حزب محافظه رونمایی از طرح پلیس تورنتو اصلاحات

چگونه سیاه و بومی مردم ای اداره و چگونه بیمار روانی و مردم را از دیگر جوامع محروم هستند ای اداره در تورنتو بای

توسط MINERALNEWS در 5 تیر 1399

چگونه سیاه و بومی مردم ای اداره و چگونه بیمار روانی و مردم را از دیگر جوامع محروم هستند ای اداره در تورنتو باید تغییر کند گفت: شهردار John Tory در روز پنج شنبه معرفی پتانسیل اصلاحات به بحث در شورای شهر در هفته آینده.

"با وجود شهر ما که یکی از متنوع ترین نژادپرستی نظاممند همچنان به عنوان یک مسئله واقعی در اینجا در تورنتو و خیلی بیشتر وجود دارد همه ما می توانید انجام دهید و باید برای مقابله با آن و برای از بین بردن آن" حزب محافظه کار گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی.

تغییرات پیشنهادی شامل توسعه یک جایگزین برای مدل فعلی از پاسخ پلیس به جامعه و مسائل ایمنی از جمله سلامت روانی بحران که شامل سلاح و خشونت.

حزب محافظه کار نیز درخواست که یک خط به خط تفکیک Toronto Police Service بودجه بود ساخته شده در دسترس عموم در این شهر بودجه سالانه روند که حسابرس به طور کلی بررسی بودجه پلیس برای شناسایی فرصت هایی برای صرفه جویی و بازده.

نیز در دستور کار هفته آینده جلسه شورای یک حرکت از Coun. جاش Matlow, seconded توسط Coun. Kristyn ونگ-Tam برای برش پلیس تورنتو بودجه برای سال 2021 با 10 درصد — یک برش از 122 دلار میلیون نفر است.

Matlow حرکت می پرسد که آن پول هدایت می شوید به جامعه پشتیبانی می کند. آن را نیز می پرسد استان به اجازه شورای کنترل خاص هزینه و برای هیئت مدیره به ارائه یک خط به خط تفکیک بودجه.

در حالی که حزب محافظه کار را توصیه ها عبارتند از: "به احتمال زیاد" کاهش به پلیس تورنتو خدمات بودجه به عنوان یک نتیجه از تغییرات آن را تنظیم defunding هدف است.

حداقل یکی از توصیه های معنی خواهد بود که هزینه های بیشتر در پلیس — حزب محافظه خواسته است که تمام افسران پلیس مجهز بدن فرسوده دوربین در ماه ژانویه سال 2021 و اطمینان وجود دارد عواقب غیر مجاز د-فعال سازی و یا پوشش از دوربین.

حزب محافظه خواسته است که هر گونه صرفه جویی که در پلیس بودجه صرف شده در برنامه های است که پرداختن به ریشه های خشونت را از جمله فقر است.

توصیه می شود مورد بحث در جلسه شورای شهر برنامه ریزی برای دوشنبه و سه شنبه.

حرکات در شورای آمد در میان در سراسر جهان در اعتراض به خشونت پلیس و ضد سیاه نژادپرستی در پی قتل جورج فلوید در مینه سوتا است.

بیشتر تورنتو سیاست در صندوق پستی خود را

نگاهی به یک نگاه در داخل چه واقعا در رفتن در شهر و پیدا کردن آنچه در آن به معنی برای شما در برنامه هفتگی سالن نظارت بر ایمیل عضویت در خبرنامه.

ثبت نام در حال حاضر
Francine Kopun
فرانسین Kopun یک تورنتو-بر اساس گزارش خبرنگار پوشش سالن شهر و شهرداری سیاست برای ستاره. او در توییتر دنبال کنید: @KopunF
آخرین مطالب