مغلوب ساختن پیشی جستن تماس فضل گزارش یک " جعل " با وجود دولت جلسه کنگره

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در اینجا دیده می شود در طول یک نیروی کار سیاست

توسط MINERALNEWS در 11 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در اینجا دیده می شود در طول یک نیروی کار سیاست جلسه هیئت مدیره در ماه ژوئن است را رد کرد و گزارش در نعمت بر نیروهای ائتلاف در افغانستان به عنوان یک "جعل." مندل فا نگن/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مندل فا نگن/خبرگزاری گتی ایماژ

رئیس جمهور تهمت و گفت که گزارش های از روسیه پرداخت مستقیم به طالبان مرتبط مبارزان به کشتن نیروهای ایالات متحده و نیروهای ائتلاف در افغانستان جعل است و حتی به عنوان دولت او در ادامه به مختصری از اعضای کنگره بر این موضوع است.

"آیا مردم هنوز درک نمی کنند که این همه ساخته شده جعلی, اخبار رسانه های جعل شروع به تهمت و حزب جمهوری خواه. من هرگز در جریان چرا که هر گونه اطلاعات که ممکن است آنها را به حال افزایش است به آن سطح" مغلوب ساختن پیشی جستن در گفت اضافی جیر جیر.

نیویورک تایمز برای اولین بار گزارش داد که مقامات اطلاعاتی ایالات متحده مصمم ماه پیش که روسیه تا به حال مخفیانه ارائه شده نعمت برای موفقیت در حمله نیروهای ائتلاف از جمله نیروهای ایالات متحده در افغانستان در سال گذشته که مقامات ارائه کتبی جلسه از پیدا کردن به مغلوب ساختن پیشی جستن در اواخر فوریه.

مغلوب ساختن پیشی جستن یکشنبه گفت که جامعه اطلاعاتی به او گفت که او نمی داد در مورد این اتهامات به دلیل آن نیست پیدا کردن گزارش های معتبر.

در همین حال کمیته اطلاعات مجلس سنا برنامه ریزی شده است برای دریافت یک جلسه بعد از ظهر چهارشنبه. برخی از دموکرات کنگره و جمهوری خواهان شده بود در جریان این موضوع در اوایل این هفته توسط مشاور امنیت ملی رابرت اوبراین و جان Ratcliffe, مدیر اطلاعات ملی.

پس دموکراتها جلسه, خانه, رهبر اقلیت Steny Hoyer, D-Md., به خبرنگاران گفت که در حالی که ممکن است "متفاوت قضاوت به سطح اعتبار" او با قبول نمی کند رئیس جمهور اخیر خصوصیات.

"رئیس جمهور به نام این یک جعل آشکار" هویر گفت. "هیچ چیز در این جلسه که ما فقط دریافت منجر به این باور آن است که یک جعل است."

تشکر. آدام شیف رئیس مجلس هوش کمیته نیز پیوست در جلسه.

"من پیدا کردن آن غیر قابل توضیح در این مکان اتهامات که رئیس جمهور آمده است نه قبل از کشور و مطمئن باشید مردم آمریکا که او را به پایین که آیا روس ها در حال قرار دادن یک فضل بر سر سربازان آمریکایی" شیف به خبرنگاران گفت:.

جمهوری خواهان گفته اند که تحقیقات بیشتر مورد نیاز است.

"در هر سطح از دولت نیاز به جمع آوری اطلاعات بیشتر به درک این وضعیت بهتر" گفت: Rep. مک Thornberry R-تگزاس که در خدمت به عنوان عضو ارشد کمیته نیروهای مسلح مجلس. "اقدامات باید انجام شود تا مطمئن شوید که نیروهای ما در حال محافظت شده است."

کنگره جمهوری خواهان و دموکرات ها در جریان شدند و به طور جداگانه.

تشکر. الیسا Slotkin D-Mich., گفت: همه چیز در نظر گرفته, است , Mary Louise کلی است که او ترجیح داده اند برای دریافت این جلسه در کنار او جمهوری خواه و همکاران.

"در تجربه من ما باید دریافت اطلاعات مشابه آیا شما از حزب دموکرات و یا جمهوری خواه" Slotkin گفت. "وقتی که می آید به امنیت ملی کشور, شما می دانید همه ما باید با قرار دادن سیاست را کنار گذاشته و فقط به گرفتن این واقعیت که ما آنها را درک کنید."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب