مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام نشده کلیسا بازدید خشم کلیسا مقامات

بزرگنمایی این تصویر پلیس جمع آوری به پاک کردن تظاهرکنندگان از اطراف پارک لافایت و کاخ سفید قبل از رئ

توسط MINERALNEWS در 13 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

پلیس جمع آوری به پاک کردن تظاهرکنندگان از اطراف پارک لافایت و کاخ سفید قبل از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن راه رفتن به کلیسای سنت جان. الکس براندون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الکس براندون/AP

پلازا بین سنت جان اسقفی کلیسا و لافایت پارک پر بود از مردم مسالمت آمیز در اعتراض به خشونت پلیس در اواخر بعد از ظهر دوشنبه در زمانی که ایالات متحده در پارک پلیس و سرباز گارد ملی به طور ناگهانی شروع به هل دادن آنها را بدون هیچ دلیل روشنی.

و پس از آن مشخص شد. رئیس جمهور تهمت می خواستم برای راه رفتن از کاخ سفید را از طریق پارک به کلیسا. دوربین خدمه درهم به نگه دارید تا با او به عنوان او strode از طریق پارک به دنبال دختر خود را Ivanka و شوهرش جارد کوشنر همراه با دادستان کل ویلیام Barr و دیگر مقامات دولت.

مغلوب ساختن پیشی جستن متوقف به طور خلاصه در خارج از کلیسا و برگزار شد تا یک کتاب مقدس

"ما بزرگترین کشور در جهان است," او گفت:. "نگه داشتن آن خوب و امن است."

این مطالعه مراجعه آمد فقط پس از مغلوب ساختن پیشی جستن تحویل اظهارات در کاخ سفید اعلام کرد خود را "رئیس جمهور شما از نظم و قانون" و خواستار آن است که فرمانداران استقرار گارد ملی واحد و "تسلط بر خیابان."

سنت جان کلیسا باز در سال 1816 و شناخته شده به عنوان "کلیسای رئیس جمهور" پس از میزبانی هر رئیس جمهور آمریکا پس از جیمز مدیسون. در این گردهمایی رئیس جمهوری دیدار اعلام نشده و مقامات کلیسا خشمگین بودند که کاخ سفید را خسته نکنید به آنها هشدار از قبل.

"وجود دارد بدون رسیدن به هیچ معنا که این امر نیاز به برخی از مرتب کردن بر اساس مجوز قبل از استفاده از این کلیسا به عنوان یک پس زمینه در راه است که گفت:" برگرد. Mariann ادگار زمانی مشخص به اسقفی اسقف واشنگتن با مسئولیت نظارت برای کلیسا.

وقتی رئیس جمهور برگزار شد تا کتاب مقدس را بدون دعا و یا به نقل از یک آیه مناسب برای لحظه زمانی مشخص شد بیشتر خشم.

"این تقریبا شبیه یک سرپا نگه داشتن" او گفت: NPR. "که مقدس ترین متن سنت یهودی-مسیحی. آن صحبت می کند پیام از عشق, خدا, عشق به همسایه. من عصبانی شدم که او احساس کردند که او تا به حال مجوز برای انجام این کار و که او را به سوء استفاده از ما نمادهای مقدس و فضای مقدس ما در این راه است."

کلیسا شده است شناخته شده برای حمایت از عدالت اجتماعی و علل و در ساعت قبل از رئیس جمهور نشان داد تا روحانیون و روحانی داوطلب شده بود خادم به معترضان در میدان. تظاهرات برخی از آنها خشونت آمیز رخ داده بود در اطراف کلیسای قبلی در شب و کلیسا بود که به طور خلاصه در معرض خطر در یکشنبه پس از یک آتش سوزی آغاز شده و در زیرزمین کلیسای.

سابق سنت جان وزیر جينی Gerbasi شد و در میان کسانی که حضور معترضان در مقابل کلیسا زمانی که پلیس در نقل مکان کرد.

"ما به معنای واقعی کلمه محور از سنت جان, Lafayette, مربع پاسیو با گاز اشک آور و ضربه مغزی نارنجک و پلیس کامل riot gear," او نوشت: در Facebook post. "مردم صدمه دیده است به طوری که [رئیس جمهور تهمت] می تواند یک فرصت عکس در مقابل کلیسا!!! او را مجبور به گام تجهیزات پزشکی ما در سمت چپ پشت سر, از آنجا که ما در حال اشک با گاز کشته!!!!"

در بیانیه ای که دوشنبه شب کلیسای اسقفی ریاست اسقف مایکل کاری پیوست در انتقاد از مغلوب ساختن پیشی جستن را ببینید.

"در این شب رئیس جمهور ایالات متحده بود در مقابل سنت جان اسقفی کلیسا برداشته تا کتاب مقدس و تا به حال عکس از خودش گرفته" کاری گفت. "در انجام این کار, او با استفاده از یک ساختمان کلیسا و کتاب مقدس برای اهداف سیاسی و حزبی. اين در زمانی است که صدمه دیده و درد در کشور ما و در عمل چیزی به ما کمک می کند یا ما را شفا دهد."

کلیسا مراجعه ستایش شد اما توسط یک عضو از مغلوب ساختن پیشی جستن انجیلی مشورتی هیئت مدیره Rev. جانی مور.

"من هرگز فراموش دیدن @POTUS realDonaldTrump به آرامی و در-کل-فرمان پیاده روی از @WhiteHouse در سراسر لافایت مربع به سنت جان کلیسا هجوم کسانی که هدف از خط خارج ملی ما شفا با گسترش ترس و نفرت & هرج و مرج" مور توییتی.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب