مغلوب ساختن پیشی جستن است که هنوز هم در حال اجرا در برابر شهر و ایده واشنگتن

بزرگنمایی این تصویر واشنگتن معروف ترین ساکن رئیس مغلوب ساختن پیشی جستن است پایگاه خود را از انتخاب م

توسط MINERALNEWS در 7 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

واشنگتن معروف ترین ساکن رئیس مغلوب ساختن پیشی جستن است پایگاه خود را از انتخاب مجدد در اطراف این ایده است که او باقی می ماند یک خارجی از این کشور است سیاسی. درو Angerer/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
درو Angerer/گتی ایماژ

یکی از قدیمی ترین سنت ها در سیاست آمریکا است "در حال اجرا در برابر واشنگتن" است که یک مشترک کمپین موضوع از آنجا که این شهر برای اولین بار ایجاد شد به عنوان سرمایه و دولت فدرال است.

در واقع نامزدها برای رئيس جمهور و کنگره باید در حال اجرا در برابر واشنگتن یکی از مطمئن ترین راه برای رسیدن به آنجا. برخی از انجام آن به ماندن وجود دارد ،

نگاهی به عنوان مثال رونالد ریگان که صحبت از "پازل کاخ در پوتوماک" درو در سنت و تقویت آن است. برای سال ریگان تکرار سهام شوخی در مورد نه ترسید ترین کلمات در زبان: "من از دولت و من در اینجا برای کمک به."

ریگان آواره جیمی کارتر که خود انتخاب شده بود به عنوان یک خارجی در سال 1976 برای تمیز کردن خانه پس از رسوایی واترگیت. طولانی نیست پس از ریگان ما رو بیل کلینتون در سال 1992 و در عین حال یکی دیگر از فرماندار با هیچ لکه دار کردن واشنگتن به دنبال دو دو دوره رئیس جمهور بود که با صرف حداقل زمان در پایتخت و می تواند موجه مطرح به عنوان غیر خودی.

در عین حال در حال حاضر ما ممکن است در یک مرحله جدید از این پدیده به عنوان نامزد در حال اجرا بیشتر به شدت در برابر واشنگتن نیز این شهر برجسته ترین ساکن ،

مطمئنا رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2016 شد به عنوان ماهر و موثر در این خط فعالیت سیاسی به هر نامزدی در حافظه است. او ساخته شده یک شعار "تخلیه باتلاق" و اجازه دهید خود را جمعیت شعار "قفل آنها را." هنوز هم آن را بالا می برد ابرو به گوش او ادامه حمله به یک وقت به دنبال یک دوم.

بزرگنمایی این تصویر

مغلوب ساختن پیشی جستن تظاهرات هستند یک راه برای رئیس جمهور تاکید به هواداران خود که در حالی که او زندگی می کند در واشنگتن او است نه واشنگتن. برایان بلانکو/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
برایان بلانکو/گتی ایماژ

به عنوان نویسنده سیاسی مت بای است که در واشنگتن پست وتهمت است اقدام به عنوان اگر او تا به حال هیچ چیزی برای انجام با دولت خود را – جدا از همه که اشتباه رفته در سازمان دیده بان خود را و حتی گفت در یک نقطه: "من نمی مسئولیت در همه."

بای استدلال می کند که تهمت هرگز واقعا دیده خود را به عنوان بخشی از دولت او ظاهرا منجر شده و "در حال حاضر ثابت شده است که حاکم بر منافع [او] به عنوان قالب."

در همان زمان مغلوب ساختن پیشی جستن است به فوریت استناد وجود ندارد امتیازات از دفتر ("هر گونه گفتگو با من طبقه بندی شده است") و بیش از حد خود را کنترل نظامی و حتی فرمانداران متحده است. ("وقتی کسی رئیس جمهور ایالات متحده قدرت کل است و این راهی است که آن را می کردم. ... این کل ، فرمانداران را می دانند.")

تهمت نیز بالا و قدرت یک وکیل در William بار است که حمایت یک چشم انداز از قدرت اجرایی به عنوان گسترده به عنوان هر یک از الکساندر همیلتون شش ساعت سخنرانی در مورد این موضوع در قانون اساسی کنوانسیون.

مغلوب ساختن پیشی جستن در حال اجرا است بسیار نیست در برابر قسمت های خاصی از دولت که در برابر این ایده از واشنگتن, است که می گویند این ایده که کسی در جایی است که قدرت بسیار بیشتری نسبت به شما انجام دهد و با استفاده از آن در برابر منافع خود را. که ایده عمیقا ثابت در هر دو منطقی عملکرد آمریکا در ذهن و در اخر مناطق آمریکایی سوء ظن است.

این نسبتا کمی برای انجام با واقعی شهر واشنگتن نژادی متنوع جامعه از 700,000 در مرکز یک منطقه مترو از 6.2 میلیون نفر است. اما آن را نشانی از کمک به توضیح دهد که چرا منطقه کلمبیا بوده است نه یک دولت و یا اجازه یک رای گیری از اعضای کنگره است. آخرین قانون اقدام به انجام این کار تصویب شد در مجلس نمایندگان در این هفته اما شانس خود را در جمهوریخواه دقیقا صفر است. بودند که به تغییر در کاخ سفید عجله برای اطمینان به ما تهمت مشاوران توصیه می کنم حق وتو.

در اندازه گیری یک یا یکی دیگر نسل از نامزدها را ساخته اند استخوان های خود را با هجوم سرمایه ساخت آن را نمادی از چیزی (یا همه) آنها مخالف است. برای برخی بد به مقاومت شده است ظالمانه و یا نفوذی دولت است. برای دیگران بد ناشی از واشنگتن شده است سوسیالیسم و یا برعکس تبانی دولت با سرمایه داری.

این ایده از واشنگتن شده است در ارتباط با یک دور و بی احترامی نخبگان بود که تنها خود و منافع خودخواهانه در قلب است. به حدی این نوع پوپولیستی نقد نیز تمدید به وال استریت و تصویر از چربی گربه سرمایه mashing که جنون پول با واشنگتن قدرت گرسنگی است. اما به نحوی است که عنصر نیویورک هرگز کاهش نیافته است که شهرستان را تطمیع در فرهنگ عامه است.

فکر می کنم از همه آهنگ ها — در واقع کل فیلم های موزیکال — که عشق ورزیدن بزرگ اپل. هر گونه به ذهن می آیند با خیالبافی واشنگتن در راه است ؟ حتی نشان می دهد بر اساس در اوایل تاریخ آمریکا مانند سال 1776 و همیلتون جشن دیگر شهرستانها.

زمانی که واشنگتن می کند شکستن به فیلم آن است که به ندرت یک تصویر زیبا. در سال 1939 کلاسیک Mr. Smith Goes to Washington, جیمی استوارت کوچک-شهر قهرمان و بدبینانه سرمایه است که تبه کار. یک رژه دنباله از جمله ادی مورفی برجسته آقا و Judy Holliday آمار دیروز به دنیا صدا شبیه تم.

یکی دیگر از 1939 فیلم در مورد قدرت اسطوره بود یابم جادوگر شهر اوزبر اساس 1900 داستان کودکان توسط L. فرانک باوم است که می توان به عنوان خوانده شده به عنوان یک پوپولیست تمثیل برای این سیاست از زمان خود. شهر زمرد می توان به عنوان یک کنترل از راه دور فوق العاده سرمایه مجذوب با دلار آمریکا دلار در پایان جاده آجر زرد (پایه-در استاندارد طلا, اندازه گیری در, اونس از این رو اوز از عنوان).

بزرگنمایی این تصویر

یک لابی کارت از سال 1939 فیلم جادوگر شهر از, بر اساس یک داستان کودکان که همچنین به عنوان یک سیاسی تمثیل در مورد خطرات ناشی از واشنگتن به این کشور است. هولتن بایگانی/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
هولتن بایگانی/گتی ایماژ

کمی دوروتی می شود با خیال راحت به خانه به کانزاس با کمک مترسک (کشاورزان) و مرد قلع (کارگران صنعتی) و یک قسمت شیر (ویلیام جنینگز برایان به "دشت avenger, شیر کوه" بود که یک پوپولیستی آیکون و سه بار نامزد). اما دختر واقعی نجات دهنده او است جفت دمپایی اشاره به فلز بود که به رقیب طلا در Bryan را bimetallist برنامه. (هالیوود تصمیم گرفت ruby slippers خواهد بود بیشتر سینمایی.)

مغلوب ساختن پیشی جستن ممکن است از چرم گاومیش فیلم, اما او قطعا غرق در نگرش ساخته شده است که تمام این فیلم ها بازدید. او به طور غریزی درک تناقض: آمریکایی ها می خواهند یک فرمانده که نشانه لوایح به قانون و هدایت یک بوروکراسی میلیون هزینه تریلیون اما کسانی که این کار را بدون استقبال از سیستم و یا تبدیل شدن آن زندانی است. به قول یک آیه از انجیل یوحنا او بود در جهان است اما نه از آن جهان.

برای یک رئیس جمهور چشم انداز در حال اجرا در برابر واشنگتن حتی به عنوان یک وقت است که نه فقط ممکن است – آن الزامی است.

می توانید این تناقض برطرف خواهد شد ؟ مقدار زیادی از اعضای کنگره و سناتورها خواهد جواب بله چرا که آنها انجام داده ایم آن را برای سال. به عنوان محبوب به عنوان کنگره است, شده است و آن وقت اعضا به طور معمول برنده انتخاب مجدد (بسیاری از آنها به راحتی). آنها این کار را در بخش های در حال اجرا در برابر نهاد جایی که آنها خدمت می کنند – اغلب در شرایط سخت — تصویر خود را به عنوان سپاسگزار به چوب نزدیک به خانه و خارج از واشنگتن.

به همین دلیل حتی West Coast اعضای کنگره خانه پرواز به طور منظم برای تعطیلات آخر هفته و "منطقه کار دوره." این است که چرا چند در حال حاضر خرید خانه در پایتخت منطقه و یا حرکت خانواده های آنها وجود دارد. آنها می توانند خطر ظاهر می شود به "رفته واشنگتن است."

مغلوب ساختن پیشی جستن است به دنبال یک نسخه از این در به طور معمول در مقیاس بزرگ. آن را کمتر به انجام با وفاداری به دولت و یا منطقه نسبت به وفاداری به رای گیری پایه. او حفاری پیوند خود را با رای دهندگان خود را از سال 2016 هاوکینگ همان مسائل و تپش همان اهداف تقریبا به عنوان اگر چهار سال گذشته اتفاق افتاده بود.

یک بار دیگر ما را بشنود دیوار با مکزیک و مهاجرت به طور کلی. بد تجارت می پردازد. متفقین که نمی پرداخت "سهم عادلانه" و نمی خرید آمریکایی اغلب به اندازه کافی. او مسائل به طور کلی به کسانی است که واشنگتن می خواهد به بحث در مورد به همین دلیل است که او می خواهد به بحث در مورد آنها.

یک بار دیگر ما را ببینید تهمت تعریف خود را جدا از دیگر تلاش ها برای تعریف و یا او را مهار. که بیش از حد ضروری برای رابطه اش با پایگاه خود را. این یکی از دلایلی است که او حاضر به پوشیدن ماسک حتی به عنوان مقامات بهداشت و حتی برخی از مغان گزارش می خواهیم او را به انجام این کار حداقل گاهی اوقات.

مسائل غرور کنار, ماسک تبدیل به یک علامت تسلیم به کارشناسان و تقبیح و علاقه مندی دولت یک علامت تسلیم به واشنگتن است. بنابراین امتناع از پوشیدن یکی می شود نشان از تمرد شاید مهم ترین تا به امروز است. به من بدهید تا در آن نمره را نشان می دهد باتلاق بود تخلیه او را به جای راه دیگری در اطراف.

در ماه های آینده تهمت استاد چاخان بازیگران خود را کمتر به عنوان رئیس دولت و بیشتر به عنوان واشنگتن ساکن ضد دولتی فعال ریاست جمهوری را در صورت اخلال در حالی که در واقعیت است.

نشان می دهد برنامه ریزی شده است برای اجرای حداقل از طریق سقوط.

آخرین مطالب