دو الجزایر مخالفت عمده ارقام منتشر شده از زندان

الجزیره, الجزایر - دو نفر از برجسته ترین چهره ها در الجزایر را ضد دولتی جنبش اعتراضی بودند از زندان آزاد شد پن

توسط MINERALNEWS در 12 تیر 1399

الجزیره, الجزایر - دو نفر از برجسته ترین چهره ها در الجزایر را ضد دولتی جنبش اعتراضی بودند از زندان آزاد شد پنجشنبه پس از تصمیم دادگاه به نفع خود.

فعالان کریم Tabbou و امیره Bouraoui آزاد شدند از زندان در کلی غرب الجزایر قرار گیرد و تحت نظارت قضایی.

این تصمیم دادگاه یک روز پس از الجزایر رئیس جمهور Abdelmadjid Tebboune عفو نموده تا شش دیگر ضد دولتی فعالان پیش از استقلال این کشور روز که یادآور الجزایر دستیابی به استقلال از فرانسه در جولای 5, 1962.

تظاهرات توده ای در سال گذشته پایین آورده طولانی-زمان رئیس جمهور آفریقا بزرگترین کشور بوتفلیقه بیمار و همراهان وی در آوریل 2019. جنبش دموکراسی خواهی است که به دنبال تغییر در کشوری که حاکمان بوده است سایه توسط ارتش پس از استقلال آن است.

Tabbou وکیل Abdelghani Badi گفت: در Facebook پست که الجزیره دادگاه درخواست برای آزادی Tabbou که همچنین درخواست برای پایان قضایی علیه او.

Tabbou محکوم شد on مارس 24 به یک سال در زندان از جمله شش ماه به حالت تعلیق برای "تضعیف روحیه ارتش."

Bouraoui یک متخصص زنان و زایمان نیز منتشر شد و پس از گذراندن 11 روز در زندان او را وکیل Mustapha Bouchachi گفت.

او محکوم به یک سال زندان در ژوئن 21 توسط دادگاه چراغا در غرب حومه الجزیره "توهین به رئیس جمهور" "انتشارات اطلاعات به احتمال زیاد برای صدمه زدن به نظم عمومی" و "تحریک" مردم برای جمع آوری در میان دیگر اتهامات.

Bouraoui شناخته شده است به عنوان شرکت حامی مالی از "برکت!" (به اندازه کافی) گروهی که مخالف رییس جمهور الجزایر این تصمیم را به اجرا برای چهارمین دوره در سال 2014.

فعال دیگری از ضد دولتی جنبش سمیر Benlarbi نیز روز پنجشنبه منتشر شد.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن