مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید او را متوقف کند که بودجه در انتظار بررسی

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت شنبه گفت که او را به توقف کمک های مالی به سازمان بهداشت جهانی "د

توسط MINERALNEWS در 27 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت شنبه گفت که او را به توقف کمک های مالی به سازمان بهداشت جهانی "در حالی که یک بررسی انجام شده است" از دست زدن به آن از coronavirus بیماری همه گیر. الکس براندون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الکس براندون/AP

به روز شده در 7:29 بعد از ظهر

رئیس جمهور تهمت می گوید او را متوقف ایالات متحده کمک های مالی از سازمان بهداشت جهانی در حالی که خود دولت بررسی سازمان و مدیریت coronavirus بحران است.

"امروز من دستور دولت برای توقف کمک های مالی از سازمان بهداشت جهانی در حالی که یک بررسی انجام شده است به ارزیابی سازمان بهداشت جهانی را به شدت mismanaging و پوشش گسترش coronavirus" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در یک جلسه مطبوعاتی در کاخ سفید است.

"به عنوان سازمان پیشرو در حمایت ایالات متحده موظف است برای اصرار بر مسئولیت پذیری کامل," او گفت:. "یکی از خطرناک ترین و پر هزینه گیری از این بود که آن فاجعه تصمیم به مخالفت با محدودیت های مسافرتی از چین و کشورهای دیگر."

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که این نقد و بررسی را از 60 به 90 روز است که "بسیار تحقیق کامل" در جریان است.

این معلوم نیست که آیا رئیس جمهور است که قدرت به طور یک جانبه به توقف کمک های مالی برای موسسه بین المللی مانند که. کنگره دموکرات ها استدلال کرده اند او نیست.

اما این وال استریت ژورنال گزارش این هفته است که کاخ سفید دفتر بودجه است به این نتیجه رسیدند که برنده چندین گزینه برای خودداری بودجه بدون کسب موافقت کنگره از جمله سفارش سازمان به تغییر مسیر پول به دیگر مرتبط با اهداف.

سناتور. Patrick Leahy, D-Vt., عضو مجلس سنا کمیته تخصیص بودجه مورد انتقاد و تهمت تصمیم گفت: "خودداری از کمک های مالی برای کسانی که در میان بدترین بیماری همه گیر در یک قرن باعث می شود که حس بسیار به عنوان قطع مهمات به یک متحد به عنوان دشمن بسته می شود."

Leahy انتقاد مغلوب ساختن پیشی جستن برای "عدم تمایل به مسئولیت به عنوان مرگ و میر در ادامه به کوه" و اضافه کرد که در حالی که "چه کسی باید سختگیرانه تر با چین و به نام محدودیت های مسافرتی زودتر ... آن است که در انجام وظایف ضروری و نیازهای ما پشتیبانی قوی."

رئیس جمهور شده است به شدت بحرانی است. در یک کنفرانس خبری یک هفته پیش مغلوب ساختن پیشی جستن گفته بود که آهسته برای پاسخ به بحران و بارها و بارها گفت: این سازمان بوده است "چین-محور."

"آنها می تواند آن را به نام ماه زودتر او گفت:" پس از آن. "آنها شناخته شده اند و آنها باید شناخته شده و آنها احتمالا نیست. بنابراین ما به دنبال به آن بسیار دقت کنید."

این است که مخالف ممنوعیت سفر در درجه اول به دلیل نتیجه اقتصادی خرید اینترنتی.

آمریکا بزرگترین کمک کننده به چه کسی است. خود ارزیابی سهم 22 درصد از کل اعضا و کمک های مورد بررسی در حالی که چین 12 درصد است.

ایالات متحده می پردازد به طور قابل توجهی بیش از آن ارزیابی کمک های اضافی کمک های داوطلبانه است. که 22 درصد ارزیابی سهم پایدار است اما کمکهای داوطلبانه نوسان بسته بهداشت جهانی بحران های مالی و سیاسی آمریکا اولویت است.

که همچنین دریافت کمک های مالی از سازمان های غیر انتفاعی, مبانی و شرکت ها و دانشگاه های دولتی و اتحاد است. پس از ایالات متحده, سه بعدی که بزرگترین تأمین کنندگان مالی در 2018-2019 بودند Bill & Melinda Gates Foundation, Gavi واکسن داد و انگلستان است.

پس از مغلوب ساختن پیشی جستن تهدید هفته گذشته به جلو و بودجه که مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus از رهبران جهان خواست به سیاسی همه گیر و گفت: این امر در نتیجه تنها "بسیاری از کیسه های بدن."

"تمرکز همه احزاب سیاسی باید برای نجات مردم خود" Tedros گفت.

"بدون نیاز به استفاده از COVID به نمره امتیاز سیاسی" او گفت:. "شما بسیاری از راه های دیگر برای اثبات خودتان."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن