "صدا" مسابقه الکسا Cappelli.

(Irfan Khan / لس آنجلس تایمز)

Upland cul-de-sac concert

قبل از کنسرت آغاز می شود, جان Kusleika با استفاده از یک نوار اندازه گیری را به علامت حداقل شش فوت از جدایی بین خانواده و همسایگان خود را.

(Irfan Khan / لس آنجلس تایمز)

Upland cul-de-sac concert

این Kusleika خانواده پیش زمینه و دیگران گوش دادن به الکسا Cappelli موسیقی مجموعه. در طول همه گیر مردم در حال پیدا کردن راحتی توسط communing با دیگران که درب بعدی زندگی می کنند و یا در سراسر خیابان را از یک فاصله امن ،

(Irfan Khan / لس آنجلس تایمز)

برخی از آنها کشیده ماسک زیر چانه خود را به طوری که آنها می تواند جرعه از شراب و بطری شوک بالا در آبجو koozies در حالی که گوش دادن به Cappelli کمربند را کلارکسون "مردم مثل ما."

و هی آره, من می دانم آنچه شما در حال رفتن را از طریق

اجازه ندهید که آن را به بهترین شما آن را زنده را از

این آهنگ او استفاده می شود به استماع برای اورنج کانتی دانشکده هنر حدود شش سال پیش در یک بیت از تاریخ او به اشتراک گذاشته شده با کلارکسون در طول استماع "صدای." ستاره پرسید: پس از آن تازه کار به انجام آن و به عنوان Cappelli خواند کلارکسون در پیوست هماهنگ با او.

"شما می دانید که شما فقط می خواند با کلی کلارکسون" پدر او به او گفت که پس از آن.

تبلیغات

Cappelli خندیدی به عنوان او بازگو داستان به همسایگان بسیاری از آنها تا به حال به تماشای او رشد — از راه دور است. او تا به حال شده است در کلارکسون تیم که او بازگو طول کنسرت. این خواننده به عنوان شامپانی و مکالمه صفحه نمایش خاموش به او روی صفحه.

زمانی که Cappelli را استماع, پخش, پدر و مادر او دعوت حدود صد مردم به تماشای او در تلویزیون است.

در این بعد از ظهر که اگر در ادای احترام به نشان می دهد Cappelli سنگ برخی از آهنگ های معروف ساخته شده توسط خود مربیان: Levine کلارکسون و آلیشا کیز است. او تحت پوشش بازدید توسط یک جمهوری با Bonnie Raitt و Bruno Mars, خواندن, شعر خاموش, اپل در مقابل او. و او خواند برخی از خلق خود را, از جمله یکی از او نوشت: با یک دوست پس از فروپاشی.

"آن را به نام 'بهتر است به تنهایی' بنابراین شما می توانید نوع فرض کنیم که چگونه همه چیز به پایان رسید," او گفت که باعث خنده از همسایگان خود است.

Upland cul-de-sac concert

الکسا Cappelli که آواز می خواند آهنگ پاپ به عنوان به خوبی به عنوان آهنگ اصلی می گوید: گردهمایی هفتگی او اجازه دهد برای اتصال و "رسیدن به می دانم که همسایه ها بیشتر است."

(Irfan Khan / لس آنجلس تایمز)

این cul-de-sac تجمعات آغاز شده در ماه گذشته با یک متن. انجی اتکینز خواسته یک زن و شوهر از همسایه ها به ملاقات او خارج برای برخی از هوای تازه و گفتگو ولع مصرف در تعامل اجتماعی است.

زمانی که دیگر ساکنان آنها را دیدم اتکینز — که زندگی در cul-de-sac از سال 1989 — دعوت آنها به پیوستن به.

"من احساس می کنم مثل همه ما درک می کنیم چقدر مهم اجتماعی در تماس است" 55 ساله گفت. "به خصوص در این زمان احتمالی."

بسیاری از همسایگان ضروری کارگران در ادامه به ترک محله در طول هفته. اتکینز با این نسخهها کار به عنوان یک اطفال درمانگر. شوهرش در اجرای قانون است.

برای اولین بار چند دریافت-togethers همسایه به گوش 1970s موسیقی در boombox و گرفتار در زندگی از شش فوت از هم جدا. آنها دستور داد takeout.

تبلیغات

"مردم شما واقعا نمی نشستن و صحبت کردن قبل از اینکه شما در حال حاضر به دانستن بیشتر در مورد آنها" اتکینز گفت. "ما رشد کرده و نزدیک به یک محله به دلیل قادر بودن برای به اشتراک گذاشتن ترس های نگرانی های ما و انجام برخی از چیزهای عادی به غیر از یک بار."

پس از یک زن و شوهر از شب Cappelli مادر پیشنهاد کرد که دختر او را انجام دهد. او عاشق این ایده. از او می خواهم ضبط آهنگ برای کلیسا او و تلاش برای تمرکز بر روی نوشتن ترانه. او آموزش مبتدی درس های صوتی قبل از شیوع کروناویروس.

این Cappelli فکر کردم ممکن است راه دیگری برای اتصال.

"اخیرا قطعا فکر شده و دعا در مورد چگونه می توانم دریافت به دانستن همسایگان من بیشتر دوست دارم همسایه ها بیشتر گفت:" Cappelli که دو تن عبور در اطراف گردن او. "به خصوص در این فصل."

آه مردم ما مانند ما عاشق هم بچسبند

نگه داشتن سر خود را بالا nothing lasts forever

خورشید مخابره پایین در Cappelli, به او استراحت او سیاه و سفید آدیداس کفش در صندلی خود را. گاهی اوقات او sipped آب از شیشه میسون در کنار او.

"چگونه شما بچه ها انجام می دهند؟" Cappelli پرسید: لبخند طرفداران او.

"برجسته از هفته الکسا," جنیفر ترنر فریاد زد: chardonnay در دست است.

ترنر که مدیریت کلی و عروق در گروه خود گفت: ساعت قطع شده بود. شوهرش کندال که مشغول به کار به عنوان یک X-ray تکنسین گذاشته شده بود و برای اعمال نرخ بیکاری برای اولین بار.

خود را 23 ساله به دختر, یک معلم در بوستون, یک محرک چک, اما آنها هنوز هم در انتظار آنان است.

با وجود زندگی در cul-de-sac برای 23 سال زن و شوهر هرگز واقعا صحبت به Cappelli خانواده است. آنها به طور معمول فقط دست تکان داد و لبخند زد.

تبلیغات

"میزان آن را تا زمانی که این" ترنر گفت. "این شگفت انگیز ترین چیزی که برای بیرون آمدن از این."

گفت: کندال: "شما را وادار به دیدار با مردم شما همیشه نوع می دانستند اما شما نمی کند."

که بعد از ظهر Turners خود را به اشتراک گذاشته اضطراب با Cappelli پدر و مادر که باید به زندگی در cul-de-sac از سال 1998 است. این Cappellis نگران خود اشتغال مطمئن نیستید اگر آنها قادر خواهید بود به نگه داشتن خود را از سازمان های غیر انتفاعی, استیون امید برای کودکان, Inc. و بسیاری از خوب و شناور.

استیون امید برای کودکان الهام گرفته شده بود این زن و شوهر را که فوت از عوارض قلبی تنها 32 ساعت پس از تولد. این سازمان فراهم می کند کمک های مالی به خانواده ها به طور جدی بیمار یا مجروح کودکان است.

سندی Cappelli به طور موقت بسته شد بسیاری از خوب thrift store به دلیل مستند.

"من فقط برای بازگشت به کار," او گفت:.

جنیفر ترنر اعلام کرد که کندال "یک مصاحبه شغلی بعدی هفته."

"شاید در هفته آینده. امیدوارم. ما دعا در مورد آن."

حدود نیم دایره وجود دارد داستان های دیگر از مشکلات.

پیتر Kwon مستقل پیمانکار کار کرده بود در سه هفته. اعمال او به صورت همه گیر کمک های بیکاری, اما شنیده نشده برگشت. همسرش, یک Kaiser Permanente, پرستار, بود, خواست برای کمک به در واحد مراقبت های ویژه و گفته او خواهد بود آموزش دیده در COVID-19 پروتکل های.

تبلیغات

آنا Flores که زندگی کرده است در این خیابان فقط برای شش ماه نگران خطر اگر او یا شوهرش هر دو 66 قرارداد ویروس.

زن و شوهر نشسته چند پا را از همسایگان خود در چه شوهر او به شوخی لقب "ارزان کرسی است."

این اولین بار نیست یک فاجعه کشیده یک محله با هم.

در سال 1993 پس از آتش سوزی و رانش زمین در لاگونا بیچ همسایه ها آموخته یکدیگر را برای اولین بار نام و تعیین یکی از خانه خود را به عنوان پست فرماندهی. سال بعد پس از زلزله نورتریج ساکنان در سراسر دره Fernando سان گفت: سلام برای اولین بار به عنوان دروازه که جدا آنها را به معنای واقعی کلمه پایین آمد.

در میان همه گیر چیزی مشابه اتفاق می افتد در سراسر جنوب کالیفرنیا. همسایگان راه اندازی شبکه به کمک مواد غذایی اجرا می شود, وعده های غذایی, داروخانه, وانت, چک-در تماس و دیگر کارهای. آنها در حال ارائه مازاد منابع.

این تازه کشف شده دوستی های گذشته زمانی که زندگی آغاز می شود به عقب بر گردیم به حالت عادی? هیچ کس نمی داند.

Upland cul-de-sac concert

نقل مکان کرد و با موسیقی, بیانکا رامیرز از سمت چپ انجی اتکینز ترزا Kinley و جنیفر ترنر و رقص.

(Irfan Khan / لس آنجلس تایمز)

524964_ME_0416_Upland_Neighborhood_013.IK.jpg

قبل از cul-de-sac, کنسرت, مردم به طور معمول فقط دست تکان دادند به یک دیگر. در حال حاضر یکی از همسایه ها می گوید: "شما را وادار به دیدار با مردم شما همیشه نوع می دانستند اما شما نمی کند." بالا ترزا Kinley چپ و جنیفر ترنر و پا زدن خود را ،

(Irfan Khan / لس آنجلس تایمز)

اما در حال حاضر آن کار می کند. در طول cul-de-sac, کنسرت همسایگان کردم تا از صندلی خود و رقصید که Cappelli سنگ ویتنی هوستون "I Wanna Dance With Somebody (که من را دوست دارد)." Analise Kusleika, 17, span اطراف با خواهر, خواهر لگد زدن تا کابوی بوت-چادری.
"چگونه هر کس انجام آنها کاغذ توالت?" اتکینز به نام.

"یک طبقه کودک" جنیفر ترنر شوخی. "من خواهد پرداخت حق بیمه برای فضل."

تبلیغات

فرزندان خود غلتکی-skated سوار دوچرخه خود را و squirted یکی دیگر را با اسلحه های آب.

هنگامی که یک زن متوقف به در کنسرت همسایه ها او را دعوت برای پیوستن به. او تا به حال به پایان دوخت ماسک او گفت: "این بسیار زیبا است."

Liani Bawitlung او دهان تحت پوشش توسط یک یوزپلنگ چاپ ماسک گل رز از او قرمز Tommy Bahama, ساحل, صندلی برای ضبط عملکرد. او و شوهرش که عینک خاکستری bandana, snacked در دنباله ترکیب و ذخیره کردن تراشه های.

"این نوع از سخت برای رسیدن به همسایگان خود اما این بار" Bawitlung گفت.

در یک ساعت او را از شروع تا 12 ساعت شیفت شب در L. A. شهرستان-USC مرکز پزشکی — جایی که او مشغول به کار به عنوان یک پرستار برای بیش از 10 سال — و او برنامه ریزی شده به انجام دوباره آن شب بعد.

اما در این لحظه Cappelli صدای شیرین رز در بالا محله با آهنگ اصلی که طنین انداز در این زمان مشکل.

پس چرا ما متوقف کردن نگرانی در مورد تمایل به ایجاد تغییر و فقط تغییر در نور عشق

به اندازه کافی به لبخند بیش از شانه خود را به کسی که در ایستگاه گاز

و یا می گویند با تشکر از شما برای کسانی که مبارزه با زندگی خود را برای ما

به و به و به من بدهید تا آن را همه ما می خواهیم به انجام

که تغییر

::

بار عکاس Irfan Khan کمک به این داستان.



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب