مغلوب ساختن پیشی جستن تکرار ادعاهای بی اساس در مورد پست الکترونیکی-در رای گیری را تهدید می کند کمک های مالی به برخی از کشورهای

بزرگنمایی این تصویر مردم ایستاده در خط در دیترویت مکان سنجی در میشیگان مارس 10 ریاست جمهوری اولیه. ب

توسط MINERALNEWS در 31 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

مردم ایستاده در خط در دیترویت مکان سنجی در میشیگان مارس 10 ریاست جمهوری اولیه. به دلیل همه گیر جمهوری انتخابات رسمی ارسال absentee ballot برنامه های کاربردی برای هر ثبت نام رای دهندگان برای انتخابات پاییز. جف Kowalsky/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جف Kowalsky/خبرگزاری گتی ایماژ

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در روز چهارشنبه افزایش یافت لفظی خود علیه گسترش پست الکترونیکی-در رای گیری میان بیماری همه گیر کوروناویروس با تهدید از بودجه فدرال به دو کشور با فرمانداران دموکرات.

مغلوب ساختن پیشی جستن به نظر می رسد مجموعه ای با اعلام روز قبل از میشیگان دموکراتیک وزیر امور خارجه, Jocelyn بنسون, که گفت که او کار خود را از طریق ایمیل غایب رای گیری نرم افزار برای هر رای دهنده در دولت برای اوت و نوامبر انتخابات است.

مغلوب ساختن پیشی جستن دقت برنده میشیگان در سال 2016 به او کالج انتخاباتی رای مورد نیاز برای تبدیل شدن به رئیس جمهور است. مغلوب ساختن پیشی جستن است انتظار می رود به دیدار دولت در روز پنج شنبه به تور فورد تسهیلات شده است که در repurposed به هواکش.

در یک صدای جیر جیر چهارشنبه مغلوب ساختن پیشی جستن به دروغ ادعا کرد دولت بود با ارسال برگه های رای نه رای گیری برنامه های کاربردی و گفت: بودجه فدرال در خطر بود. رئیس جمهور نوشت: "من به شما بخواهید به نگه دارید تا کمک های مالی به میشیگان اگر آنها می خواهند برای رفتن پایین این تقلب انتخابات راه!"

در یک متعاقب آن صدای جیر جیر صدای شیپور ساخته شده مشابه تهدید به نوادا است که پستی غیابی برای همه فعال ثبت نام رای دهندگان برای دولت ژوئن 9 اولیه — همه-mail انتخابات.

انتخابات در حال اجرا توسط دولت های ایالتی و محلی و معلوم نیست حقوقی چه معنی تهمت را به خودداری از بودجه متحده است.

بنسون میشیگان وزیر امور خارجه در پاسخ به مغلوب ساختن پیشی جستن توییت ذکر است که تعدادی از کشورهای در حال گرفتن همان عمل از جمله متحده با جمهوری انتخابات. در بیانیه او افزود که absentee ballot "[a]pplications هستند از طریق پست و تقریبا هر چرخه انتخابات توسط هر دو حزب عمده و تعداد بی شماری از حمایت و حزبی سازمان است."

مغلوب ساختن پیشی جستن دیدگاه های دو روز پس از Ronna McDaniel, صندلی کمیته ملی حزب جمهوری خواه گفت که او خوب با absentee ballot درخواست.

وقتی پرسیده شد که توسط یک خبرنگار در یک تماس شنبه چه او در مورد پیشنهادات برای ارسال absentee ballot برنامه های کاربردی برای تمام رای دهندگان او گفت: "من واقعا نمی باید موضوع را با absentee ballot فرم های درخواست در حال ارسال به رای دهندگان تا آنجا که برگه های رای در حال ارسال به طور مستقیم به رای دهندگان. ... ما واقعا در مقابل هنگامی که مردم بحث در مورد پست الکترونیکی-در رای گیری, رای گیری در حال ارسال به طور مستقیم به افرادی که ممکن است یا نه ممکن است بخواهید آنها را و یا ارسال به تمام ثبت نام رای دهندگان حتی زمانی که رای دهندگان خود را رول شده اند پاک شود."

تحقیقات نشان داده است وجود دارد هیچ مدرکی وجود ندارد که گسترش رای گیری غایب منافع یک حزب دیگر. نیز تحقیقات گسترده نشان می دهد رای دهندگان تقلب غیر معمول برای پست الکترونیکی-در رای گیری.

هنوز هم تهمت و برخی از متحدان جمهوری خواه به این نتیجه رسیده اند که این کمک می کند تا دموکرات ها و در حال تلاش برای محدود کردن گسترش آن در میان همه گیر.

اما فشار می آید در لحظه ای که بسیاری از آمریکایی ها در حال ترس از رای گیری در فرد به صورت ترس از ابتلا به کوروناویروس. شصت درصد از افراد مورد بررسی در اخیر AP-NORC نظرسنجی گفت: آمریکایی ها باید مجاز به رای غایب بدون بهانه ای اگر این بیماری همه گیر است که هنوز هم یک مشکل در نوامبر است.

ویسکانسین مقامات می گویند حداقل 71 موارد COVID-19 همراه با مردم که به پای صندوق های رای در فرد است که در دولت بحث مارس 7, انتخابات, که در آن هزاران نفر از رای دهندگان تا به حال به صبر در خط به بازیگران برگه های رای پس از جمهوری خواهان در مجلس قانونگذاری ایالتی حاضر به حمایت از تلاش ها برای گسترش پست الکترونیکی-در رای گیری.

برخی از مقامات جمهوری خواه که گسترش رای گیری غایب در ایالات خود مواجه شده اند سوء ظن از درون حزب خود را در مورد آن تلاش.

"بزرگترین چالش من در حال حاضر در حال ساخت مفهوم رای گیری غایب کمتر سمی برای جمهوری خواهان" کنتاکی وزیر امور خارجه Michael Adams, جمهوری, اخیرا گفته NPR. دفتر او ارسال کارت پستال برای هر ثبت نام رای دهندگان به آنها گفتن چگونه به درخواست برای absentee ballot.

در ضمن یک دادگاه فدرال در تگزاس حکومت شنبه شب که رای دهندگان وجود دارد می تواند با استناد به خاطر ترس از ابتلا به این ویروس به عنوان بهانه ای مشروع برای درخواست یک absentee ballot. دولت اتحاد میان دقیقترین الزامات در کشور برای رای گیری غایب است که به طور کلی تنها در دسترس برای کسانی که بیش از سن 65 که دارای معلولیت و یا بیماری و یا خواهد شد از دولت در انتخابات.

مقامات دولت متخاصم به تلاش برای گسترش پست الکترونیکی-در رای گیری و تگزاس دادستان کل کن Paxton قول داد به درخواست تجدید نظر تصمیم به 5 ایالات متحده مدار دادگاه تجدید نظر.

با گزارش NPR Pam Fessler



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب