مغلوب ساختن پیشی جستن approvingly توییتهایی تصویری نمایش "سفید قدرت' شعار

واشنگتن - رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در یکشنبه توییتی approvingly از یک ویدیو نشان دادن یکی از حا

توسط MINERALNEWS در 8 تیر 1399

واشنگتن - رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در یکشنبه توییتی approvingly از یک ویدیو نشان دادن یکی از حامیان شعار "قدرت سفید" یک شعار نژادپرستانه همراه با supremacists.

این ویدئو به نظر می رسد به خود گرفته اند و در روستاها فلوریدا جامعه بازنشستگی و نشان داد دوئل تظاهرات بین مغلوب ساختن پیشی جستن حامیان و مخالفان است.

"با تشکر از شما به افراد زیادی از روستاهای" مغلوب ساختن پیشی جستن است. لحظات به ویدئو کلیپ او به اشتراک گذاشته یک مرد رانندگی گلف سبد خرید نمایش pro-مغلوب ساختن پیشی جستن نشانه و پرچم فریاد " سفید قدرت است." این ویدئو همچنین نشان می دهد anti-مغلوب ساختن پیشی جستن معترضان فریاد "نازی" "نژادپرستانه" و profanities در مغلوب ساختن پیشی جستن حامیان.

"وجود دارد هیچ سوال" که برنده باید ترجمه ویدئو و "او فقط باید آن را," سناتور. Tim Scott, R-S. C. گفت: سی ان ان "وضعیت اتحادیه". اسکات تنها سیاه جمهوری خواه در مجلس سنا.

رئیس جمهور تصمیم به برجسته فیلم های نژادپرستانه شعار می آید در میان ملی حساب بیش از مسابقه پس از مرگ جورج فلوید و دیگر آمریکایی های سیاه و سفید. فلوید, سیاه, مینیاپولیس, مرد درگذشت و پس از یک افسر پلیس فشرده زانو خود را به گردن خود برای چند دقیقه.

تظاهرات علیه خشونت پلیس و تعصب در اجرای قانون رخ داده در سراسر کشور زیر فلوید مرگ و نیز فشار برای حذف مؤتلفه آثار تلاش تهمت مخالفت کرد.

مغلوب ساختن پیشی جستن تصدی در دفتر به نظر می رسد به جسارت سفید supremacist و گروه های ملی و برخی از آنان را در آغوش خود ریاست جمهوری است. در سال 2017 مغلوب ساختن پیشی جستن در پاسخ به درگیری در Charlottesville, Virginia, بین ملی گرایان و ضد معترضان با گفتن وجود دارد "بسیار خوب مردم در هر دو طرف است."

کاخ سفید بلافاصله پاسخ به سوالات در مورد تهمت تصمیم برای به اشتراک گذاشتن این ویدئو.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب