دوقلوها حذف ex-صاحب گریفیث مجسمه بیش اظهارات نژادپرستانه

مینیاپولیس مینه سوتا دوقلوها حذف یک مجسمه از مالک سابق Calvin گریفیث در هدف زمینه با استناد به اظهارات نژادپرس

توسط MINERALNEWS در 30 خرداد 1399

مینیاپولیس مینه سوتا دوقلوها حذف یک مجسمه از مالک سابق Calvin گریفیث در هدف زمینه با استناد به اظهارات نژادپرستانه او در سال 1978 ساخته شده.

گریفیث را مجسمه یکی از چندین نصب زمانی که تیم از افتتاح ورزشگاه در سال 2010.

"در حالی که ما اذعان به نقش برجسته Calvin گریفیث در تاریخ ما نمی توانیم سکوت و ادامه نادیده گرفتن نظرات نژادپرستانه او در وسکا در سال 1978" دوقلوها در بیانیه ای گفت جمعه. "او توهین کلمات نمایش داده شده آشکار تحمل و بی اعتنایی به صورت سیاه و سفید جامعه هستند که نقطه مقابل آنچه دوقلوها مینه سوتا برای ایستادن و ارزش است."

گریفیث نقل مکان کرد واشنگتن سناتور به مینه سوتا برای 1961 فصل و حق رای دادن تغییر نام داد ،

در طی یک سخنرانی به وسکا باشگاه لاینز در سال 1978 او گفت: او تصمیم گرفت به حرکت "زمانی که متوجه شدم شما تنها 15,000 سیاه پوستان در اینجا" مینیاپولیس استار تریبیون گزارش داد در آن زمان است.

"ما تصمیم به تتم Calvin گریفیث با یک مجسمه نشان دهنده جهل در ما بخشی از نژادپرستی نظاممند در حال حاضر در سال 1978 2010 و امروز" دوقلوها گفت. "عذرخواهی ما را برای شکست ما به اندازه کافی می دانیم که چگونه مجسمه مشاهده شد و درد ناشی از آن برای بسیاری از مردم – هر دو در داخل دوقلوها سازمان و دوقلوها در سراسر قلمرو. ما نمی توانیم حذف Calvin گریفیث از تاریخ دوقلوها مینه سوتا اما به اعتقاد ما حذف این مجسمه مهمی است و لازم است در مرحله تعهد مداوم ما به ارائه یک هدف زمینه تجربه که در هر فن و کارمند احساس امن و خوش آمدید."

سخنگوی داستین مورس گفت: حذف یک داخلی تصمیم اما این تیم تا به حال "قطعا شنیده ها از خارج از طرفداران و جامعه در طول سال" گریفیث در مورد اظهارات.

گریفیث به فروش می رسد دوقلوها به بانکدار کارل Pohlad در سال 1984.

"ما بسیار مفتخر است که کالوین مجسمه به نظر می رسد در هدف زمینه برای 10 سال و ما با تشکر از دوقلوها که برای در نظر گرفتن" گفت: Clark گریفیث کالوین ، کلارک گریفیث یک کسب و کار مشاور در مینیاپولیس گفت که او تا به حال هیچ نظر بیشتر.

ما بسیار مفتخر است که کالوین مجسمه به نظر می رسد در هدف زمینه برای 10 سال و ما thiank دوقلوها برای باشگاه tconsideraion.

مجسمه از چهره های نژادپرستانه pasts یا تلقی شود نژادپرستانه شده اند پاره کردن در اطراف ایالات متحده در هفته های اخیر زیر جورج فلوید مرگ در ماه مه پس از مینیاپولیس افسر پلیس خود را برگزار زانو در Floyd گردن برای نزدیک به 8 دقیقه. اساسنامه کریستف کلمب پایین کشیده شد در کنگره آمریکا در سنت پل.

یک مجسمه سابق Carolina Panthers صاحب جری ریچاردسون بود که متهم در سال 2017 ساخت تحریک کننده جنسی نظرات به زنان و نژادی لکه دار کارگردانی در یک تیم طلایه دار برداشته شد از پایه آن در خارج از تیم به ورزشگاه و دور گرفته شده در هفته گذشته.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

بیشتر AP MLB: https://apnews.com/MLB و https://twitter.com/AP_Sports



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب