مغلوب ساختن پیشی جستن: مالیات بر حقوق و دستمزد و کاهش ساعات روز کارگر تسکین ممکن است در Coronavirus پاسخ

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت صحبت می کند در مورد کوروناویروس در کنار معاون رئیس جمهور مایک پن

توسط MINERALNEWS در 20 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت صحبت می کند در مورد کوروناویروس در کنار معاون رئیس جمهور مایک پنس و اعضای Coronavirus نیروی کار در بردی نشست خبری در کاخ سفید در واشنگتن دوشنبه. Saul لوئب/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Saul لوئب/خبرگزاری گتی ایماژ

به روز شده در 10:19 p. m. ET

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: کاخ سفید در حال برنامه ریزی در درخواست از کنگره برای تصویب مالیات بر حقوق برش و امداد رسانی به صورت ساعتی دستمزد بگیران به منظور کمک به کارگران که ممکن است مالی خرج کردن احساس در میان شیوع کروناویروس.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که مقامات دولت خواهد بود در دیدار با اعضای جمهوری خواه مجلس نمایندگان و سنا در روز سه شنبه برای بحث در مورد امکان کاهش مالیات حقوق و دستمزد و کمک برای ساعتی کارگران است.

"بسیار قابل توجهی در تسکین این شماره" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "ما همچنین قصد داریم به صحبت کردن در مورد دستمزد بگیران کمک گرفتن به طوری که می توان آنها را در یک موقعیت به طوری که آنها در حال رفتن برای همیشه از دست چک," او گفت:.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که کاخ سفید نیز با اداره کسب و کار کوچک و صنایع از جمله شرکت های هواپیمایی, کشتی کروز, کسب و کار و صاحبان هتل که تمام دست و پنجه نرم کردن با مشکلات اقتصادی به عنوان تقاضا از مصرف کنندگان اسلامپ و مسافران لغو برنامه.

"ما در حال رفتن به مراقبت از خود و مراقبت می شده از آمریکا و آمریکایی اقتصاد" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

مغلوب ساختن پیشی جستن را اعلام می آید پس از بدترین روز بازار از سال 2008 به دلیل نگرانی که coronavirus را غوطه اقتصاد به رکود است. مغلوب ساختن پیشی جستن در ملاقات روز دوشنبه با نیروی کار مدیریت کشور را پاسخ.

دموکراتیک رهبری با این حال روشن در شب دوشنبه که آنها در همان صفحه به عنوان برگ برنده دولت است. آنها را پشتیبانی نمی کند حقوق و دستمزد کاهش مالیات و ادعا و تهمت به نظر می رسد بیشتر در مورد بازار سهام نسبت به برخورد با زمینه شیوع کروناویروس.

رهبر اقلیت سنا چاک شومر گفت: اعضای مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برنامه ریزی برای دیدار با سناتور دموکرات شنبه "چک نمی کند با ما, آنها نه به ما."

تشکر. Steny Hoyer گفت که او فکر نمی کند که "حقوق و دستمزد مالیات چیزی است که ما در حال حاضر نیاز ... چه اقتصاد نیاز دارد در حال حاضر برخی از ثبات و اعتماد به نفس است که ما در حال پرداختن به این موضوع است که تضعیف اقتصاد است. رئيس جمهور در پاسخ به تقریبا همه چیز است که مالیات را کاهش دهد."

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت نیز احضار مدیران وال استریت به کاخ سفید برای دیدار روز چهارشنبه در مورد اثرات coronavirus در اقتصاد یک فرد آشنا با این نشست تایید کرد.

دموکرات از جمله سناتور. پتی موری از واشنگتن نامیده اند مقننه درمان از جمله اورژانس پرداخت مرخصی استعلاجی برای کمک به کارگرانی که مجبور به ماندن در خانه با توجه به شیوع کروناویروس.

روز دوشنبه پنس نکرد چنین پیشنهادی گفت: هیچ کس نباید احساس آنها باید به کار در صورتی که بیمار هستند و یا ترس از دست دادن شغل خود و یا چک برای ماندن در منزل به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر.

"رئیس جمهور به وظیفه این تیم با توسعه سیاست های اقتصادی است که آن را بسیار روشن است که ما قصد داریم به کسانی که سخت کار آمریکایی ها ایستاده کسانی که کسب و کار بزرگ و کوچک" پنس گفت.

معاون رئیس جمهور مایک پنس گفت: بیش از 1 میلیون coronavirus آزمون توزیع شده و اضافی 4 میلیون در حال برنامه ریزی برای توزیع شود.

پنس گفت: او تست شده است برای بیماری های تنفسی.

مغلوب ساختن پیشی جستن سخنگوی استفانی گریشام با صدور بیانیه ای گفت: رئیس جمهور نبوده است آزمایش "چرا که او نه به حال طولانی مدت تماس نزدیک با هر گونه شناخته شده تایید COVID-19 بیماران و نه هر گونه علائم است."

"هر زمان CDC دستورالعمل های پزشکی حرفه ای باید پایه تست گیری بر روی علائم بیمار و سابقه تماس" بیانیه ای گفت:.

تشکر. مت Gaetz گفت: روز دوشنبه بود که خود quarantining پس از یادگیری او شده بود در تماس با کسی که تست مثبت برای coronavirus در یک محافظه کار کنفرانس در ماه گذشته. قبل از اعلام Gaetz پرواز کرده بود در نیروی هوایی یک مغلوب ساختن پیشی جستن.

پرسید که آیا coronavirus شوک ارسال خواهد شد اقتصاد آمریکا به رکود اقتصادی وزیر خزانه داری استیون Mnuchin صدا با اعتماد به نفس است که اقتصاد آمریکا به اندازه کافی انعطاف پذیر به فشار از طریق مالی و وحشت.

"در بخش هایی از اقتصاد که تحت تاثیر خواهد به خصوص کارگران که باید در خانه کار افرادی که در خانه هستند تحت قرنطینه و یا مراقبت از خانواده خود را. ما کار بر روی یک برنامه به آدرس که" او گفت:. "ما همچنین کار با کسب و کارهای کوچک."

Mnuchin گفت: roiling بازارهای رانده شدند عمدتا توسط شیرجه رفتن قیمت نفت توسط عربستان سعودی است. پادشاهی به تازگی آب گرفتگی بازار با نفت دیده می شود به عنوان یک اعتصاب در غول نفتی روسیه که موافق پرده تولید نفت به تقویت قیمت ها به عنوان coronavirus کاهش می یابد و تقاضا است. تحلیلگران نگران این حرکت می تواند شروع قیمت نفت جنگ.

Mnuchin عنوان اقتصادی بلندمدت اثر از coronavirus حتی به عنوان پیشرو اقتصاددانان می گویند تصویر نامشخص باقی مانده است.

"اقتصاد خواهد بود در شکل واقعا خوب از یک سال از هم اکنون" Mnuchin گفت. "این است که مانند بحران مالی که در آن ما نمی دانیم پایانی در چشم. این است که در مورد ارائه ابزار مناسب و نقدینگی را از طریق چند ماه آینده."

کلودیا Grisales کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب