مغلوب ساختن پیشی جستن Flouts ویروس قوانین اروپا و آمریکا جدید چپ فاشیسم " در کوه راشمور رویداد

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت صحبت می کند در طول یک رویداد در کوه راشمور یادبود ملی در کیستون,

توسط MINERALNEWS در 14 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت صحبت می کند در طول یک رویداد در کوه راشمور یادبود ملی در کیستون, S. D., در روز جمعه. بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

به روز شده در 7:43 am ET

در آستانه روز استقلال جمهور تهمت جشن در پای کوه راشمور یادبود ملی در کیستون, S. D., با یک نمایش آتش بازی و سخنرانی پرشوری در برابر آنچه که او به نام "جدید چپ فاشیسم است."

در مورد 7,500 شرکت کنندگان برنده آنلاین بلیط قرعه کشی اسپانسر شده از طرف داکوتای جنوبی دولت در بخش گردشگری. با وجود افزایش اخیر در COVID-19 نفر در کشور جمعیت در قرمز و سفید و آبی دیده می شد بسته بندی شده نزدیک به هم و عمدتا maskless. داکوتای جنوبی رژیم صهیونیستی است. کریستی Noem گفته فاکس نیوز پیش از این رویداد است که در حالی که ماسک رایگان خواهد بود ارائه شده شرکت کنندگان را نمی توان مورد نیاز به آنها را می پوشند و یا به عمل اجتماعی فاصله.

مغلوب ساختن پیشی جستن باز سخنان خود با محکوم کردن معترضان که خواستار حذف مؤتلفه آثار تاریخی و مجسمه های سراسر کشور که افتخار آمریکایی که پشتیبانی و یا بهره برده از برده داری. این جنبش ریشه از سراسر کشور تظاهرات برای برابری نژادی در پی پلیس به قتل جورج فلوید در مینیاپولیس و Breonna تیلور در Louisville, Ky., و کشتار Ahmaud Arbery در گرجستان است.

رئیس جمهور به نام جنبش یک "بی رحم مبارزه برای محو کردن تاریخ ما بدنام قهرمانان ما پاک کردن ارزش های ما و تلقین فرزندان ما است."

رئیس جمهوری یک فرمان اجرایی را امضا در اواخر ماه ژوئن تقویت کننده های موجود و قانون است که محافظت فدرال بناهای تاریخی. در یک صدای جیر جیر به او وعده داده شده "زندان شرایط برای این lawless اعمال ما در برابر کشور بزرگ!"

در کوه راشمور مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد او با امضای یکی دیگر اجرایی به منظور ایجاد باغ ملی آمریکا, قهرمانان, یک, در بیرون, پارک که نگه داشتن مجسمه "بزرگترین آمریکایی ها همیشه زنده"

مغلوب ساختن پیشی جستن همچنین اظهار تاسف "انصراف " فرهنگ" که او به عنوان یک "سلاح سیاسی" استفاده می شود برای ارعاب مخالفان و مخالفان سیاسی خواستار آن "تعریف بسیار از استبداد است." او هشدار داد از چپ دستور کار بود که آموزش کودکان در مدارس به نفرت خود را از کشور اما گفت: آمریکایی ها نمی خواهد تسلیم به "وب نهفته است."

"آنها فکر می کنم مردم آمریکا در حال ضعیف و نرم و تسلیم" او گفت:. "اما هیچ آمریکایی مردم قوی هستند و افتخار و آنها را اجازه نمی دهد کشور ما و همه ارزش های آن, تاریخ و فرهنگ گرفته شود از آنها."

در پاسخ به این جمعیت فوران در سلامتی "ایالات متحده آمریکا! ایالات متحده آمریکا!" و "چهار سال دیگر!"

معترضان مسدود شده بود یکی از بزرگراه های اصلی به سایت ساعت قبل از رویداد. تظاهرات سازماندهی شده بود توسط بومیان آمریکا معترضان با توجه به لی Strubinger از داکوتای جنوبی رادیو عمومی. بسیاری از آنها در اعتراض به کوه راشمور یادبود خود را که حک شده است به یک کوه مقدس به لاکوتا. تظاهرکنندگان همچنین نگران آن است که صفحه نمایش آتش بازی می تواند آسیب های کوه. آتش بازی ممنوع شده است در این سایت برای بیش از یک دهه است. دیگران نگران بودند این رویداد را اعضای قبیله ای در خطر شیوع کروناویروس. حدود 15 معترضان دستگیر شدند به گفته آسوشیتد پرس.

در شب جمعه از آن اعلام شد که Kimberly Guilfoyle, یک کمپین جمع آوری کمک و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن جونیور, دوست دختر, تا به حال آزمایش مثبت برای coronavirus. سرجیو Gor رییس ستاد برای مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین مالی کمیته در بیانیه ای گفت که Guilfoyle شد بلافاصله جدا از نتیجه تست مثبت. مغلوب ساختن پیشی جستن جونیور آزمایش منفی اما دو خواهد انصراف از حوادث آینده و خود منزوی به عنوان یک احتیاط. Guilfoyle است بدون علامت و Gor گفت که او خواهد بود مجددا برای تایید تشخیص خود.

در شنبه مغلوب ساختن پیشی جستن است به نظر می رسد در سلام به امریکا رویداد و به سخنان در جنوب چمن کاخ سفید. مانند سال گذشته یک نمایش آتش بازی برگزار خواهد شد در بازار ملی. وزارت کشور هشدار داد هر کسی که برنامه ریزی شده به نمایش آتش بازی در سایت برای عمل اجتماعی فاصله و سایش پوشش صورت.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب