مغلوب ساختن پیشی جستن پرس برای مدارس بازگشایی می کند حفاری در Fauci

واشنگتن - رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به نام فرمانداران سراسر کشور روز شنبه به کار برای بازگشایی م

توسط MINERALNEWS در 25 اردیبهشت 1399

واشنگتن - رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به نام فرمانداران سراسر کشور روز شنبه به کار برای بازگشایی مدارس در کشورهای تیز در نظر گرفتن موضوع را با دکتر Anthony Fauci را احتیاط در مقابل حرکت بیش از حد به سرعت در ارسال دانش آموزان به کلاس.

رئيس جمهور را متهم Fauci مایل "بازی تمام طرف معادله" یک نظر که پیشنهاد او این است که خسته کننده ملت بیماری های عفونی متخصص.

"من فکر می کنم آنها باید باز مدارس کاملا. من فکر می کنم آنها باید" مغلوب ساختن پیشی جستن در جمع خبرنگاران در کاخ سفید, انعکاس نظرات او در یک مصاحبه تلویزیونی. "کشور ما رو به عقب بر گردیم و آن را به عقب بر گردیم به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. و من نمی در نظر گرفتن کشور ما در آینده اگر مدارس تعطیل هستند," او گفت:.

Fauci بود خواست احتیاط در قبل از شهادت یک کمیته مجلس سنا در روز سه شنبه اگر چه او روشن ساخته است که او معتقد است بازگشایی تصمیم گیری خواهد شد به احتمال زیاد متفاوت از یک منطقه به منطقه بعدی است.

"ما نمی دانیم که همه چیز را در مورد این ویروس و ما واقعا بهتر بود بسیار مراقب باشید به خصوص وقتی که می آید به کودکان" Fauci گفت: کمیته. در یک نقطه او گفت که اعضای "ایده داشتن درمان های در دسترس و یا واکسن برای تسهیل ورود مجدد دانشجویان به سقوط مدت خواهد بود چیزی است که می تواند یک بیت از یک پل خیلی دور است."

Fauci بعد مشخص شد که او دلالت دانش آموزان باید محروم از بازگشت به کلاس تا یک واکسن توسعه یافته است. اما نظرات او بودند با این وجود در ایران توسط مفسران محافظه کار و همچنین به عنوان سن. رند یک جمهوری خواه کنتاکی که به مفهوم "نوع مسخره است."

"برای من, آن را قابل قبول پاسخ" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: از Fauci در روز چهارشنبه. او گفت: coronavirus است "تا به حال تاثیر بسیار کمی در افراد جوان" اگرچه نگرانی رو به رشد بیش از موارد مرموز سندرم التهابی در افراد جوان است که تصور می شود مربوط به virus.

صحبت از Fauci تهمت گفت: Maria Bartiromo در یک مصاحبه برای فاکس کسب و کار شبکه خبر "صبح با ماریا" که "من کاملا مخالفم با او در مدارس است."

در شهادت Fauci صادر کند و هشدار داد که شهرها و ایالات متحده می تواند "را به عقب برگردانید" و دیدن بیشتر مرگ و آسیب های اقتصادی اگر آنها را بلند stay-at-home سفارشات بیش از حد به سرعت یک پیام است که می ایستد در تضاد به مغلوب ساختن پیشی جستن فشار برای بازگشایی این کشور به عنوان او تلاش می کند تا بی پرده آسیب های اقتصادی در طول یک سال انتخابات.

"وجود دارد یک خطر واقعی است که شما ماشه شیوع است که شما ممکن است قادر به کنترل" Fauci به عنوان هشدار داد بیش از دو دوجین متحده شروع به بلند کردن مستندات خود را به عنوان اولین گام به سوی بهبود اقتصادی.

در میان کسانی که در حال کلرادو و داکوتای شمالی که فرمانداران ملاقات با مغلوب ساختن پیشی جستن در روز چهارشنبه.

در داکوتای شمالی است که تا به حال موارد کمتر از بسیاری از کشورهای دیگر کالیفرنیا ، داگ بورگوم اجازه اکثر کسب و کار به بازگشایی در مارس 1 با اقدامات احتیاطی که شامل محدود کردن کافه ها و رستوران ها با نصف ظرفیت نیاز به آرایشگاه و زیبایی به پوشیدن ماسک و منع برخی با شدت بالا کلاس های تناسب اندام.

بورگوم این هفته اعلام کرد که مدارس ممکن است به ارائه برخی از برنامه های تابستانی آغاز ژوئن 1 اگر مدرسه محلی مقامات تصویب و اقدامات مانند محدود کردن اندازه کلاس.

در همان زمان, مرگ و میر در ادامه به افزایش در دولت است. مقامات بهداشت در روز سه شنبه گزارش دو مورد جدید مرگ و میر ناشی از COVID-19 آوردن دولت تلفات به 38. دولت همچنین گزارش 53 موارد جدید آوردن مجموع به 1,571.

تاثیر در کلرادو بوده است به مراتب بدتر است. دولت شیوع آغاز شد که در اسکی کشور است که در حال حاضر محور عمدتا در دنور منطقه شهری. و دولت مرگ و میر پیشی گرفته 1,000 این هفته با بیش از 20 ، 000 داشتن تست مثبت است.

لیبریا Jared پلیس اعلام کرد که در اوایل دولت اضطراری و اقامت در خانه بخشنامه که بسته ترین کسب و کار. در این ماه پلیس به تدریج شروع به استراحت در حالی که محدودیت های هشدار دهنده وجود دارد می تواند حرکت صعودی اگر ویروس موج

در اوایل بیماری همه گیر پلیس با انتقاد از سازمان مدیریت اضطراری فدرال برای موجد خسارت در به خرید تجهیزات حفاظت فردی و سایر منابع که در کلرادو مانند بسیاری متحده شده بود مذاکره با فروشندگان خصوصی. و او ابراز نا امیدی در رایگان برای همه به عنوان متحده به رقابت در برابر یکدیگر به تلاش برای خرید تجهیزات از جمله هواکش ها و به خصوص تست کیت. اما اخیرا او را گرفته بیشتر رویکرد دیپلماتیک برای کار با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

___

آسوشیتد پرس نویسندگان جیم اندرسون در دنور و جیمز مک فرسون در بیسمارک داکوتای شمالی کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب