مغلوب ساختن پیشی جستن بازگشت به کمپین بلیزرز با پیام آشنا در جهان در حال تغییر

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت صحبت می کند در طول یک کمپین تجمع روز شنبه در BOK مرکز در Tulsa,

توسط MINERALNEWS در 1 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت صحبت می کند در طول یک کمپین تجمع روز شنبه در BOK مرکز در Tulsa, Okla. اوان Vucci/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اوان Vucci/AP

به روز شده در 11:06 p. m. ET

در اولین کمپین رویداد پس از شیوع بیماری همه گیر کوروناویروس در ایالات متحده رئیس جمهور تهمت رسیده بازگشت به فرهنگ جنگ راهکار به رنگ یک تصویر از یک جناح چپ افراطی ناکجاآباد است که به نگه دارید اگر او را شکست داد و دموکراتیک حریف جو بایدن انتخاب شده است در ماه نوامبر.

"اگر دموکرات ها به دست آوردن قدرت و سپس شورش عهده خواهد داشت و هیچ کس در امان خواهد بود و هیچ کس را باید کنترل" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: به جمعیت که موفق به پر کردن عرصه اما رسید به هزاران نفر در Tulsa, Okla., در شب شنبه. "جو بایدن است نه رهبر حزب خود را. جو بایدن یک درمانده عروسکی چپ رادیکال است."

اما پس از مغلوب ساختن پیشی جستن به نظر می رسید برای فروختن که پیام گفت: از بایدن "او نه چپ رادیکال" و "او هرگز چپ رادیکال است. اما در حال حاضر او را تحت کنترل چپ رادیکال است."

که برجسته یک مشکل است که تهمت و مبارزات انتخاباتی خود را به رسمیت شناخته اند پس قبل از دموکراتیک اولیه. آن را بسیار آسان تر به کراوات بسیاری از بایدن بیشتر مترقی اولیه مخالفان به بیشتر شدید مواضع بایدن به دلیل انکار کرده و بسیاری از آنها را.

او را مجبور به ایستادن در بحث مراحل و استدلال می کنند از مرکز-چپ زمانی که انرژی و شور و شوق و بلندترین صدای درون حزب علیه او بودند.

در میان برگ برنده را از دست داده و coronavirus و زندگی ماده تظاهرات که جاروب کشور در پی قتل جورج فلوید در دست مینیاپولیس پلیس جمهور فعلی سیاسی ایستاده است رنج می برد.

در مورد 120,000 آمریکایی درگذشت از COVID-19 در مغلوب ساختن پیشی جستن و از او دیده می شود توسط رای دهندگان به عنوان فانینگ شعله های آتش از تنش های نژادی در پی فلوید مرگ است.

در شنبه شب رئیس جمهور در دفاع از خود دست زدن به coronavirus این ادعا را نجات داد "میلیون ها نفر."

"ما نجات جان میلیون ها نفر. در حال حاضر آن زمان برای بازگشت به کار" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: به محکم بسته بندی شده جمعیت بسیاری از آنها با پوشیدن ماسک. مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته شده این ادعا با وجود کم اهمیت جلوه دادن تهدید ناشی از coronavirus برای ماه و با وجود شواهدی وجود دارد که موارد خونتان در بسیاری از نقاط کشور مانند فلوریدا و تگزاس و, بله, Oklahoma.

در یک نقطه مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او گفت که دولت او به "سرعت تست کردن" برای COVID-19.

"هنگامی که شما انجام تست تا حدی که شما می خوای پیدا کردن بیشتر مردم میخوای پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد. بنابراین من گفت: من به مردم, 'آهسته تست کردن لطفا.' آنها را آزمایش و آنها را تست کنید. ما آزمون است که مردم نمی دانند چه خبر است."

یک مقام کاخ سفید گفت که تهمت بود شوخی و این دولت است که "افتخار" از سطح تست آن را انجام داده است و با توجه به وال استریت ژورنال خبرنگار. هنوز مغلوب ساختن پیشی جستن است و بارها و بارها گفت که او فکر می کند سطح بالایی از تست را در آمریکا نگاه بد به دلیل آن را نشان می دهد بیشتر موارد از اگر کمتر تست انجام شد.

دموکرات ها را ضبط کرده اند در نظر. این بایدن کمپین منتشر شده بیانیه ای پس از این تجمع که نام آن را "ظالمانه لحظه که به یاد می شود پس از امشب افتضاح از یک رالی رئیس جمهور تهمت فقط اعتراف کرد که او با قرار دادن سیاست پیش از ایمنی و رفاه اقتصادی مردم آمریکا.

بایدن همچنین در توییتی, "سرعت, تست" حدود یک ساعت پس از این تجمع به پایان رسید.

مغلوب ساختن پیشی جستن دوباره در کلیشه های نژادپرستانه و لقب برچسب coronavirus "چینی ویروس" به تصویب می خندد از جمعیت و حتی اضافه کردن در عبارت "کونگ آنفولانزا."

او ایجاد یک داستانی در مورد زندگی تحت چپ ارجاع هنگامی که یک "سخت hombre" تلاش می کند به شکستن را به یک خانه و یک زن در آن که شوهرش بود دور برای کار سعی کردم به تماس با 911 اما تعدادی دیگر مشغول به کار است.

در دفاع از مغلوب ساختن پیشی جستن مؤتلفه مجسمه گفت: چپ در تلاش است تا "بی حرمت ما بناهای تاریخی."

او تحت فشار قرار دادند کنگره برای تصویب یک قانون مجازات مردم با یک سال زندان برای سوزاندن پرچم آمریکا هر چند دادگاه عالی ایالات متحده تایید حق به سوزاندن پرچم تحت متمم اول قانون اساسی دهه پیش.

او در زمان هدف در NFL که عذرخواهی به تازگی برای, چگونه آن را درمان سیاه ورزشکاران که kneeled در طول سرود ملی در اعتراض به خشونت پلیس. مغلوب ساختن پیشی جستن التماس "هرگز زانو زدن — ما افتخار ایستاده و پایه بلند است."

او به چندین فرهنگ جنگ یادداشت با این استدلال که فرهنگ محافظه کار تحت حمله از امثال بایدن با طیف وسیعی از ادعاهای دروغین در مورد اواخر دوره سقط جنین در نظر گرفتن اسلحه و مایل به "تعقیب آمریکایی ها برای رفتن به کلیسا و نه سوزاندن یک کلیسا است."

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: دموکرات ها می خواهند به لغو قرار وثیقه و یخ مهاجرت و گمرک آژانس. آنها می خواهند برای از بین بردن پلیس گفت: در حالی که آزادی باطل MS-13 اعضای باند و که آنها می خواهند "تظاهر" و "غارتگران" به "حق و حقوق بیشتری نسبت به شهروندان مطیع قانون."

"اکثریت خاموش است که قوی تر از همیشه قبل از" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت, اعلام حزب جمهوری خواه "حزب لینکلن" و "نظم و قانون."

بزرگنمایی این تصویر

حامیان رئیس جمهور تهمت را تشویق به حضور آنها در یک کمپین تجمع در BOK مرکز روز شنبه در Tulsa, Oklahoma. اوان Vucci/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اوان Vucci/AP

اما آیا این پیام دوباره کار خواهد کرد در سال 2020 است که بسیار یک سوال باز است. نظرسنجی ها نشان داده اند شیفت چگونه آمریکایی ها را مشاهده معترضان و پلیس و تهمت انجام داده است کمی پس از تبدیل شدن به رئیس جمهور برای رسیدن به, مستقل, و, یک, گروه, او در سال 2016.

مبارزات انتخاباتی خود امیدوار بودم که شنبه شب رویداد که رفت و در برابر هدایت مقامات بهداشت خواهد سیگنال شور و شوق رئیس جمهور هنوز هم حفظ — و را مغلوب ساختن پیشی جستن یک تقویت روحیه.

اما این رویداد هم زندگی نمی کنند تا به آن بالا حسابداری و مدیریت. آن خواهد بود به طوری هر دو مغلوب ساختن پیشی جستن و معاون رئیس جمهور پنس بودند و زنجان به سخنرانی در داخل و خارج از میدان جنگ.

هزاران نفر جمع شده در داخل عرصه پر کردن بخش پایین تر از آن را با بسیاری پراکنده در بخش فوقانی اما نه کامل.

و حوادث در خارج اتفاق نمی افتد و در همه حال با هیچ سرریز جمعیت. نه قبل از این رویداد کمپین اعلام کرد که حوادث خارج از خاموش نامیده می شدند.

کمپین مقصر آن را در تظاهرات.

"رئیس جمهور تهمت محوری در تولسا با هزاران نفر از حامیان پر انرژی, یک تضاد خواب آلود کمپین در حال اجرا توسط جو بایدن از زیرزمین خانه خود را در دلاور" کمپین سخنگوی تیم Murtaugh در بیانیه ای گفت. "متاسفانه معترضین با دخالت حامیان و حتی مسدود کردن دسترسی به آشکارسازهای فلزی که مانع مردم از ورود این تجمع است. رادیکال معترضین همراه با یک یورش بی امان از رسانه ها اقدام به ترساندن خاموش رییس جمهور, حامیان. ما مفتخریم از هزاران نفر که در آن گیر کرده است."

وجود دارد قطعا معترضان اما کسانی که در صحنه گزارش تا حد زیادی به تظاهرات صلح آمیز است.

آن را نشانه خوبی برای یک رئیس جمهور که نیاز به یک شات در بازو او به عنوان چهره افتادن نظرسنجی شماره. وجود دارد هنوز هم چهار و نیم ماه تا روز انتخابات و مقدار زیادی تغییر خواهد کرد, اما آن را سخت به تصور کنید که این چیزی است که مبارزات انتخاباتی خود بود و امیدوار.

مغلوب ساختن پیشی جستن و مبارزات انتخاباتی خود می دانم که او در یک نقطه کم و آن را به وضوح gnawing در مغلوب ساختن پیشی جستن است که آن را تحریک coronavirus که از خط خارج اقتصاد است.

"من سوار" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: "تا زمانی که این-- چیز در آمد."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن