تورنتو شورای شهر رای در برابر برش 2021 پلیس بودجه 10 درصد

شورای شهر را رد کرد و حرکت به درخواست پلیس تورنتو به قطع بودجه آن در سال 2021 حداقل 10 درصد هفته بعد از اعتراض

توسط MINERALNEWS در 10 تیر 1399

شورای شهر را رد کرد و حرکت به درخواست پلیس تورنتو به قطع بودجه آن در سال 2021 حداقل 10 درصد هفته بعد از اعتراضات را به پال خواستار قطع بودجه دولت ،

حرکات آماده برای تصویب در درخواست از شهردار John Tory که شامل درخواست برای آینده جایگزین جامعه, پاسخ به تماس است که نمی شامل سلاح خواهد شد در واقع دیدن پلیس با افزایش بودجه در کوتاه مدت با سالانه 5 میلیون دلار در سال 2021 — اگر پلیس به طور کامل پیاده سازی بدن فرسوده دوربین برای همه افسران.

"آنچه من درخواست شما را به انجام است که نشان شجاعت" Coun. جاش Matlow قبل گفت: بسیاری از همکاران خود را — 16 24 — رای به رد حرکت خود را به درخواست پلیس برای کاهش بودجه خود را با حداقل 10 درصد در سال 2021.

"شواهد نشان می دهد که با سرمایه گذاری فعالانه به تابآوری در جوامع ما از طریق کمک به بچه های ما جلوگیری از چیدن یک تفنگ را در وهله اول به جای بودجه راه به آنها را دستگیر و زندانی کردن آنها را پس از آن با تمرکز بر جایگزین به پلیس که در آن ما در واقع می توانید حرفه ای آموزش دیده است که می دانند چگونه برای مراقبت و حمایت از افرادی که در پریشانی به جای تشدید آن شرایط مانند افسران پلیس می تواند زمانی که می رسند با لباس خود و سلاح های خود را در یک راه بهتر را به ما جوامع امن تر," او گفت:. "آن محافظت از مردم است. آن را در خدمت آنها بهتر است."

Coun. Kristyn ونگ-Tam که با کار و حمایت Matlow حرکت با اشاره به افزایش احتمال ضربه بودن و یا کشته شده توسط پلیس به عنوان یک فرد از رنگ و یا با یک بیماری روانی گفته یک سیستم ضد سیاه و دیگر نژادپرستی نیاز به خطاب و تماس پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس شده اند اشتباه گرفته است.

"پال خواستار قطع بودجه دولت از جنبش است که واقعا در مورد درخواست همه ما را دوباره تصور کنید آنچه در امنیت عمومی به نظر می رسد مانند" او گفت:.

فرآیندی تغییر آمده است نه با وجود نیروی کار به اصلاحات پلیس تحت حزب محافظه اداره گفت: Coun. جو Cressy که همچنین پشتیبانی Matlow حرکت. او گفت که او نگران بود که شهردار در motion شامل "بدون پاک کردن اهداف" برای re-تخصیص بودجه.

Coun. گرد قدرت پردازش به چالش کشیده انتقاد که Matlow درخواست شد و خودسرانه است.

"هر بودجه این شهردار به ارمغان آورده است به جلو آغاز شده و با تعداد دلخواه — ما فقط افزایش مالیات بر املاک در نرخ تورم همه این خدمات را به تنظیم شود برای مطابقت با این تعداد" گفت: قدرت پردازش. "و به این دلیل داده شده است که اگر ما اجازه هر تعداد دیگر آن را تبدیل به unaffordable برای مالکان که پرداخت مالیات بر املاک.

"بنابراین ما در حال آماده به استفاده از یک عدد دلخواه برای حمایت از صاحب خانه ها از مالیات بر املاک, اما ما در حال آماده به آن را انجام دهد زمانی که مسئله ضد سیاه نژادپرستی ضد بومی نژادپرستی و اثرات پلیس در racialized Torontonians."

پیش از رای حزب محافظه کار گفت: پیشنهاد شد به معنای "جامع" مجموعه ای از اصلاحات است که در صورت تصویب خواهد "مجموعه ای در حرکت یک روند است که باید در مورد نوع تغییر در سرعت تغییر مورد نیاز است که در پاسخ به افرادی که راهپیمایی در خیابان شده اند و در تماس با ما دفاتر و...."

او مشخص می شود توصیه های خود را به عنوان یک مطلب دقیق و اندیشمندانه راه در نهایت کاهش بودجه پلیس و دستیابی به "نمایشگاه تغییر کند."

شهردار متحدان تا حد زیادی حمایت خود طرح و رد Matlow درخواست.

"من باور نمی کنم که این دلخواه برش به پلیس خدمات هیئت مدیره ما را به جایی که ما نیاز به رفتن" بودجه خود را رئیس Coun. Gary کرافورد گفت: تکرار پیشنهاد شده توسط شهردار متحدان که 10 درصد کاهش خواهد به ناچار منجر به بیش از 1 ، 000 خدمات اعضا گذاشته شدن — با وجود اخراج نمی شود تنها راه برای کاهش هزینه ها.

یکی دیگر از اجرایی عضو شدن. جیمز پاسترناک به نام شهردار طرح "نقشه راه برای گرفتن چیزهای انجام می شود.

بیشتر تورنتو سیاست در صندوق پستی خود را

نگاهی به یک نگاه در داخل چه واقعا در رفتن در شهر و پیدا کردن آنچه در آن به معنی برای شما در برنامه هفتگی سالن نظارت بر ایمیل عضویت در خبرنامه.

ثبت نام در حال حاضر

"این است که یک مسئول پاسخ روشن از اصلاح پلیس به حفظ امنیت جامعه و نه در نظر گرفتن X-Acto چاقو به پلیس ما بودجه و قرار دادن تمام جوامع ما در خطر است."

پلیس تورنتو خدمات رئیس هیئت مدیره جیم هارت گفت: شهردار پیشنهادات خواهد بود "بسیار مفید در شرایط حرکت سازمان رو به جلو است."

خروجی رئیس پلیس مارک ساندرز کمتر خاص اما گفت که او با حمایت این بحث معنی دار اصلاحات که "تنبیهی" در حالی که اذعان به این موضوع سیستمیک نژادپرستی در پلیس.

بسیاری از آنچه تصویب شد دوشنبه به سادگی به شکل یک "درخواست" به پلیس خدمات هیئت مدیره پس از شورا ندارد قدرت به هزینه های مستقیم و سایر جنبه های پلیس.

مجازی بحث جلب پایدار بینندگان در یوتیوب — چه ممکن است یک شورای رکورد با اتاق های شهرستان در سالن با داشتن ظرفیت کمتر از 300 نفر است.

Jennifer Pagliaro
جنیفر Pagliaro یک تورنتو-بر اساس گزارش خبرنگار پوشش سالن شهر و شهرداری سیاست برای ستاره. او در توییتر دنبال کنید: @jpags


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب