دو Inland Empire مردان متهم در $4 میلیون کلاهبرداری به فروش N95 ماسک

دو Inland Empire مردان بودند پس از دستگیری گفته به دنبال بیش از 4 میلیون دلار برای N95 ماسک آنها ندارد فدرال و

توسط MINERALNEWS در 9 اردیبهشت 1399

دو Inland Empire مردان بودند پس از دستگیری گفته به دنبال بیش از 4 میلیون دلار برای N95 ماسک آنها ندارد فدرال و مقامات گفت.

دونالد لی آلن 62 از رودخانه و مانوئل Revolorio, 37, از رانچو کوکامونگا شد و به اتهام توطئه برای ارتکاب تقلب سیم ایالات متحده دفتر دادستان گفت. هر دو نفر برنامه ریزی شده بود منتشر شد دوشنبه شب در باند 50.000 دلار در هر.

"متهمان به دنبال امکان استفاده از فوری ملی نیاز برای نجات بخش تجهیزات حفاظت شخصی از طریق یک طرح جعلی طراحی شده به خط جیب خود را" ریچارد _tenor ایالات متحده وکیل برای منطقه شرقی نیویورک در بیانیه ای گفت.

این جفت ارز ایجاد یک وب سایت بد نمایش دادن ماهیت کسب و کار خود را و خود را موجودی دروغ ادعا شده در عرضه های پزشکی کسب و کار از سال 2014 در ایالات متحده دفتر دادستان گفت. آنها همچنین گفته به دروغ ادعا کرد که کسب و کار خود را تا به حال قرارداد و موافقت نامه های در محل به فروش میلیون ها نفر از ماسک است.

تبلیغات

برای تقویت ادعای خود آلن و Revolorio نمایش داده شده مهر و موم شده و shrink-wrapped جعبه در دفتر خود گفت: آنها با N95 ماسک و ماسک های جراحی با توجه به شکایت کیفری. بسیاری از جعبه در واقع خالی است.

این جفت ارز ها نمایش داده می شود بیش از 1 میلیون ماسک متعلق به یک نامربوط شخص ثالث به یک عامل فدرال نما به عنوان نماینده یک سرمایه گذار.

اتهامات عنوان بيمارستان مبارزه با کروناویروس دست و پنجه نرم کردن با سراسر کشور کمبود دنده محافظ و افزایش ماسک تقلبی در بازار است.

مقامات دولتی در حال پرداخت قیمت های متورم به صورت دنده آنها به عنوان حرکت بازار مملو از تقلب و قیمت درآوردن در جستجو از میلیون ها نفر از ماسک برای بهداشت و درمان کارگران و زندانیان و کارکنان دولت تلقی ضروری است.

تبلیغات

"مردم باید در محافظت در برابر این نوع از طرح" کریگ Carpenito رئیس دادگستری و نیروی کار در COVID-19 احتکار و قیمت درآوردن در بیانیه ای گفت:.



tinyurlis.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن