مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد ویروس همه گیر ملی اضطراری

واشنگتن - رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه اعلام کرد کروناویروس یک بیماری همه گیر ملی اضطرا

توسط MINERALNEWS در 24 اسفند 1398

واشنگتن - رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه اعلام کرد کروناویروس یک بیماری همه گیر ملی اضطراری به منظور آزاد کردن بیشتر از پول و منابع به عنوان او رد هر گونه مسئولیت برای تاخیر در ساخت و تست در دسترس برای این ویروس جدید که گسترش roiled بازار و اختلال در زندگی روزمره آمریکایی

صحبت از باغ گل رز تهمت گفت: "من رسما اعلام ملی اضطراری" آزادی تا آنجا که 50 میلیارد دلار برای دولت های ایالتی و محلی برای پاسخ به شیوع بیماری است. مغلوب ساختن پیشی جستن همچنین اعلام کرد که طیف وسیعی از اقدامات اجرایی برای تقویت انرژی در بازارهای, کاهش بار مالی برای آمریکایی ها با وام های دانشجویی و حرفه ای پزشکی اضافی "انعطاف پذیری" در درمان بیماران در طول بحران بهداشت عمومی.

او همچنین اعلام کرد مشارکت عمومی-خصوصی برای گسترش coronavirus تست قابلیت های خود را به عنوان دولت آمده است در زیر آتش بودن بیش از حد آهسته در ساخت آزمون در دسترس است. مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: "من نمی مسئولیت در همه" به صورت آهسته اجرای تست.

این همکاری شامل درایو-از طریق آزمایش در برخی از مکان ها و پورتال های آنلاین برای کسانی که به دنبال صفحه نمایش برای دریافت تست شده است.

هنوز مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: مسئولان نمی خواهند مردم گرفتن آزمون مگر اینکه علائم خاصی. "ما نمی خواهیم مردم بدون علائم برای رفتن و انجام آن آزمون" مغلوب ساختن پیشی جستن و افزود: "این کاملا غیر ضروری است."

مغلوب ساختن پیشی جستن چشم پوشی بهره فدرال برگزار می شود وام های دانشجویی نقل مکان کرد و برای سرپا نگه داشتن بازارهای انرژی با کارگردانی بخش انرژی به خرید نفت برای پر کردن ذخیره نفت استراتژیک "'راست به بالا." او گفت: او به وزیر بهداشت و خدمات انسانی الکس آذر اضطراری مقامات به چشم پوشیدن از مقررات فدرال و قوانین به عنوان مورد نیاز به عنوان مثال اجازه می دهد تا پزشکان به تمرین تله مدیسین در سراسر خطوط دولت است.

"از طریق یک اقدام جمعی و مشترک قربانی عزم ملی ما را به غلبه بر تهدید ویروس" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

در ضمن تهمت گفت: کاخ سفید و کنگره هنوز به توافق گسترده تر کمک های اقتصادی بسته و ادعا کردند که او را باور نمی کند آمریکا در حال "دادن کافی است." قانونگذاران در حال آماده سازی برای رای دادن خود به خود اندازه گیری جمعه.

سخنران نانسی پلوسی روز جمعه گفت مجلس را تایید آن coronavirus بسته کمک درخواست مغلوب ساختن پیشی جستن دولت و کنگره جمهوری خواهان به "قرار دادن خانواده ها برای اولین بار" با پشتوانه تلاش برای ارائه آمریکایی ها با امداد.

این رهبر حزب دموکرات مجلس صحبت از بلندگو بالکن در کنگره پیش از مغلوب ساختن پیشی جستن در کنفرانس خبری در کاخ سفید به عنوان قدرت مراکز واشنگتن شد توقیف به بازدید کنندگان است.

"ملت ما ملت بزرگ ما با آن روبرو بحران قبل از" پلوسی گفت. "و هر بار به لطف شجاعت و خوشبینی مردم آمریکا ما غالب شد. در حال حاضر با هم کار ما را یک بار دیگر پیروز شویم."

مرکزی به بسته رایگان برای تست ویروس ها و تضمین بیمار پرداخت برای کارگران که در حال گرفتن زمان از مشاغل همراه با تزریق دلار به رسیدگی مزایای بیکاری و افزایش برنامه های غذایی برای کودکان و خانواده ها و سالمندان است.

پلوسی و وزیر خزانه داری استیون Mnuchin آنها تهمت شنود گذاشته برای مذاکره با دولت را درگیر در around-the-clock مذاکرات که ادامه داد و حتی به عنوان تهمت صحبت شد.

اما رهبران جمهوری خواه در کنگره آهسته مقابله مایل اطمینان داد که مغلوب ساختن پیشی جستن خواهد علنا حمایت از توافق قبل از ورود در آن پیش از هر رای با توجه به بالا کنگره دستیار غیر مجاز به بحث در مورد خصوصی مذاکرات و صحبت کردن در خواست نامش فاش نشود.

ایران رهبر کوین مک کارتی از کالیفرنیا به خانه رهبر اقلیت نشسته اند با Mnuchin و مغلوب ساختن پیشی جستن در کاخ سفید زودتر جمعه.

"ما فقط می توانیم با شکست این شیوع اگر ما دقیق تعیین مقیاس و دامنه به طوری که ما می توانیم دنبال علم دقیق مبتنی بر پاسخ است که لازم است برای قرار دادن خانواده ها" پلوسی گفت.

کاخ سفید تحت فشار زیادی برخورد با بحران در چند جبهه به عنوان آن تجاوز تا کنون نزدیک در رئيس جمهور.

این ویروس تا به جاروب هشدار دهنده در راههای سراسر زندگی آمریکایی, ارسال بازارهای مالی به یک خطرناک اسلاید و بستن مدارس و رویدادهای ورزشی و محدود کردن تعاملات روزمره در جوامع در سراسر کشور است.

و بهداشت شخصی ترساندن شدت به مقامات کاخ سفید مشغول به کار برای تعیین سطح قرار گرفتن در معرض توسط رئیس جمهور و دستیاران ارشد به چند مقامات خارجی که پس از آزمایش مثبت برای ویروس.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او احساس خشنودی که رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro آزمایش منفی برای این ویروس پس از جفت نشسته در کنار یکدیگر برای مدت زمان طولانی در آخر هفته گذشته. یک دستیار ارشد به Bolsonaro آزمایش مثبت است. "ما هیچ نشانه ای ندارند" گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن است که بدست تست شده اما روز جمعه گفت او "به احتمال زیاد" آزمایش "نسبتا به زودی."

استرالیا صفحه اصلی وزیر امور پیتر داتون در حال حاضر در انزوا در یک بیمارستان پس از آزمایش مثبت برای coronavirus تا به حال به سیدنی بازگشت از واشنگتن که در آن او ملاقات دادستان کل ویلیام Barr و Ivanka Trump هفته گذشته است.

سخنگوی کاخ سفید در جاد دیر گفت: Ivanka Trump که مشغول به کار از خانه در روز جمعه مورد بررسی قرار گرفت توسط کاخ سفید پزشکی واحد و مشخص شد که به خاطر او بود که برگزاری نمایشگاه هیچ علائم او نمی خود نیاز به قرنطینه.

Barr, در ضمن ماندن در منزل و جمعه هر چند او "احساس بزرگ و نبود نشان دادن هر گونه علائم" با توجه به خود را سخنگوی Kerri Kupec. او گفت: CDC توصیه نیست تست در این نقطه است.

در ضمن تنها چند روز پس از ملاقات با تهمت و بهداشت ، ریک اسکات, R-Fla., در رئیس جمهور Mar-a-Lago, رفت و آمد مکرر ارتباطات ریاست رییس جمهوری برزیل فابیو Wajngarten آزمایش مثبت برای کوروناویروس. اسکات گفت که او منزوی خود را.

اوباما سناتور. لیندزی گراهام که او نیز در مغلوب ساختن پیشی جستن باشگاه در تعطیلات آخر هفته پیوست یک لیست در حال رشد از نمایندگان مجلس را انتخاب کرده اند که به منزوی کردن خود به عنوان یک احتیاط. او جمعه اعلام کرد که او نیز در دیدار با استرالیا رسمی است که در حال حاضر آزمایش مثبت است. و ایران از سوی دیگر ، تد کروز از تگزاس که قبلا جدا شده خود را پس از قرار گرفتن در معرض بالقوه در یک محافظه کار کنفرانس در واشنگتن روز جمعه گفت او در دیدار با یک مقام رسمی است و در حال حاضر خود quarantining.

پلوسی و Mnuchin ادامه داد: خود را ثابت کراس-شهر تماس های تلفنی در طول زمان بعد از مذاکرات به شرکت و نجات در حال ظهور معامله است که حمایت گسترده از دموکرات ها و برخی در جامعه کسب و کار به دنبال یقین است.

ارائه بیمار پرداخت برای کارگران یک عنصر بسیار مهم فدرال تلاش برای جلوگیری از گسترش سریع عفونت است. مقامات هشدار می دهند که این کشور سیستم بهداشت و درمان می تواند به سرعت تبدیل ضعف به شدت بیمار, بیماران, به عنوان به طور ناگهانی اتفاق افتاده در ایتالیا یکی از کشورهای سخت ترین ضربه توسط ویروس.

قابلیت اطمینان حقوق را حفظ خواهد کرد جریان — برای افرادی که در خانه بمانند به عنوان یک اقدام پیشگیرانه و یا اینکه آنها احساس بیمار یا مراقبت از دیگران — می تواند کمک به اطمینان آمریکایی ها آنها را نمی خواهد سقوط به مشکلات مالی.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر

مغلوب ساختن پیشی جستن 73 دقیقه سخنان دربسته در محیط پر سر و صدا در هفته که در آن واشنگتن تیره و تار برای پاسخ جامع به شیوع است که تست ملت, سیاسی, مالی و سیستم مراقبت های بهداشتی.

بیمارستان ها استقبال تهمت اضطراری اعلام که آنها و قانونگذاران در کنگره بوده است درخواست. این اجازه می دهد تا سلامت و خدمات انسانی گروه به طور موقت چشم پوشیدن از برخی قوانین فدرال است که می تواند آن را سخت تر برای بیمارستان ها و دیگر امکانات مراقبت از بهداشت برای پاسخ به موارد اضطراری.

این قوانین شامل Medicare نیاز است که یک بیمار صرف سه روز در بیمارستان قبل از برنامه خواهد پرداخت برای مراقبت در مرکز پرستاری. Waiving حکومت را بیشتر بستری تخت در دسترس است. یکی دیگر از حکومت نیاز به پزشکان و پزشکان دیگر به مجوز در دولت که در آن آنها در حال ارائه خدمات است. می توان آن را چشم پوشی اگر پزشک دارای مجوز در کشور دیگری.

انجمن پزشکی آمریکا گفت: اورژانس اعلام کمک خواهد کرد که اطمینان حاصل شود در امریکا سیستم مراقبت های بهداشتی کافی منابع به درستی پاسخ به مداوم شیوع.

مغلوب ساختن پیشی جستن اقدامات نیز بازدید favourably در وال استریت. میانگین صنعتی داو جونز را به سود دو برابر در آخرین نیم ساعت از معاملات جمعه به حدود 2000 امتیاز خود را بزرگترین نقطه به دست آورید تا کنون به عنوان برگ برنده مشخص شده مراحل را برای گسترش, تست خرید بیشتر نفت به آمریکا افزایش ذخایر سهولت اقتصادی تاثیر بر دانش آموزان و آزاد کردن میلیاردها دلار برای ایالات و شهرستانها برای مبارزه با شیوع ویروس.

برای بسیاری از افراد جدید کروناویروس باعث تنها خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه.

اکثریت قریب به اتفاق مردم بهبود می یابند. با توجه به سازمان بهداشت جهانی افراد مبتلا به بیماری خفیف بهبود می یابند در حدود دو هفته در حالی که کسانی که با شدیدتر بیماری ممکن است سه تا شش هفته به بیش از آن.

مغلوب ساختن پیشی جستن تلاش کرده است تا نشان دهد او در بالا از بحران پس از دادن متناقض توصیف از آنچه که ایالات متحده در حال انجام است به مبارزه با ویروس. روز چهارشنبه اعلام کرد او خواهد ممنوعیت سفر به آمریکا از اروپا اما دستیاران بعدا روشن است که آن را حک استراحتی برای شهروندان آمریکایی, اقامت دائم و برخی از دیگران — و تنها 26 کشورهای اروپایی.

مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه گفت: "ما ممکن است شامل" انگلستان به دلیل افزایش اخیر موارد است. "تعداد آنها رفته اند تا نسبتا شتاب بیش از 24 ساعت گذشته, بنابراین ما ممکن است اضافه کرد که ما ممکن است اضافه کردن یک زن و شوهر از دیگران و ما ممکن است رک و پوست کنده شروع به فکر کردن در مورد گرفتن برخی از خاموش."

خانه بسته کمک های ایجاد شده در اورژانس $8.3 میلیارد دلار اندازه گیری تایید شده هفته گذشته.

Pelosi وعده داده شده یک سوم coronavirus بسته دنبال خواهد شد به زودی هر چند خانه از ترک واشنگتن در روز جمعه که قبلا برنامه ریزی شده زنگ تفریح. که اندازه گیری شامل خواهد شد تهاجمی تر مراحل را برای تقویت اقتصاد ایالات متحده است که اقتصاددانان از ترس در حال حاضر تضعیف به رکود است.

اما کمی اشتها در درون هر دو حزب برای مغلوب ساختن پیشی جستن پیشنهاد به تعلیق مجموعه ای از 6.2% امنیت اجتماعی مالیات بر حقوق و دستمزد. متحده در حال حاضر تقاضاهای مصرانه برای سال مالی رهایی از واشنگتن به عنوان ویروس را تهدید می کند بودجه خود را.

قانونگذاران از هر دو طرف ابراز زنگ در ایالات متحده در پاسخ و به خصوص چگونه تعداد کمی از بیماران آزمایش شده اند.

"ما اساسا به نظر من پرواز کور" گفت: Rep. سوزی لی D-Nev.

Dr. Anthony Fauci, بیماری های عفونی ارشد در موسسه ملی سلامت گفت: تست های بیشتر در دسترس خواهد بود در طول هفته آینده, اما این مقامات باید صبر کنید قبل از تلاش برای کاهش ویروس' اثر است.

"ما هنوز راه طولانی برای رفتن" او گفت:. "وجود خواهد داشت بسیاری از موارد. اما ما مراقبت از آن و در نهایت به عنوان رئیس جمهور گفت: این به پایان خواهد رسید."

___

آسوشیتد پرس نویسندگان عامر مانند آلن Fram Lauran Neergaard مارتین Crutsinger لوری tanya warren, مایکل بالسامو و کوین Freking در واشنگتن و لایحه بارو در آتلانتا کمک به این گزارش.

___

آسوشیتد پرس دریافت پشتیبانی برای بهداشت و علوم از پوشش Howard Hughes Medical Institute وزارت علوم و آموزش و پرورش. AP تنها مسئول همه مطالب.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب