ردیابی coronavirus موارد ثابت می کند دشوار است در میان موج جدید

هوستون - ادارات بهداشت در سراسر ایالات متحده است که با استفاده از تماس ردیاب برای مهار شیوع کروناویروس در حال

توسط MINERALNEWS در 9 تیر 1399

هوستون - ادارات بهداشت در سراسر ایالات متحده است که با استفاده از تماس ردیاب برای مهار شیوع کروناویروس در حال تقلا برای تقویت صفوف خود را در میان موجی از موارد و مقاومت به همکاری از کسانی که آلوده یا در معرض.

با هم چند آموزش تماس ردیاب برای رسیدگی به افزایش caseloads, یکی سخت, ضربه, Arizona شهرستان است که با تکیه بر اعضای گارد ملی به زمین. در لوئیزیانا افرادی که آزمایش مثبت به طور معمول صبر کنید بیش از دو روز برای پاسخ به مقامات بهداشت — دادن این بیماری بسیار مهم زمان به گسترش است. بسیاری از ردیاب در حال پیدا کردن آن سخت برای شکستن از طریق سوء ظن و بی تفاوتی مردم را متقاعد کند که انطباق بسیار مهم است.

تماس با ردیابی — ردیابی افرادی که تست مثبت و هر کسی آنها در تماس با آمده بود به چالش کشیدن حتی زمانی که اقامت در خانه سفارشات در محل. ردیاب می گویند آن را به صورت تصاعدی سخت تر در حال حاضر که بسیاری از رستوران ها و سالن های ورزشی و مردم در حال جمع آوری با دوستان و خانواده.

"مردم احتمالا اجازه گارد خود را کمی ... آنها فکر می کنم وجود دارد و دیگر یک تهدید" گفت: Grand Traverse County, Michigan, بهداشت افسر وندی Hirschenberger بود که هشدار مقامات وزارت بهداشت در بخش دیگری از این دولت است که آلوده گردشگران در حال بازدید از باغ های انگور و بارها در منطقه است.

او در بخش بهداشت و درمان شد و پس از آن قادر به اصرار ساکنان محلی که در حال بازدید آن کسب و کار به خود شده است.

Hirschenberger خوش شانس بود او دریافت که اطلاعات — تنها ممکن است به این دلیل که گردشگران تا به حال شرکت اداره می شود با تماس با ردیاب. اما اغلب چنین نیست.

Dr. Anthony Fauci, ملت را بالا متخصص بیماری های عفونی گفت: تماس با ردیابی به سادگی کار نمی کند در آمریکا

برخی از کسانی که تست مثبت نمی همکاری می کنند چرا که آنها احساس نمی شوند. دیگران امتناع از تست حتی پس از در معرض بودن. برخی هرگز تماس پشت تماس با ردیاب. و هنوز هم دیگران به سادگی با هدف به اشتراک گذاشتن هر گونه اطلاعات.

یکی دیگر از چالش های جدید: بیشتر افراد جوان در حال آلوده شدن و آنها کمتر به احتمال زیاد به احساس بیمار و یا بر این باورند که آنها خطری برای دیگران.

در حالی که افراد مسن تر بودند به احتمال زیاد مبتلا به این ویروس در اوایل بیماری همه گیر آمار منتشر شده از سوی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری نشان می دهد که تصویر بدبختانه تقریبا به عنوان به زودی به عنوان متحده شروع بازگشایی. در حال حاضر افراد 18 تا 49 سال هستند به احتمال زیاد تشخیص داده می شود.

روز دوشنبه ایالات متحده گزارش 38,800 به تازگی تایید عفونت با مجموع بیش از 2.5 میلیون, با توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز. برای چند روز در حال حاضر روزانه موارد گزارش شده در ایالات متحده را شکسته اند, این رکورد در ماه آوریل است. که تا حدی نشان دهنده افزایش تست.

برخی از ایالت ها بودند غافلگیر شده توسط موج و در تلاش هستند تا به سرعت تقویت تعداد تماس با ردیاب.

"در حال حاضر ما ظرفیت کافی برای انجام این کار ما نیاز به" بینالملل آسا هاچینسون گفت: به تازگی اعلام کرد او می خواست به استفاده از فدرال coronavirus بودجه امداد به افزایش تعداد تماس با ردیاب به 900.

آرکانزاس در حال حاضر دارای 200 انجام این کار, اما عفونت افزایش یافته است بیش از 230 درصد و بستری شدن در بیمارستان نزدیک به 170% پس از روز یادبود. کسب و کار است که بسته شده بود به دلیل ویروس اجازه داده شد به بازگشایی در اوایل مارس و دولت بیشتر کاسته محدودیت های آن در این ماه است.

در علاوه بر این به نیاز بیشتر کارکنان برای رسیدگی به افزایش تعداد مورد تماس-ردیابی تیم نیز باید ایجاد اعتماد با افرادی که ممکن است مضطرب یا ترس دکتر گفت: Umair شاه, مدیر اجرایی, برای, شهرستان هریس, بهداشت عمومی در هوستون که در آن شیوع تهدید به پایمال کردن بیمارستان.

که دشوار است به انجام اگر افراد آلوده نمی تماس بازگشت.

در لوئیزیانا تنها 59 درصد از کسانی که تست مثبت از اواسط ممکن است در پاسخ به تماس های تلفنی از تماس با ردیاب با توجه به آخرین داده ها از دولت در بخش بهداشت و درمان. فقط یک سوم پاسخ داده بسیار مهم 24 ساعت اول پس از آزمون نتایج. ردیاب وجود دریافت یک پاسخ به تلفن تماس به طور متوسط بیش از دو روز پس از دریافت اطلاعات در مورد تست مثبت.

پری N. Halkitis رئیس راتگرز مدرسه بهداشت عمومی گفت: COVID-19 گسترش می یابد به طوری سریع است که تماس با ردیاب نیاز به در تماس گرفتن با 75 درصد به طور بالقوه در معرض مردم در عرض 24 ساعت از قرار گرفتن در معرض خود را به موفقیت مبارزه با گسترش.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"است که آن را به عنوان خوب به عنوان ما خواهد بود ؟ بدیهی است که نه," دکتر گفت: Jimmy Guidry, لوئیزیانا, دولت بهداشت افسر. "این بهتر از نداشتن آن است."

تماس با ردیاب در سراسر ایالت یوتا پایتخت از سالت لیک سیتی دیده می شود caseloads دو و همکاری پس از افول اقتصاد بازگشایی بهداشت گفت: محقق مکنزی بری. یک نفر که نیست پاسخ دادن به تماس ها گفت: براي آنها نمی خواهید به اتلاف وقت خود را به خاطر آنها و مخاطبین خود نیست در معرض خطر — خطرناک ارزیابی به این دلیل که فرد ممکن است از دانستن تاریخچه سلامتی از مخاطبین خود را براي گفت.

مردم را به عمل ردیاب' مشاوره نیز یک چالش است. در منطقه سیاتل تنها 21 درصد از افراد آلوده به می گویند که آنها رفت و به انزوا در روز آنها توسعه یافته علائم. مردم به طور متوسط در حال رفتن سه روز از زمان آنها توسعه علائم تا زمانی که آزمون گفت: دکتر مت طلایی یک دانشگاه واشنگتن پزشک است که منجر پرونده تحقیقات برای King County عمومی وزارت بهداشت.

پس مردم عفونی برای دو روز قبل از علائم این بدان معناست که بسیاری از گسترش این ویروس به مدت پنج روز, او گفت:.

در سخت ضربه Maricopa, آریزونا, مقامات استخدام 82 نفر به تقویت تماس با ردیابی اجازه می دهد آنها را برای رسیدن به 600 نفر در روز گفت: مارسی Flanagan, مدیر اجرایی, Maricopa County وزارت بهداشت.

اما روزانه به طور متوسط از تایید عفونت افزایش یافت به 1800 بعد از 200 در شهرستان ارقام نشان می دهد. این بدان معناست که در این شهرستان باید بقیه موارد به کار گرفته می شود توسط دانشکده بهداشت و ادارات دولتی آریزونا گارد ملی فلاناگان گفت.

همه آنها باید تریاژ: هر فرد آلوده خواسته است در خودکار متن برای پر کردن نظرسنجی برای ارزیابی سطح خطر و ردیاب فقط با تلفن تماس بگیرید کسانی که به نظر می رسد در معرض خطر و یا کار در تنظیمات است که می تواند خطرناک شیوع مانند تسهیلات زندگی کمک.

تماس با ردیابی کلیدی برای اجتناب از بدترین نتایج گفت: دکتر تام فریدن سابق مدیر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری و رئیس جمهور فعلی و مدیر عامل حل برای صرفه جویی در زندگی یک سازمان غیر انتفاعی است که با این نسخهها کار برای جلوگیری از شیوع. اما انفجار ایالات متحده در مورد ساخته شده است که آن را تقریبا غیر ممکن است و حتی بسیاری از کارکنان ادارات بهداشت به نگه دارید تا او گفت:.

تماس با ردیابی است "محاکمه و واقعی بهداشت عمومی تابع" فریدن گفت. "اگر وزارت بهداشت تماس انتخاب کنید تا گوشی."

___

وبر گزارش از فنتون و میشیگان و McCombs از سالت لیک سیتی. آسوشیتد پرس روزنامه نگاران اندرو DeMillo در لیتل راک آرکانزاس; Carla K. Johnson در سیاتل; ملیندا Deslatte در Baton Rouge, لوئیزیانا; و تری ارزان در سان فرانسیسکو کمک کرده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن