تنظیم دستگاه

در آخرین پست من به عنوان به خوبی به عنوان به دنبال بازگشت در سال 2019 من در توصیف این تغییرات من می خواهم در ا

توسط MINERALNEWS در 8 بهمن 1398

در آخرین پست من به عنوان به خوبی به عنوان به دنبال بازگشت در سال 2019 من در توصیف این تغییرات من می خواهم در این سال در راه من کار می کنند. این به من منجر به تفکر در مورد مستقل و در مورد آنچه که ما می تواند و نمی تواند تغییر در کسب و کار ما.

من مستقل به عنوان یک سری از ورودی ها و خروجی. در ساده ترین آن ما در زمان قرار داده است و ما می خواهیم از پول, اما, البته, این همه نه پیچیده تر از آن است. ما همچنین سرمایه گذاری پول برای برگزاری دوره های آموزشی و کامپیوتر سخت افزار و نرم افزار به عنوان مثال با این ایده که قادر به گرفتن پول بیشتر در پایان روز. بسیاری از ما نیز می خواهید کمی بیشتر از فقط پول ما کار می کنند و به برخی از رشته ما به دنبال رضایت شغلی به عنوان به خوبی.

نه می تواند به ما تبدیل زمان به طور مستقیم به پول است. ما همچنین نیاز را به مشتریان ما کار می کنند و نیاز به پیدا کردن کار به این معنی است که ما نمی توانیم صرف همه ما زمان کار درآمد, از آنجا که ما نیز باید به فروش خودمان. و همچنین فعالیت های بازاریابی ما همچنین ممکن است را انتخاب کنید تا در دوره های آموزشی و انجام انواع دیگر از CPD نه تنها به بهبود مهارت های خود را, اما همچنین به نگاه جذاب تر به مشتریان.

دلیل نرخ یک موضوع داغ با مترجمان این است که آنها ارائه مکانیزم برای تغییر مقدار از پول ما می توانیم با زمان ما است. آنها تقریبا ممکن است یک راه حل جادویی به تمام مشکلات ما به جز خطر هستند. اگر ما آنها را به افزایش بیش از حد بالا ما از دست دادن کار یا تا زمانی که مگر ما می توانید پیدا کردن مشتریان جدید آماده به پرداخت نرخ های جدید است.

و با این کیفیت است. اگر ما به جذب بالاتر پرداخت مشتریان ما باید تولید کار با کیفیت بالا. احساس انجام بهترین های ما کار می کنند نیز به ارمغان می آورد رضایت. اما این را نیز ما را بیشتر و همچنین می تواند هزینه پول اگر ما تصمیم به استخدام یک همکار برای ویرایش و کار ما است.

در حال حاضر این است که شروع به صدا fiendishly اما آن را نمی. ما در حال قرار دادن در زمان و سرمایه گذاری در این روند در یک پایان و گرفتن پول و رضایت در طرف دیگر. در وسط عمل مانند یک نوع از فیلتر مؤثر در راه دو طرف معادله به هم متصل هستند و در این راه ما را انتخاب کنید به کار ما توانایی و تلاش برای جذب مشتریان نرخ های ما و خود ما-اعمال استانداردهای کیفیت که همه را تحت تاثیر قرار یکی دیگر را به عنوان به خوبی به عنوان نتیجه نهایی.

تا همین اواخر ما تا به حال تقریبا آزادی کامل برای تغییر بخش هایی از این مدل به خود ما مزیت است. در واقع, که, آزادی چیزی است که باعث می شود مستقل بسیار جذاب است. بر خلاف کارکنان (به جز کسانی که با تحمل کارفرمایان) ما می توانید تصمیم بگیرید که چقدر کار ما چگونه ما صرف زمان و به حد ما چقدر می خواهید برای کسب درآمد. هر گونه محدودیت شده اند اعمال شده توسط ما دیگر تعهدات و نیازهای ما برای پول و زمان.

در حال حاضر اگر چه ترجمه ماشيني است وارد صحنه شدند. قبل از آن را کاملا امکان پذیر است, اگر چه نه همه که رضایت بخش به تصمیم می گیرید که بهترین استراتژی بود که مشغول در نرخ پایین کار به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است و نمی مراقبت در مورد کیفیت. برخی هنوز هم مدافع این. اما در بسیاری از زبان های ترکیبی تن است بلعیده و یا بلع بازار است که تحمل آن پارامترها به دلیل آن است که دقیقا راه که با کامپیوتر کار می کنند. بنابراین از آنجا که ما نمی تواند کار سریعتر از رایانه و ما نمی توانیم کار ارزان تر از, کامپیوتر, اگر ما می رویم به زنده ماندن انسان مترجمان باید برای ارائه بهتر سطح کیفیت از کامپیوتر.

یک اثر جانبی از این است که ما ممکن است به خوبی به پایان رسید تا بیشتر با کار ما راضی. اما به عنوان ما را دیده اند, اگر چه, کیفیت همراه با عوارض ناشی از آن. به دلیل افزایش هزینه های درگیر در زمان و سرمایه گذاری و نیاز به جذب مشتریان جدید است که نه تنها در مورد مراقبت از کیفیت اما آماده برای قرار دادن پول خود را به آن را به پرداخت نرخ بالاتر ما نیاز به تقاضای آن را لزوما در ترجمه به پول بیشتر رک و بی پرده.

که در آن همه که برگ من در حال تلاش برای تغییر بخش هایی از این مدل من می تواند به نفع من – در اثر تنظیم دستگاه. بنابراین استراتژی من برای این سال است برای جلوگیری از نگرانی برای لحظه ای در مورد مقدار پولی که در پایان این معادله است. من قصد دارم به تمرکز بر روی سرمایه گذاری و پول و مهمتر از همه زمان در پیدا کردن بیشتر از آن گریزان کیفیت-جستجوی مشتریان با یک برنامه ریزی سایت وصله پینه کردن و توسط آنها به دنبال فعال تر. در کنار این من همچنین می خواهم به نگاه من فرایند ترجمه برای دیدن اگر وجود دارد هر گونه راه من می تواند به بهبود کیفیت بیشتر و بدون آن هزینه من خیلی خیلی بیشتر وقت و پول است. وجود دارد مقدار زیادی بیشتر در مورد می گویند که آخرین نقطه, اما من به شما صرفه جویی است که برای پست های آینده.



tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.sutny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن