مغلوب ساختن پیشی جستن دولت Labels 4 چینی, اخبار رسانه های خارجی ماموریت'

بزرگنمایی این تصویر چینی رهبر جمهوری چین (راست) حرکت دست با کارکنان در اتاق کنترل از تلویزیون مرکزی

توسط MINERALNEWS در 3 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

چینی رهبر جمهوری چین (راست) حرکت دست با کارکنان در اتاق کنترل از تلویزیون مرکزی چین در پکن در سال 2016. Ma Zhancheng/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Ma Zhancheng/AP

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت روز دوشنبه با برچسب چهار چینی از سازمان های خبری به عنوان "خارجی ماموریت" گسترش محدودیت در آنچه در آن تماس های چینی تبلیغات رسانه ها در یک حرکت است که به احتمال زیاد به خشم پکن.

چهار سازمان دولتی پخش تلویزیون مرکزی چین از حزب کمونیست منادی روزنامه people's Daily, متهاجم تلخیص تابعه جهانی بار semiofficial دولتی چین ،

آنها پیوستن به پنج چینی دیگر سازمان های خبری ایالات متحده تعیین شده در ماه فوریه به عنوان ماموریت خارجی به طور بالقوه با اضافه کردن فشار به در حال حاضر بدتر شدن روابط بین دو پیشرو در اقتصاد.

رسانه ها در حال حاضر نیاز به گزارش پرسنل خود فهرست اسامی و املاک و دارایی به وزارت امور خارجه و ممکن است در صورت محدودیتی برای چگونه بسیاری از پرسنل آنها می توانند مشغول به کار در ایالات متحده است.

"این تصمیم در نظر گرفته شده است به منظور کاهش و یا محدود روزنامه نگاری فعالیت رسانه های خارجی رسانه های. دوباره این چهار اشخاص هستند نه رسانه ها اما تبلیغات رسانه" دستیار وزیر امور خارجه دیوید Stilwell به خبرنگاران گفت:.

تصمیم ميگيرد یک tit-for-tat ضایعات بیش از روزنامه نگاران که لگد کردن در اوایل سال.

در ماه مارس در چین اخراج بیش از یک دوجین روزنامه نگاران آمریکایی کار برای نیویورک تایمز, وال استریت ژورنال و واشنگتن پست و مورد نیاز این رسانه ها و همچنین صدای امریکا و زمان مجله به دولت ارائه با اطلاعات در مورد عملیات خود را.

که پس از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت محدود به 100 از حدود 160 تعدادی از اتباع مجاز به کار در ایالات متحده برای یک تعداد انگشت شماری از رسانه های چینی از جمله روزانه مردم.

Stilwell کنار خار نگرانی است که چین می تواند مقابله به مثل به روز دوشنبه حرکت توسط دولت با لگد زدن بیشتر روزنامه نگاران آمریکایی گفت: هیچ "اخلاقی معادل."

"ما امیدواریم که دولت پایبند به آن ادعا می کند به باز و قابل دسترس و حمایت از روزنامه نگاری است."

"این ماموریت خارجی تعیین آشکار گام در افزایش شفافیت از این و دیگر PRC دولت فعالیت های تبلیغاتی در ایالات متحده آمریکا" گفت: با اشاره به کشور, نام رسمی این کشور جمهوری خلق چین است.

این حرکت در می آید کمتر از یک هفته پس از وزیر خارجه مایک Pompeo ملاقات چین بالا دیپلمات یانگ Jiechi در هاوایی به تلاش برای ایجاد ثبات در روابط.

پس از آن جلسه وزارت امور خارجه گفت: Pompeo مطرح شده نیاز به "به طور کامل متقابل روابط بین دو ملت در سراسر تجاری امنیت و تعاملات دیپلماتیک."

پس از گرفتن قدرت در سال 2012, چینی, رهبر خلق چین فشرده کشور, اخبار سازمان های وفادار به حزب و در حال حاضر فضای محدود برای muckraking و مستقل گزارش منقبض شده است بیشتر در داخل کشور است.

شرایط کار برای روزنامه نگاران بین المللی در چین "به طور قابل توجهی رو به وخامت گذاشته" با توجه به خبرنگاران خارجی' Club چین است.

در یک گزارش منتشر شده در اوایل ماه مارس این باشگاه گفت: دولت چین با استفاده از ویزا به عنوان سلاح در برابر مطبوعات خارجی مانند قبل از هرگز.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب