Tulsa حکومت نظامی برداشته در حالی که دادگاه رد بهداشت عمومی چالش برای مغلوب ساختن پیشی جستن تجمع

بزرگنمایی این تصویر حامیان رئیس جمهور تهمت اردوگاه جمعه در نزدیکی BOK مرکز در Tulsa, Okla., پیش از ر

توسط MINERALNEWS در 31 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

حامیان رئیس جمهور تهمت اردوگاه جمعه در نزدیکی BOK مرکز در Tulsa, Okla., پیش از راهپیمایی خود را برای اولین بار برگزار شد و پس از شیوع بیماری همه گیر کوروناویروس. ست هرالد/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ست هرالد/خبرگزاری گتی ایماژ

به روز شده در 6:33 p. m. ET

با نگرانی بیش از coronavirus ها و تنش بیش از مسابقه بزرگ بلندی رئیس جمهور تهمت باقی مانده در مسیر ضربه زدن به مبارزات انتخاباتی روز شنبه در Tulsa, Okla., به عنوان او آماده برای رالی هواداران برای اولین بار از زمان همه گیر ریشه گرفت به طور گسترده ای در سراسر کشور سه ماه پیش.

این تجمع برگزار خواهد شد پس از اوکلاهما دیوان عالی کشور رد درخواست جمعه در یک طرح دعوی در دادگاه واصل این هفته توسط یک گروه از تولسا ساکنان و کسب و کار به دنبال وادار کردن سازمان به اجرا اجتماعی فاصله گرفته است. طرح دعوی در دادگاه ادعا کرد این تجمع که برگزار می شود در داخل خانه در 19,000-صندلی BOK, مرکز می تواند به شدت افزایش گسترش coronavirus. موارد جدیدی از این ویروس باید رسید در اوکلاهما به تازگی.

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany به خبرنگاران گفت: در طول یک جلسه بعد از ظهر جمعه است که اقدامات احتیاطی خواهد بود گرفته شده از جمله انجام حرارت چک پس از ورود و ارائه تجمع کنندگان خود را با ضد عفونی کننده دست و ماسک.

او تاکید کرد که با پوشیدن ماسک لازم می شود.

"من نمی خواهد با پوشیدن ماسک," او گفت:. "این یک تصمیم شخصی است. من تست شده به طور منظم. من احساس می کنم که آن را امن برای من نمی تواند با پوشیدن یک ماسک و من در انطباق با دستورالعمل CDC که توصیه می شود اما لازم نیست."

McEnany خطاب به افزایش موارد در اوکلاهما گفت که فرماندار گفت: افزایش بود "انتظار" از آنجا که دولت شروع به بازگشایی اقتصاد آن تقریبا دو ماه پیش. مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین خواسته شرکت کنندگان به علامت چشم پوشی فرض خطرات ناشی از قرار گرفتن در معرض COVID-19.

مقررات منع رفت و آمد nixed

Tulsa پر شده بود با جمعیت در آستانه تجمع برخی از کمپینگ در انتظار تهمت ورود دیگران به شرکت در Juneteenth جشن.

این شهر در اصل در نظر گرفته شده بود تحت مقررات منع رفت و آمد برای آخر هفته, اما آن را برداشته به درخواست Secret Service با توجه به شهر آزادی مطبوعات.

"شب گذشته من را به تصویب مقررات منع رفت و آمد در درخواست از تولسا رئیس پلیس Wendell فرانکلین پس از مشورت با ایالات متحده و سرویس های مبتنی بر هوش آنها دریافت کرده بود," شهردار G. T. به bynum در بیانیه ای گفت. "امروز به ما گفته شد که حکومت نظامی است و دیگر لازم است تا من rescinding آن است."

مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی اعلام این خبر بعد از ظهر جمعه.

مغلوب ساختن پیشی جستن به نظر می رسد به تهدید معترضان صبح روز جمعه به tweeting "هر معترضان و آنارشیست ها و آشوبگران, غارتگران و یا lowlifes که در حال رفتن به اوکلاهما لطفا درک شما را درمان نمی شود مثل شما شده اند در نیویورک و سیاتل یا مینیاپولیس. از آن خواهد شد بسیار متفاوت است!"

وقتی پرسیده شد که چه رئیس جمهور شد, دلالت, McEnany به خبرنگاران گفت: تهمت بود با اشاره به "غیر قابل توجیه صحنه" در آن شهرستانها در طول تظاهرات اخیر.

McEnany گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن شده بود با اشاره به تمام معترضان تنها "خشونت آمیز معترضان و آنارشیست ها و غارتگران — نوع بی قانونی است که ما در بازی قبل از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در آمد با گارد ملی و آرام خیابان های ما با قانون و نظم" او گفت:.

رئیس جمهور به طور گسترده ای مورد انتقاد قرار این ماه زمانی که گارد ملی ایالات متحده و پارک پاک مسالمت آمیز معترضان در نزدیکی کاخ سفید با تاکتیک های تهاجمی از جمله گاز اشک آور ساخت راه برای مغلوب ساختن پیشی جستن به راه رفتن به نزدیکی یک کلیسا برای یک عکس-op.

تلسا رالی تا به حال شده است در ابتدا برای جمعه برنامه ریزی شده بود اما به عقب رانده زیر واکنش برای برنامه ریزی آن را در Juneteenth روز به عنوان روز استقلال برای آمریکایی های سیاه و سفید.

مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی که مبارزات انتخاباتی خود را منتقل تاریخ رالی "از احترام به این تعطیلات و با رعایت این مناسبت مهم و تمام است که آن را نشان دهنده."

ناظران جشن جمعه سراسر تولسا از جمله "رالی برای عدالت" برگزار شد در Greenwood منطقه با عنوان فعال حقوق مدنی برگرد. Al Sharpton.

این تجمع می آید به عنوان تولسا نزدیک 100 سال سالگرد تولسا مسابقه کشتار که در آن ساکنان سفید مرتکب یکی از این کشور شنیع ترین اعمال خشونت مرگبار علیه سیاه و سفید, کسب و کار و ساکنان در گرینوود با کمک پلیس محلی در سال 1921.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن