مغلوب ساختن پیشی جستن انتصاب پیوستن به اداره آمار; دموکرات ها نگران بیش حزبی 'بازی'

بزرگنمایی این تصویر مغلوب ساختن پیشی جستن دولت اعلام کرد دو جدید سیاسی, انتصاب سه شنبه در دفتر سرشما

توسط MINERALNEWS در 4 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت اعلام کرد دو جدید سیاسی, انتصاب سه شنبه در دفتر سرشماری ایالات متحده است که مقر آن در سوتلندسیلور, Md. کلر Harbage/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کلر Harbage/NPR

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت است با اضافه کردن دو جدید سیاسی منصوب به اداره آمار ایالات متحده افزایش نگرانی در میان برخی از دموکرات ها در مورد حزبی تداخل با جریان ملی سر دفعات مشاهده شده است.

ناتانیل Cogley, یک استاد علوم سیاسی در ترلتن دانشگاه دولتی مستقر در نزدیکی فورت ورث تگزاس در پیوستن به دولت فدرال بزرگترین آماری سازمان در یک موقعیت تازه ایجاد شده و از معاون مدیر سیاست, در حالی که آدم Korzeniewski — سیاسی پیشین و مشاور یوتیوب شخصیت شناخته شده برای نژادپرستانه شوخی — این است که در خدمت به عنوان مشاور ارشد به Cogley با توجه به بیانیه ای که توسط اداره آمار کارگردانی استیون Dillingham در یک بیانیه مطبوعاتی صادر شنبه.

در بیانیه ای جداگانه به NPR اداره می گوید که هر دو انتصاب جدید کار کرده اند در سرشماری مسائل مربوط به پس از ماه آوریل به عنوان مشاور به معاون وزیر در وزارت بازرگانی است که نظارت این اداره است.

در حالی که این اداره می گوید Cogley و Korzeniewski را "حمایت مدیر از یک سیاست به خصوص در رابطه با خواسته های فعلی و آینده نوآوری" معلوم نیست که چه نوع از قدرت یا خواهد شد که بیش از این تعداد از هر کسی زندگی در ایالات متحده آمریکا است که قانون اساسی نیاز به هر 10 سال. نتایج استفاده می شود برای تعیین هر سهم دولت از کنگره صندلی, کالج انتخاباتی رای و حدود 1.5 تریلیون دلار در مالیات فدرال دلار برای مراقبت های بهداشتی و آموزش و پرورش و سایر خدمات عمومی است.

این نیز روشن نیست که واجد شرایط Cogley برای کمک به اجرای این سرشماری که در آن روز به عملیات روز شده اند و نظارت معاون ران Jarmin یک اقتصاددان و حرفه ای مدنی است که صرف بیش از یک ربع قرن در این اداره است. این اداره می گوید NPR که Cogley جدید نقش "تاثیر نمی گذارد, نمونه کارها" از Jarmin که همچنین به عنوان آژانس افسر ارشد عامل.

Dillingham بیانیه هیچ اشاره ای یا منصوب تجربه در اداره نان و کره از جمله آمار جمعیت شناسی و بررسی روش. به جای آزادی مطبوعات برجسته "برجسته علمی پس زمینه" از Cogley — که با توجه به رزومه در وب سایت شخصی خود را با تمرکز بر آفریقا سیاست و روابط بین الملل در حالی که برای تحصیل در رشته دکتری در دانشگاه ییل و همچنین Korzeniewski را "نمونه نظامی و تجربه خدمات از جمله قبل از اداره آمار کار میدانی."

Korzeniewski کار کرده است به عنوان یک سرب در زمینه مدیریت برای سال 2020 سرشماری در کویینز شهر نیویورک با توجه به این اداره در بیانیه ای به NPR. این اداره همچنین تایید کرد به NPR که تفنگداران دریایی ایالات متحده کهنه کار به عنوان یک مشاور به مبارزات سیاسی یوسف Saladino یک رسانه های اجتماعی شخصیت شناخته شده به عنوان "جوی سالاد" که بد نامی برای برگزاری شوخی ویدئوها از جمله نژادپرستانه توصیفاتی از مردم به پایان رسید و یک اجرا برای کنگره به عنوان یک جمهوریخواه در سال گذشته است. Saladino انتخاباتی پرداخت Korzeniewski $30,000 برای "کلی کمپین مشاوره" با توجه به فدرال کمیسیون انتخابات براده.

Cogley است در پاسخ به NPR درخواست برای نظر و کسی که جواب داد: شماره تلفن عمومی ذکر شده در زیر Korzeniewski نام هدایت می شوید NPR درخواست به اداره آمار عمومی اطلاعات ،

اداره کاهش یافته است به نظر که تصمیم به ایجاد موقعیت های جدید و دسته بندی های سیاسی قرار ملاقات.

روز سه شنبه اعلام موجب انتقاد از Rep. کارولین Maloney, D-n. y. صندلی از خانه نظارت و کمیته اصلاحات که نظارت این اداره است.

"تصمیم به ایجاد دو جدید ارشد در اداره آمار و پر کردن آنها را با فعالان سیاسی است که در عین حال یکی دیگر از بی سابقه تلاش مغلوب ساختن پیشی جستن دولت سیاسی به 2020 سرشماری" مالونی گفت: در یک بیانیه نوشته شده است.

تری ان Lowenthal یک سرشماری مشاور که یک بار به عنوان کارکنان مدیر سابق خانه نظارت کمیته فرعی برای سرشماری و توصیه رئیس جمهور, باراک اوباما, انتقال تیم, یادداشت که آن را غیر معمول است برای یک دوم معاون در این اداره است.

"این سخت است به منظور جلب هر نتیجه به غیر از کاخ سفید در تلاش است برای نگه داشتن یک چشم نزدیک بر روی نهایی اجرای این سرشماری با این احتمال که آنها می تواند دخالت در اداره آمار تلاش به بهترین آمار ممکن است" Lowenthal می گوید.

قرار ملاقات در یک لحظه بحرانی برای محاصره 2020 سرشماری است که طرح میتوانست با این بیماری همه گیر کوروناویروس. این اداره می گوید: شیوع است بنابراین تاخیر در برنامه های خود را که به آن نیاز دارد کنگره به تغییر مهلت قانونی برای گزارش نتایج سرشماری به طوری که در اداره به زمان بیشتری برای پایان شمارش ساکنان این کشور تا پایان ماه اکتبر.

پس از اعلام تعطیلی از کار میدانی در اواخر ماه مارس به دلیل اقامت در خانه سفارشات اداره در حال حاضر آماده به ارسال درب سینه به محله در سراسر ایالات متحده با شروع ماه آینده به سعی کنید به رفتار فرد در مصاحبه با خانواده ها که هنوز پر کردن فرم به تعداد دفعات مشاهده شده.

در همین حال اداره است تحت فشار از یک فرمان اجرایی رئیس جمهور تهمت به استفاده از سوابق دولت به تولید سرشماری بلوک-سطح تابعیت داده — یک جایگزین برای دولت تلاش ناموفق برای اضافه کردن در حال حاضر مسدود تابعیت سوال به سرشماری سال 2020. که اطلاعات یک استراتژیست ایران به این نتیجه خواهد بود "به نفع جمهوری خواهان و غیر هیسپانیک سفید پوستان" در هنگام رای گیری مناطق در حال تصریح پس از دقیق اطلاعات دموگرافيک از سال 2020 آمار منتشر می شوند.

با ملی خود پاسخ دهی به سرشماری در نزدیک به 62 درصد و از دوشنبه — ترک تقریبا چهار در 10 خانه در سراسر کشور و در عین حال محسوب می شود — یکی از عمده چالش های پیش روی این اداره در این ماه های آخر از شمارش رو به کاهش اعتماد عمومی به دولت به ویژه در میان در طول تاریخ undercounted گروه از جمله جوامع رنگ که کمتر احتمال دارد برای شرکت در شمارش خود به خود.

این قرار ملاقات می تواند به تضعیف تلاش های اداره و گروه های جامعه در سراسر کشور به افزایش آمار مشارکت هشدار Vanita گوپتا که سر رهبری کنفرانس آموزش و پرورش, صندوق سرشماری گروه حمایت و قبلا خدمت در وزارت دادگستری در دولت اوباما.

"این مربوط به این است که کاخ سفید ظاهرا بازی های حزبی و سیاسی بازی دوباره با 2020 سرشماری" گوپتا گفت: در یک بیانیه نوشته شده است.

جان تامپسون سابق اداره آمار که مدیر منصوب شد اوباما پس از کار 27 سال در سازمان و سمت چپ که پست بالا در طول مغلوب ساختن پیشی جستن دولت سال اول نگران است چگونه آسانسور سیاسی منصوب متمرکز بر سیاست به آژانس بالاترین رتبه می تواند آسیب اداره شهرت.

"آن را افزایش می دهد شبح که دولت تلاش خواهد کرد برای نفوذ در هدف داده است که در سرشماری قرار می دهد," تامپسون می گوید: قرار دادن تاکید بیشتری بر "تلاش" از آنجا که او می گوید که او دارای "بیشترین اعتماد به نفس" است که شغلی کارکنان را تولید نمی کند گرایش آمار و یا تصمیم گیری های سیاسی.

"اگر تحت فشار بودند و آنها را مقاومت در برابر به نقطه استعفا," تامپسون می افزاید.

آخرین مطالب