مغلوب ساختن پیشی جستن سفارشات گارد ملی به بیرون از واشنگتن

بزرگنمایی این تصویر نشان دهنده هارون کاوینگتن حرکت دست با سرباز گارد ملی و DEA پلیس در یک تظاهرات در

توسط MINERALNEWS در 19 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

نشان دهنده هارون کاوینگتن حرکت دست با سرباز گارد ملی و DEA پلیس در یک تظاهرات در واشنگتن در روز شنبه بیش از مرگ جورج فلوید. رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد که نیروهای گارد ملی خواهد بود خروج از پایتخت کشور پس از چند روز تظاهرات مسالمتآمیز. الکس براندون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الکس براندون/AP

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در روز یکشنبه دستور داد گارد ملی و نیروهای شروع به خروج از واشنگتن که در آن تظاهرات قتل جورج فلوید شده اند مسالمت آمیز در روزهای اخیر.

در یک تلفن مطبوعاتی با خبرنگاران, ارتش, منشی, رایان مک کارتی گفت: guardsmen از 11 متحده که به کمک سی گارد ملی خواهد بود به خانه بازگشت و بعد از دو یا سه روز.

در مجموع به نیروی گارد ملی از سی و ایالات متحده بالغ بر بیش از 5000 در طول این هفته هر چند تنها حدود یک سوم شد و در خیابان ها در هر زمان داده شده است.

این سی گارد ملی را در صورت نیاز به ادامه حمایت واشنگتن پلیس و اجرای قانون فدرال در شهر او اضافه شده است.

در ضمن مک کارتی ابراز امداد است که سربازان وظیفه فعال که آورده بودند به پایگاه های خود در ویرجینیا و مریلند فقط در خارج از واشنگتن مورد نیاز نیست.

"ما تا به لبه آوردن سربازان وظیفه فعال اینجا و ما نمی," او گفت:. کسانی که نیروهای فرستاده شده به پایگاه های اصلی طی چند روز گذشته.

مغلوب ساختن پیشی جستن در هفته گذشته گفت: او ممکن است تماس بگیرید در وظیفه فعال نیروهای خود را برای قرار دادن ناآرامی در شهرستانها در سراسر کشور. اما او به نظر می رسد به عقب کشیده از این موقعیت به عنوان خشونت فروکش کرده است.

در مه 31, بدترین روز ناآرامی و غارت در واشنگتن پنج guardsmen مجروح شدند از جمله یکی که دچار ضربه مغزی شدید هنگامی که او با یک آجر در سر مک کارتی گفت.

امکان استفاده از فعال وظیفه نیروهای بود "به شدت مورد بحث" در این نقطه به دلیل آن روشن شد اگر سرباز گارد ملی نامیده می شود می تواند به سرعت به اندازه کافی.

"ما نمی دانیم که اگر ما می توانستیم از حمایت کافی به این شهرستان به سرعت توسط marshaling ملی Guardsmen از مناطق اطراف آن," او گفت:.

اما او گفت که نظامی بود و تمایلی به استفاده از فعال وظیفه نیروهای.

"آنها در حومه (واشنگتن) از آنجا که ما نمی خواهم به آن را انجام دهد" مک کارتی گفت. "وزارت دفاع نمی خواهم به آن را انجام دهد چرا که ما می دانستیم که هنگامی که شما رفت که تشدید آن بسیار بسیار دشوار" به د تشدید می شود.

مک کارتی نیز تایید کرد که او مجاز به استفاده از یک medevac هلیکوپتر به "مشاهده و گزارش" در تظاهرات. او گفت: تصمیمات تاکتیکی چپ بودند به گارد ملی.

معترضان شکایت یک medevac هلیکوپتر ماند بر آنها دوشنبه در ارتفاع پایین و ایجاد یک قوی روتور شستشو جامعی که شاخه های درخت و چراغ تظاهرکنندگان به فرار برای ایمنی خود را. مک کارتی گفت که حادثه در دست بررسی است.

در روزهای اخیر تظاهرات مسالمت آمیز است. مک کارتی تخمین زده است که بیش از 45000 نفر در تظاهرات روز شنبه به طول انجامید که از ظهر تا نیمه شب. واشنگتن شهردار موریل Bowser خود گفت: هیچ دستگیری ساخته شد.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب