رونوشت: NPR کامل مصاحبه با جان بولتون

بزرگنمایی این تصویر جان بولتون در تصویر در ژوئن 2019 در ژاپن صحبت با NPR در مورد وقت خود را در کاخ س

توسط MINERALNEWS در 2 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

جان بولتون در تصویر در ژوئن 2019 در ژاپن صحبت با NPR در مورد وقت خود را در کاخ سفید به عنوان مشاور امنیت ملی. معاونت/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
معاونت/خبرگزاری گتی ایماژ

سابق مشاور امنیت ملی جان بولتون صحبت با NPR استیو inskeep را در روز یکشنبه در مورد کتاب جدید خود به اتاق که در آن اتفاق افتاده استوقت خود را در کاخ سفید و رئیس جمهور تهمت را استیضاح.

استیو inskeep را: همانطور که می دانید سفیر قاضی کاهش یافته است برای جلوگیری از, انتشار, اما گفت که شما تصمیم گرفتند از امنیت ملی ترخیص کالا از گمرک روند. و این یک نقل قول از این حکم: "بولتون یک طرفه انجام می آفریند قبر نگرانی های امنیت ملی." و دیگر نقل قول: "بولتون اشتباه بود." آیا قبول دارید که قضاوت?

جان بولتون: خوب نگاه کنید, برای شروع, ما بسیار خوشحال هستیم با حکم به توقف بی سابقه تلاش مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برای جلوگیری از این کتاب منتشر شده و در همه. و ما فکر می کنیم که این بخشی از تلاش های رئیس جمهور برای سرکوب این کتاب است. ما باید خیلی بیشتر به می گویند که به عنوان دادخواهی درآمد حاصل. و فراتر از آن, از آنجا که ما در دادخواهی که واقعا تمام می توانم بگویم.

اگر چه وجود دارد یکی دیگر از نقطه حیاتی در اینجا. قاضی بررسی طبقه بندی شده پر از دولت در دوربیندر خصوصی گفت: "قاضی را متقاعد شده است که متهم بولتون به احتمال زیاد به خطر انداخته امنیت ملی با افشای اطلاعات طبقه بندی شده. آیا افشای اطلاعات طبقه بندی شده به دانش خود را?

در من نیست. آن را هرگز قصد من در نوشتن این مقاله به افشای اطلاعات طبقه بندی شده. من تا به حال سالها تجربه با این و ما را از طریق تمام prepublication ترخیص کالا از گمرک روند در شورای امنیت ملی است. و دوباره این همه مسائل به بحث گذاشته شود. که شنوایی که شما ذکر شده بود ex parteاست که می گویند, وکیل من, و من در آن شرکت کنند. وجود دارد خیلی بیشتر به اینجا می آیند.

بدون وارد شدن به جزئیات بیش از حد بسیاری زیرا آن را برای تلفن های موبایل مانند شما تمایلی به دریافت بیش از حد مفصل شما فقط گفت: شما را از طریق تمام مراحل. قاضی گفت: شما تصمیم گرفتند. شما را از طریق تمام مراحل. چه تفاوتی وجود دارد ؟

من فکر می کنم آن را به تبدیل شدن به بسیار روشن به عنوان حوادث در اینجا رفتن. بسیار وجود دارد که باید انجام شود در دادخواهی. و این شد نتیجه از حدود یک ساعت و نیم دو ساعت جلسه. بنابراین وجود دارد می تواند یک مدارک داستان به توسعه و یک داستان برای گفتن.

هنگامی که شما می گویند شما را از طریق فرایند کامل, آیا منظور شما تمام جزئیات مورد بررسی قرار گرفت و آنها فقط نمی نهایی را, ترخیص کالا از گمرک? این است که آنچه شما می گویند ؟

دولت خود را در آن مقاله می گوید که مدیر ارشد شورای امنیت ملی به این نتیجه رسیدند و به من گفت که هیچ اطلاعات طبقه بندی شده در مقاله. دولت گفت که.

در حال حاضر قاضی می گویند که این خطر در اینجا برای شما اگر آنها برای پیدا کردن اطلاعات طبقه بندی شده در این کتاب این بود که شما می تواند از دست دادن تمام حق امتیاز. شما می توانید از دست دادن مقدار زیادی از چیزهای دیگر نیز هست. وجود دارد چیزی در مورد این کتاب است که بسیار مهم است آن است که ارزش به خطر می اندازند همه درآمد خود را و شاید خیلی بیشتر ؟

خوب نگاه کنید در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت قوانین اعمال نمی در بسیاری جهات. من نوشت: این کتاب به عنوان یک ماده در فلسفه و اعتقاد به اهمیت دادن حقایق در مورد تهمت و دولت قبل از آمریکا برای آنها را به را تشکیل می دهند ذهن خود را. من احساس من تا به حال یک تعهد به آن را انجام دهد. من توضیح است که در این کتاب به خودی خود.

و من می دانستم که وجود دارد خواهد بود سختی ها و زمانی که شما دلگیر دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. درخواست خواهر زاده خود را که او در حال حاضر گفت: امضا توافقنامه nondisclosure ممنوع است که کتاب او از حال منتشر شده است. پس این همه همتراز برای دوره. و من نگاه به جلو به آن است. من را دریافت نمی اشتباه این بود هر چیزی که من فکر می کردم لذت بخش خواهد بود. اما من تعیین شده بود و توجیه من فکر می کنم توسط دادگاه تخمگذار داستان قبل از مردم آمریکا است. آنها خواهد شد آنهایی که تصمیم می گیرید.

در نگاهی به گذشته بهتر شده اند به برخی از این داستان قبل از کنگره در طول استیضاح?

خوب, شما می دانید, آن را, آن را یک سوال مهم. من خطاب است که در این کتاب به عنوان به خوبی. نظر من این است که راه آمریکا راه اندازی روند استیضاح که آنها در اثر مجموعه خود را برای شکست درست در آغاز. به نظر من استراتژی خود را به استیضاح قصور.

آنها را در هر یک از مراحل است که فکر می کنم حس را برای رسیدن به توافق ممکن است دلسوز به نظر رئیس جمهور رفتار است. وجود دارد هیچ چیز شبیه به یک اروین کمیته فرایند به عنوان وجود دارد در طول واترگیت روز. و در نتیجه تمرکز بسیار باریک است که دموکرات ها به تصویب رسید و بدون مشورت خارج خود را در دایره تنگ, تا آنجا که من می توانم بگویم و خود را با عجله به آن را انجام داده به طوری که استیضاح نمی تداخل با دموکرات نامزدی ریاست جمهوری تا به حال اثر فشار آمریکا و به گوشه ای.

و بنابراین آنچه که به پایان رسید تا یک تلخی حزبی بحث که prefigured اساسا چه شد و سپس رفتن به اتفاق می افتد در سنا است. بنابراین اگر هدف از این فرایند واقعا به دنبال استیضاح و اعتقاد تمام استراتژی رفتن او را گمراه شد. اگر آن را به سادگی به انجام برخی از فضیلت زنگ که احتمالا انجام شد. اما زمانی که طرفداران استیضاح اتخاذ این استراتژی ناقص نیست که نیاز به سایر نقاط کشور به همراه آن. و من فکر می کنم شکست خود در واقع باعث می شود آن را سخت تر به بحث در مورد برخی از رفتار من سعی می کنم و ذخیره کردن در این کتاب است.

اما فقط به طوری که من در این چند سفیر شما در نهایت تصمیم شما مایل بودند به شهادت قبل از سنا که البته نمی خواهم شهادت خود را. سنا جمهوری خواهان نمی خواست به شهادت. با گفتن این که شما مایل بودند به شهادت نمی کند که تضعیف استدلال خود را برای امتناع از خانه که می خواهید شهادت خود را?

نه در همه. شماره 1 و من غیر روحانی این همه در یک بیانیه در آن زمان در ژانویه من چاپ کامل بیانیه در این کتاب است. من نمی خواهد به نفع خود و شنوندگان تلاوت آن از متن کتاب است. اما نکته این بود که این رفتار توسط مجلس و چگونه درمان می شوند چارلی Kupperman معاون مشاور امنیت ملی آنها subpoenaed و سپس انصراف حکم. و دستورالعمل ها است که او را از کاخ سفید و مشاور دفتر یک تظاهرات که هر چیزی که ممکن است پرتاب دموکراتها استیضاح برنامه خارج از ماشین چین دهنده آنها نیست مایل به در نظر گرفتن.

و من درک می کنم آنچه خود مشکل خود را با نامزدی ریاست جمهوری. اما اجازه دهید روشن شود: استیضاح است که احتمالا بدترین قانون اساسی مسئولیت خانه است. و من متاسفم که قبر مسئولیت بود تحت تاثیر سیاسی خود را در حساب دیفرانسیل و انتگرال. اما در اثر این چیزی است که اوکراین در مورد اتهامات ناروا شد, همه چیز در مورد torquing دولت مشروع قدرت در اطراف خود منافع سیاسی است. بنابراین این بخش از استیضاح قصور که من شکایت در مورد.

در حال حاضر, اجازه دهید بحث در مورد آنچه شما نوشتن در مورد رئیس جمهور ایالات متحده و در مورد فرایند است که شما سعی به تحمیل و یا به دنبال در داخل کاخ سفید است. شما بحث در مورد استخدام خود را با تهمت و دولت و شما نوشتن که هیچ کس نمی تواند ادعا می کنند با این نقطه 2018 هیچ کس نمی تواند ادعا توسط این نکته را نمی دانند که خطرات "اما من فکر کردم من می تواند موفق شود." چرا شما فکر می کنم که ؟

چون من احساس میکنم از قبل از گفتگو با دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن زمانی که او یک شهروند خصوصی در طول انتقال به طور خلاصه در طول مبارزات انتخاباتی در طول انتقال در طول سال اول خود را در دفتر من فکر کردم آن ممکن است که شما می توانید یک مطلب عادی تر و سازمان یافته تر و منسجم تر سازگار سیاست تدوین و اجرای روند. که بود به نظر من. من فکر می کنم که من در رفت و با چشمان باز اما شاید من بیش از حد خوش بینانه. و به این ترتیب داستان این کتاب واقعا چیزی است که من پیدا کردم در واقع به دست آمده در روز به روز زندگی در کاخ سفید است.

چه اشتباه بود در یک روز به صورت روز با رئیس جمهور تصمیم گیری روند ؟

خوب این واقعا یک حس است که یک کتاب در مورد چگونه به رئیس جمهور شود. فرایند تصمیم گیری نبود منسجم. آن را دنبال کرد episodically و anecdotally در چه رئیس جمهور فکر می کردم. در هر زمان داده شده تصمیم گیری می شود ساخته شده و معکوس و سپس معکوس دوباره در بسیار سریع مد. تصمیم گیری ساخته شده بودند بدون نهایی اهداف و استراتژی داشته باشید. و من فکر می کنم آن را بسیار خسته کننده است و من فکر نمی کنم آن را فقط خسته کننده برای من بود. من فکر می کنم آن را خسته کننده برای, قطعا در امنیت ملی منطقه همه از مشاوران ارشد هر یک از آنها واکنش نشان دادند در راه های مختلف و چپ در زمان های مختلف و یا باقی مانده است.

شما نوشتن در مورد برخی از این مشاوران کاملا انتقادی و به شما می گویند که اصلی بزرگسالان در اتاق بودند که قرار است برای کمک به هدایت رئیس جمهور در اوایل دولت شکست خورده است چرا که آنها به سادگی به مخالفت با رئیس جمهور و نا امید خود را خواسته. آیا شما احساس می کنید شما بهتر ؟

من فکر می کنم بخشی از مشکل در آغاز این بود که آنها — نه همه آنها به مطمئن شوید — اما به اندازه کافی از آنها روشن ساخته است که آنها فکر می کردند که این محور از بزرگسالان آنها تنها آنهایی که در اتاق است که می تواند به نگه داشتن همه چیز تحت کنترل است.

و که تا به حال یک اثر در مغلوب ساختن پیشی جستن که احتمالا تشدید احساسات خود را در شروع من فکر می کنم نه به اعتماد بیشتر — در نهایت آمد به اعتماد بسیاری از مشاوران ارشد. و من فکر می کنم بسیاری از فرصت ها را از دست داده بودند در آغاز. من در این کتاب در مورد سفر به انگلستان که در آن رئیس جمهور نشان داده شد ورزش توسط ارتش ایالات متحده نیروهای نظامی. او هرگز به یک, تنها با نیروهای آمریکایی قبل از آن. و وجود مناطق است که من احساس می توانست به کاوش در اوایل بسیار سخت بود که برای رفتن بر روی. خیلی زود شکست, من می خواهم بگویم را بدتر می کند. اما در نهایت مغلوب ساختن پیشی جستن است مغلوب ساختن پیشی جستن و این که در آن مسئولیت نهفته است.

اگر چه شما را تا پایان در همان موقعیت به عنوان برخی از کسانی که در اوایل بزرگسالان در اتاق ؟ من فکر می کنم در مورد کره شمالی به یک مثال که شما نوشتن در مورد بسیاری است. شما نیز به پایان رسید تا مبارزه به شدت به حفظ جمهور از تخریب اهداف خود و یا بد امتیازات.

و من فکر می کنم که همانطور که سیاست ها و اقدامات خود را در طول زمان تکامل کره مسئله یک عامل عمده ای در من تصمیم به استعفا. من سعی می کنم و در توضیح این کتاب چگونه این توسعه است. شما می دانید که بسیاری از مردم در خارج نگاه کنیم و بگوییم خوب "چگونه می تواند شما را مدیریت برای شروع?" یا "چطور شما نمی استعفا در این نقطه است ؟" یا "چطور شما نمی استعفا در آن نقطه؟"

و من می گویند و من فکر می کنم این امر به بسیاری از دیگران در دولت و همچنین ما فکر کردیم که ما در تلاش برای کمک به دنبال سیاست هایی که محافظت امنیت ملی آمریکا. و اگر شما استعفا و یا فکر می کنم در مورد استعفا در هر زمان ریاست جمهوری تصمیم رفتن نیست دقیقا راه خود را, شما نمی خواهد 24 ساعت گذشته در اکثر ادارات. آن را بخشی از فرایند قدردانی از آن است که رئیس جمهور تصمیم گیری است. و شما در آن کار به عنوان طولانی به عنوان شما می توانید به عنوان طولانی به عنوان شما فکر می کنم شما در حال ساخت یک سهم.

اما شما نا امید شده بودند دوباره و دوباره زمانی که آن را آمد به کره شمالی. من فکر کردن از یک حادثه خاص در اجرا به سنگاپور اجلاس یک اجلاس بین رئیس جمهور تهمت و کیم جونگ سازمان ملل متحد. اجلاس است. اجلاس خاموش است. این نشست پشت در. اجلاس خاموش است. و در یک نقطه به شما می گویند رئیس جمهور نسبت او خواستگاری از کیم جونگ سازمان ملل متحد به قدمت زندگی است. در چه راه ؟

او گفت که او همیشه در روز به عنوان آنها می گویند او همیشه می خواستم به کسی که شکست تا با دختر برای اولین بار. او نمی خواست دختر برای شکستن تا با او. و او با استفاده از آن برای توصیف این که آیا او لغو خواهد نشست با کیم جونگ سازمان ملل متحد برای اولین بار و یا اینکه ما را به خطر کره شمالی لغو آن است. و من فکر کردم آن یک بینش رئیس جمهور با صراحت داده است که نشان داد که چگونه او با نزدیک شدن به این. به عنوان مخالف به دنبال آن از دیدگاه ما چه نهایی استراتژیک علاقه به نظر من می شده اند بهتر است به توافق برسند به اجلاس سران آغاز خواهد شد.

و من ممکن است می گویند که ما دیده ایم فقط در هفته های اخیر که در آن کره شمالی به معنای واقعی کلمه منفجر ساختمان اداری است که تا به حال استفاده شده است به عنوان یک رابط با کره جنوبی که در تمام این دو سال تلاش با کره شمالی به پایان رسید در شکست دیپلماتیک. اما اجازه داده است که کره شمالی در آن زمان که آنها نیاز به ادامه به دنبال سلاح های هسته ای و موشک های بالستیک سیستم های تحویل.

آیا رئیس جمهور باید یک نوع عاشقانه رویکرد متعدد دیکتاتورها? او در گفتن خود را همیشه نگران شخصی خود را در رابطه با آن با فرد دیکتاتور.

آره من فکر می کنم که توضیحات دقیق و من اصلا تخفیف اهمیت روابط شخصی بین رهبران کشورهای, آیا آنها دوستان و یا دشمنان. درست در دولت در سطح وزیر دفاع همچنین سطح. اما من فکر می کنم رئیس جمهور تا به حال ادامه داد: مشکل در تشخیص تفاوت بین داشتن روابط شخصی خوبی با Jinping, بیایید می گویند و ایالات متحده با داشتن روابط خوب با چین در مفهوم پیشرفت آمریکا منافع ملی. و من فکر می کنم آن را از این سردرگمی که منجر به تعدادی از مناطق مشکل و هنوز هم ما باعث مشکلات امروز است.

این به این دلیل است که ایالات متحده تبدیل شده است و تمایلی به انتقاد از چین, حقوق بشر, برای مثال, و یا به انتقاد از روسیه ؟

خوب, شما می دانید, من فکر می کنم که این یک مثال از اینکه چگونه رئیس جمهور سیاست است به طوری که اغلب نامنسجم و چگونه آن را در پاسخ به داخلی فشار سیاسی است. بنابراین برای من بازشماری حوادث مختلف در این کتاب با توجه به Uighurs با توجه به سالگرد 1989 قتل عام در میدان تیان آن من و تعدادی دیگر از مسائل که در آن رئیس جمهور گفت:, "خوب, شما می دانید, ما, حقوق بشر, مشکلات بیش از حد."

در حال حاضر فقط به تازگی او امضا قانون طراحی شده برای روشن شدن قدرت خود را به دقیق تحریم چین علیه Uighurs. اما حتی اخیرا در بعد از ظهر یکشنبه او با اشاره به این که انجام این کار می تواند تداخل با مذاکرات تجاری با چین است. پس از آن برای تلفن های موبایل مانند او را سخت در یک روز, روز بعد او نیست. و من فکر می کنم پس از انتخابات ماه نوامبر است که در پشت ما اگر او برنده من فکر می کنم آن را کاملا ممکن است او خواهید بود حق بازگشت به مذاکرات تجاری.

به این معنی که او را رها حقوق بشر نگرانی های به عنوان به زودی به عنوان او را نگران چیز دیگری است ؟

من فکر می کنم یک بار او را عاری از هر گونه گروههای فشار آن را می توان نشان داد. یکی از بزرگترین نگرانی است این است که او یک محافظه کار است. و این یکی از دلایل من کتاب نوشت. من فکر می کنم این مهم است به آن را حذف به جمهوری خواهان و دموکرات ها این است که آینده حزب جمهوری خواه. و این مسائل که آیا تهمت برنده و یا از دست می دهد در ماه نوامبر — و من هنوز هم فکر می کنم او شانس بسیار خوبی برای پیروزی — که ما در حال رفتن به یک قابل بحث بیش از آنچه که جهت حزب باید باشد.

چرا شما نوشتن که رئیس جمهور به نظر می رسید به تمرین نقل قول "انسداد عدالت به عنوان یک راه زندگی است؟"

من فکر می کنم وجود دارد و نمونه های متعددی که در آن او همه چیز مربوط به آمریکا منافع ملی گاهی اوقات در قضایی زمینه گاهی اوقات در زمینههای دیگر که مخلوط impermissibly شخصی خود منافع سیاسی با منافع ملی است. من فکر می کنم که درست بود در اوکراین و تعدادی از مناطق دیگر, هالک بانک, Huawei, ZTE. اینها مسائلی است که من فکر می کنم بسیار نگران کننده است.

من فکر می کنم این یک مقابل راه است که قبل از دولت عمل کرده اند. در مورد اوکراین برای مثال مقایسه آنچه که اتفاق افتاده در سال 1992 هنگامی که تعدادی از اعضای جمهوری خواه کنگره به پیشنهاد رئیس جمهور جورج دبلیو بوش و جیم بیکر که آنها از انگلیس و دیگر کشورها نگاهی به سفر از بیل کلینتون زمانی که او در آکسفورد و بوش 41 و بیکر گفت: "ما کاملا نمی خواهید به درخواست یک دولت خارجی برای کمک" در حالی که مغلوب ساختن پیشی جستن انجام دقیقا همان است که.

مغلوب ساختن پیشی جستن را که در اوکراین است. شما احساس می کنید که او به طور مداوم انجام نفع برای چین به منظور تحت تاثیر قرار دادن پینگ است. و شما همچنین نوشتن در مورد یک نعمت است که او به نظر می رسید به درخواست از رییس جمهوری جدید چین مربوط به انتخابات. آن چه بود ؟

به خوبی آن را فوقالعاده روشن و من شرح آن را در تفسیر در این کتاب به این دلیل که دولت preclearance, prepublication فرایند بررسی نشان داد که راه آنها آن را می خواستم. اما روشن ارتباط بین افزایش یافته چینی خرید از آمریکا محصولات کشاورزی و مغلوب ساختن پیشی جستن گشتند با بهره گیری کشاورزان در کلید های کشاورزی متحده که در انتخابات رای او مورد نیاز است.

او درخواست چین برای افزایش آن مزرعه خرید ایالات متحده مزرعه خرید در نظم برای او مغلوب ساختن پیشی جستن به آرا.

آره. نگاه این بود که یک مدت طولانی بحث و گفتگو در مورد چیدن اضافی خرید محصولات کشاورزی توسط چینی ها به منظور کاهش کسری تجاری بود که چیزی که متمرکز بر مغلوب ساختن پیشی جستن به طور مداوم. اما من فکر می کنم آن را از که و نظرات دیگر که انگیزه واقعی سیاسی بود. حالا دوباره هر رئیس جمهور است و ملاحظات سیاسی در ذهن و نه فقط در امنیت ملی تصمیم گیری, اما در تصمیم گیری های داخلی نیز هست.

مسئله این است که آیا عوامل سیاسی در میان کسانی که در نظر گرفته شده و یا اینکه آیا آنها در حال رانندگی نیروی غالب. و من فکر می کنم واقعا که چرا رئیس جمهور تهمت نیست و نمی خواهم به, نمی خواهم این کتاب منتشر شده است. نه به این دلیل او معتقد است که دولت های خارجی در حال رفتن به آن را بخوانید. او نگران مردم آمریکا در حال رفتن به آن را بخوانید.

رابرت Lighthizer تجارت, مذاکره, تجاری آمریکا, مذاکره, وقتی گفت که در مورد وحی در کتاب خود گفت: "این کاملا دیوانه است." این یک نقل قول است. و که او را به یاد داشته باشید آن اتفاق می افتد. شد Lighthizer در حال حاضر زمانی که این گفتگو صورت گرفت ؟

او در آن گفتگو در اوزاکا. من می توانم به شما بگویم که من احساس بسیار با اعتماد به نفس من خاطره درست است و نه تنها وقت آن آمد.

من می خواهم به سوال در مورد — oh, منظور شما از رئیس جمهور ایالات متحده خواسته است که به نوعی به نفع چندین بار با رئیس جمهوری چین?

خوب آنها صحبت اغلب در مورد تهمت را گشتند پینگ گفت که او می خواست که نبود یک دو دوره محدود می کند. و گفت: "آره من تا به حال مردم به من می گویند که آن را بیش از حد بد در مورد این دو دوره محدود می کند." من فقط فکر کردم این نوع از عقب و جلو با رهبران مستبد که بازتاب خوبی در دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن خود و یا ریاست جمهوری و یا ایالات متحده است.

پس اعتبار خود را مورد سئوال است من فقط می خواهم توجه داشته باشید که در سراسر این کتاب شما را به تاریخ و زمان دقیق از بسیاری از جلسات. شما به بسیاری از تاریخ دقیق و زمان آن است که نیویورک تایمز از بررسی نمی مانند خواندن آن به این دلیل است که. شما نوشتن از مفصل قبلی مرتبط یادداشت ها زمانی که شما با قرار دادن این کتاب با هم ؟

خوب نگاه کنید این کتاب است که من بهترین خاطره است. آن را از طریق رفته برخی از ویرایش به دلیل prepublication بررسی روند اما آن را نزدیک به 500 صفحه کتاب و تاپیک های زیادی در آن وجود دارد. من می خواهم برای دیدن آنچه که در نهایت مردم به طور خاص اختلاف نظر دارند و آنچه را خصلت است. و من مطمئن هستم که این چیزی است که دیگران ممکن است بخواهید به ارسال بیش از حد. در نهایت مورخان خواهد بود که قاضی از بسیاری از این. یک روز هنگامی که در آرشیو دولت چین در حال به روی مردم باز کردند و به عنوان بسیاری از ناظران در سمت خود را از جدول به عنوان ما. آنها شنیده ام چه رئیس جمهور گفت:. من فکر می کنم آنها آن را درک کرد.

اما آنچه من تعجب می کنم که در پایان روز شما در نظر گرفتن یادداشت های خود را یادداشت نوشتن خاطرات خود را در زمان واقعی و سپس با اشاره به آن دسته از یادداشت ها زمانی که شما نوشت: این کتاب یک یا دو سال بعد ؟

تمام یادداشت ها که من در زمان تخریب شد قبل از من سمت چپ دولت است.

پس این خاطره در هر مورد ؟

من فقط رفتن به آن را ترک که در آن.

OK. وزیر امور خارجه Pompeo نیز محروم به اعتقاد من یک داستان که در آن شما می گویند که Pompeo گذشت شما توجه داشته باشید با استفاده از یک ناسزا به توصیف جمهور. آیا شما هر چیزی را به بالا که دیگر از خود خاطره?

هیچ. دیگر از ما نشسته بودند درست در کنار یکدیگر در جدول. و من فکر می کنم او نوشت و آن را در notepad قرار داده و آن را در مقابل من. من راننده سرشونو تکون دادن سر من و او آن را در زمان به عقب.

شما نوشتن نیست هر چیزی را از رفتن به راه های دیگر ؟

نه ،

که نوع طبیعی به عبور از یادداشت ها در کلاس در یک جلسه که در آن رئیس جمهور صحبت شد?

من فکر می کنم گاهی اوقات شما از عبور از یادداشت ها به طور مستقیم به رئیس جمهور و یا یک کلمه در گوش او به این نشست در جریان است البته از آنجا که در کمک این دوره از بحث شما می خواهید آماده می شود. و من فکر می کنم این کاملا طبیعی است. وجود دارد یک جلسه کوچک و گفتگو بود که عمدتا تقریبا به طور انحصاری بین دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و کیم جونگ سازمان ملل متحد. اما من فکر می کنم که کاملا طبیعی است.

رئیس جمهور اساسا نا مناسب برای این کار ؟

من فکر نمی کنم او واقعا صالح به رئیس جمهور شود. این من را بسیار دشوار معضل است. من به او رای دادند در سال 2016 از آنجا که من فکر کردم با توجه به انتخاب بین او و هیلاری کلینتون که این انتخاب را. اما دیده می شود که او را در عمل برای 17 ماه من فقط نمی تواند به او رای دوباره. من برنامه ریزی برای نوشتن نام یک محافظه کار جمهوری خواه هویت مشخص نشده است. اما من نمی خواهد رای گیری برای دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و من نمی خواهد رای گیری برای جو بایدن.

شما نمی خواهد رای گیری برای, جو بایدن, چرا که نه ؟

چون من مخالف با سیاست های خود. من او را شناخته ام برای سال های بسیاری است. این است که یک سوال از صداقت و در نظر من. این یک سوال فلسفی است. این است که بسیار ناراضی انتخابات برای من. به من می گویند من با این معضل روبرو که من فکر می کنم بسیاری از مردم را در سال 2016. و من را انتخاب کرد که در آن زمان از آنجا که من فکر کردم آن را به بهترین چیزی که به انجام این کار برای این کشور به رای دادن برای مغلوب ساختن پیشی جستن. اما با توجه به تجربه من, من فقط می توانم انجام آن را دوباره.

من موظف هستم به هدر تعداد کمی از ما باقی مانده ثانیه چک کردن در اینجا چون دیلی تلگراف فقط در چند دقیقه گزارش شما گفت که شما در حال رای گیری برای بایدن. من فکر می کنم شما به من گفتن آنها در اشتباه هستید.

که بود — من نمی دانم چه منبع از سردرگمی وجود دارد, اما من می توانم به شما بگویم که من به شما گفت: من آن را گفته ام در مصاحبه های که من نه رای گیری برای بایدن و نه مغلوب ساختن پیشی جستن. من قصد دارم به نوشتن به نام دیگری.

OK. یک زن و شوهر از سوالات دیگر سفیر. به عنوان آن را تبدیل به بسیار روشن در ماه های اخیر منتقدان از رئیس جمهور به شدت مخالف با شما برای شهادت در استیضاح. من شنیده ام داغدار کلمه در مورد شما زمانی که من به ذکر است که ما در حال آماده شدن برای این مصاحبه. وزیر امور خارجه Pompeo به نام شما یک خائن است. واضح است که حامیان رئیس جمهور خوشحال هستند با این کتاب. آیا ذهن شما که منفور مردم در همه طرف ؟

خوب, شما می دانید چیزی است که من شما را به انجام است. احساسات بسیار قوی در این سوال دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. و من فکر می کنم که یکی از مشکلات با اعوجاج ما سیاست است که همه در گوشه های خود را به انتظارنشسته بودند و همه چیز را مغلوب ساختن پیشی جستن آیا درست است یا همه چیز را مغلوب ساختن پیشی جستن آیا اشتباه است. و اگر شما لازم نیست طرف با راه من می خواهم به انجام همه چیز خود را از اخلاق به سوال می آید. من فکر می کنم مردم نیاز به آرامش دعوت می کرد.

در مورد دموکراتیک انتقاد با احترام به استیضاح من فکر استراتژی آنها اساسا ناقص است. و با تمام احترامی که آنها موفق به محکوم کردن رئیس جمهور است. آنها گفتند: خوب است که با این وجود داشتن استیضاح او آن را تعیین خواهد کرد به آینده. من فکر می کنم آنها 180 درجه به عقب. در واقع او تبرئه خواهد شد و قدرت او جلوگیری نمی کند ، او را.

و تا آنجا که به حزب جمهوری خواه منتقدان نگران هستند, ما در حال رفتن به یک مکالمه درون حزب و در جامعه به عنوان یک کل پس از انتخابات ماه نوامبر که آیا تهمت برنده و یا از دست می دهد و در مورد آینده این حزب است. و من فکر می کنم ما باید برای رزرو قضاوت تا زمانی که ما رسیدن به آن نقطه و پس از آن گفتگو را به مطمئن شوید که مردم آمریکا نمی اشتباه محافظه کار جمهوری خواه فلسفه به عنوان یکسان با دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به دلیل آن است.

من می خواهم در مورد یک چیز دیگر که در آن شما به دنبال اصلاح رکورد از نقطه نظر شما. شما نوشتن از انحلال یک دفتر در شورای امنیت ملی بود که متمرکز بر بیماری های همه گیر. است که دریافت مقدار زیادی از انتقاد زمانی که این بیماری همه گیر وارد شده است. شما استدلال می کنند که در واقع بخش های مختلف از شورای امنیت ملی در زمان بیش از آن وظیفه ای که شورای امنیت ملی خوب کار کرده و حتی به هشدار اولیه از این بیماری همه گیر. و سپس شما در نوشتن این است: "داخلی شورای امنیت ملی ساختار شد و بیش از تیردان از بال پروانه در سونامی از مغلوب ساختن پیشی جستن هرج و مرج است." این است که یک راه به طور خلاصه خود را تمام وقت در شورای امنیت ملی?

خوب, آن را قطعا نمی تواند به دور از حقیقت است. منظورم به طور خاص در مورد کوروناویروس و من فکر می کنم این مهم است که آیا در زمینه 2020 انتخابات و یا چه کسی اجرا می شود, ریاست جمهوری در ماه ژانویه و واقعا حتی فراتر از آن مغلوب ساختن پیشی جستن به سادگی نمی خواهید به شنیدن هر چیزی بد در مورد وضعیت در چین است. او نمی خواهم هر چیزی را که می تواند دیده می شود به عنوان مهم پینگ است. او نمی خواست به شنیدن هر چیزی در مورد میزان ویروس و یا اینکه آیا چینی ها تا به حال دروغ گفته در مورد اثرات آن و یا پوشش داده شده تا از گسترش این بیماری است. و او نمی خواست به شنیدن هر چیزی در مورد اثرات منفی بر اقتصاد چین است که می تواند تضعیف مذاکرات تجاری No. 1.

و شماره 2 او نمی خواهید به شنیدن هر چیزی را که می تواند نشان می دهد مشکل برای اقتصاد آمریکا که او را دیدم به او اما نه غیر واقع بینانه او را دیدم به عنوان بلیط خود را برای انتخاب مجدد. و این که صندلی خالی در دفتر بیضی شکل است یکی از چیزهایی که من فکر می کنم که توضیح می دهد که در اوایل شکست به اندازه کافی برای پاسخ. نه ساختار بوروکراتیک در مراکز کنترل بیماری و یا موسسه ملی سلامت و یا وزارت بهداشت و خدمات انسانی و یا شورای امنیت ملی کارکنان و یا وزارت امور خارجه. گسل نهفته در دفتر بیضی.

شما را به هر گونه مشاوره به افرادی که هنوز در دولت و شاید به فکر در حال حاضر آنچه شما فکر می کنید در یک زمان است که شما می توانید انجام برخی از خوب در آن وجود دارد با وجود این نقایص از رئیس جمهور به عنوان شما آن را دیدم?

شما می دانید, داشتن شده است از طریق این خودم و داشتن دیده می شود دیگران از طریق آن قبل و بعد از, من واقعا نمی تواند آنها ارائه مشاوره. این است که به شدت تصمیم شخصی است. اما من فکر می کنم این: من فکر نمی کنم مردم باید انتقاد برای مؤمن در ایمان خوب است که حلق آویز در آن وجود دارد در شرایط سختی به نحوی کناره گیری خود را از اخلاق یا فلسفه خود را. من فکر می کنم مردم سخت در تلاش برای انجام کارهای حق. تا به حال برخی از موفقیت بهتر از دیگران است. اما من فکر نمی کنم که شما می دانید مگر اینکه شما راه می رفت در کفش خود آن را — که انتقاد منصفانه نیست. به عنوان هر فرد می آید, شما می دانید, به عنوان, فارغ التحصیلان جامعه رشد می کند و من فکر می کنم این خواهد بود که بخشی از مکالمه ما ارسال و آبان, آیا تهمت برنده و یا از دست می دهد.

سفیر جان بولتون است که نویسنده از اتاق که در آن اتفاق افتاده است. با تشکر بسیار, سفیر. لذت بردم از صحبت کردن با شما.

خوشحالم که با شما. با تشکر برای داشتن من.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب