مغلوب ساختن پیشی جستن به نظر می رسد که 'تسلیم' در گیر بایدن می گوید

بزرگنمایی این تصویر Presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد جو بایدن به شدت انتقاد رئیس جمهور تهمت

توسط MINERALNEWS در 11 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

Presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد جو بایدن به شدت انتقاد رئیس جمهور تهمت و پاسخ او به این بیماری همه گیر کوروناویروس در سخنان روز سه شنبه در Alexis duPont دبیرستان در ویلمینگتون دلم. الکس ونگ/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الکس ونگ/گتی ایماژ

معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن به طور مستقیم در هدف رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در روز سه شنبه گفت که تهمت که یک بار نام خود را به "زمان جنگ رئیس جمهور" مصرف در coronavirus همه گیر به نظر می رسد که در حال حاضر "تسلیم شد."

"به یاد داشته باشید زمانی که او ترغیب ملت به قربانی هم در این ... 'نامرئی دشمن'? چه اتفاقی افتاده است ؟ در حال حاضر آن را تقریبا جولای و به نظر می رسد مانند ما زمان جنگ رئیس جمهور در محاصره است" بایدن گفت: در آماده شده اند ،

این presumptive دموکرات نامزد ریاست جمهوری خواست مغلوب ساختن پیشی جستن به "بلافاصله" اتخاذ خود را به روز رسانی برنامه ریزی برای برخورد با COVID-19 بحران در ایالات متحده است.

"مردم آمریکا [نمی] عظیم فداکاری بیش از چهار ماه گذشته به طوری که آنها فقط می تواند وقت خود را هدر می شود." "آنها نمی توان این فداکاری بنابراین شما می توانید چشم پوشی از علم و به نوبه خود مسئول مراحل مانند پوشیدن ماسک به یک بیانیه سیاسی. و آنها قطعا آن را انجام نمی, آقای رییس جمهور, بنابراین شما می تواند دستهای خود را و راه رفتن به دور از این مسئولیت است."

صحبت کردن در Alexis duPont دبیرستان در زادگاه خود از ویلمینگتون دلم., معاون سابق رئیس جمهور جدید خود را از طریق رفت COVID-19 پاسخ که piggybacks از برنامه اصلی خود منتشر شده در ماه مارس است.

در میان مفاد آن بایدن را خواستار طرح برای پوسته پوسته شدن تا تست و استخدام حداقل 100000 آمریکایی ها برای ساخت یک ملی نیروی کار از تماس با ردیاب. او همچنین به دنبال سرعت بخشیدن به واکسن طرح و اجرای یک برنامه هماهنگ شده برای ساخت لوازم.

بایدن در زمان موضوع را با کاخ سفید را بازگشایی توصیه کرد و گفت که در حالی که مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از اقدام به فشار از طریق "دستورالعمل در مورد آنچه در مراحل بازگشایی باید مانند نگاه دولت به تعویق افتاد و کوچک به کسانی که قصد دارد."

"ما نیاز به روشن مبتنی بر شواهد مراحل است که می تواند در حال حاضر اتخاذ — هر دو استاندارد است که باید رعایت شود به منظور با خیال راحت ادامه با بیشتر دهانه و reimposition اجتماعی فاصله زمانی که قوانین موارد شروع به افزایش" بایدن اضافه شده است.

معاون سابق رئیس جمهور را آدرس می آید به عنوان کشور ثبت کرده است نزدیک به 2.7 میلیون موارد مثبت COVID-19 و حدود 130,000 مرگ و میر.

در روزهای اخیر افزایش شدید در مواردی دیده شده است در چندین ایالت که در اصل گزارش کاهش مجموع این بهار و آغاز بازگشایی — از جمله فلوریدا و تگزاس و آریزونا و گرجستان با توجه به NPR مورد ردیاب.

در کاپیتول هیل شنبه, Dr. Anthony Fauci این کشور بالا متخصص بیماری های عفونی هشدار داد, اعضای کنگره که او "نمی شود شگفت زده اگر ما تا 100,000 [تایید COVID موارد] یک روز اگر این اتفاق نمی نوبه خود در اطراف."

قبل از بایدن طی مبارزات انتخاباتی منتشر شد بیانیه ای گفت: "چند دقیقه پس از [بایدن] است اعلام کرد که برنده انتخابات" او را بپرسید Fauci به خدمت خود را در اداره و ادامه کار برای مبارزه با این ویروس.

مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاب مجدد مبارزات انتخاباتی جریان خبرنگاران قبل از بایدن این سخنان. تیم Murtaugh کمپین مدیر ارتباطات گفت که بایدن تلاش کرده است تا با استفاده از coronavirus به عنوان یک کمپین موضوع و تلاش برای تضعیف اعتماد به نفس در فدرال پاسخ به این ویروس به منظور تقویت سیاسی خود را از آرمان های خود.

پس از سخنرانی بایدن در زمان پرسش از مطبوعات چیزی که برگ برنده مبارزات انتخاباتی انتقاد کرده است او برای اجتناب از در هفته های اخیر.

بایدن خواسته شده بود بارها و بارها در مورد این اتهام که روسیه قرار می گیرد نعمت بر نیروهای ایالات متحده مستقر در افغانستان که برنده شده بود از وضعیت آگاه در بهار 2019.

"اگر این اتهامات درست است و او هیچ چیزی در مورد هر یک از این پس در واقع من فکر می کنم باید ربطی به من در حال اجرا — نتیجه گیری کرد که این مرد است که به رئیس جمهور بود" بایدن پاسخ داد. وی افزود: بعد از آن که او ممکن است بخواهید برای طبقه بندی جلسه در مورد این موضوع.

متضاد با مغلوب ساختن پیشی جستن, کمپین بایدن گفت که او قصد ندارد به برگزاری تجمعات انتخاباتی خواهد شد اما در ادامه سفر به کشورهای به مبارزات انتخاباتی. او همچنین فاش کرد که او در تست شده است برای COVID-19 نشده است.

به دنبال به جلو به بقیه تابستان و پاییز بایدن خواسته شده بود در مورد آمادگی خود را برای آینده بحث در برابر مغلوب ساختن پیشی جستن.

"من به سختی می تواند صبر کنید" بایدن پاسخ داد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن