تام کروز و ناسا می تواند یک مسابقه ساخته شده در آسمانها

بزرگنمایی این تصویر ناسا تایید کرد که تام کروز بازیگر و خصوصی پروازهای فضایی شرکت Space X با توجه به

توسط MINERALNEWS در 17 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

ناسا تایید کرد که تام کروز بازیگر و خصوصی پروازهای فضایی شرکت Space X با توجه به یک فیلم سینمایی ساخته شده در هیئت مدیره ایستگاه فضایی بین المللی. کروز بالا نشان داده شده است در شهر نیویورک در ماه ژوئن 2017. آنجلا Weiss/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
آنجلا Weiss/خبرگزاری گتی ایماژ

این یک راه طولانی برای پرتاب وجود دارد و نه حتی یک استودیو متصل نشده — اما آخرین اخبار در مورد تام کروز است نه فقط هالیوود شایعه. صنعت فیلم سایت مهلت گزارش می دهد که تفنگ بالا و ماموریت غیر ممکن است ستاره است که در مذاکرات اولیه با ناسا و با ایلان Space X برای فیلم یک ویژگی با طول اکشن-ماجراجویی در مدار.

ناسا مدیر جیم Bridenstine تایید توسط صدای جیر جیر که "ناسا هیجان زده است به کار با @TomCruise در یک فیلم روی @Space_Station! ما نیاز به رسانه ای محبوب برای الهام بخشیدن به نسل جدیدی از مهندسان و دانشمندان به @ناسا را طرح های بلند پروازانه یک واقعیت است."

در 57 بازیگر است یک معامله خوب از اجرا از آسیاب فضانورد (اگر چنین چیزی وجود دارد) و هر چند تعدادی "پروازهای فضایی شرکت کنندگان" (رسمی ناسا و Roscosmos — روسیه آژانس فضایی — طراحی به صورت غیر فضانوردان) باید قبل از پرواز.

کروز است که آشکارا در شکل عالی و آشکارا بی باک وقتی که می آید به انجام stunts خود را. که خوش شانس است که تا به این نقطه, فضا, X راه اندازی کرده است تنها بدون سرنشین ماموریت آن اژدها 2 کرافت که طراحی شده است برای حمل و نقل فضانوردان به ایستگاه فضایی بین المللی. در اولین اجرای خود را با یک انسان خدمه است که برنامه ریزی شده برای اواخر این ماه.

کروز امادگی برای daredevil فیلمبرداری است گاهی منجر به آسیب است. فیلمبرداری متوقف شد بعد از آن او صدمه دیده مچ پا خود را در حالی که تیراندازی از پشت بام به پشت بام پرش در ماموریت غیر ممکن: Fallout یک فیلم که در آن او همچنین آویزان از یک پرواز هلیکوپتر.

وجود دارد هیچ ناگوار در اخیر دیگر ماموریت غیر ممکن اقساط زمانی که او مانع در حالی که حلق آویز 123rd طبقه از برج Kalifa آسمان خراش در دبی و در حالی که چسبیده به درب بیرونی از یک هواپیمای باری در طول برخاست. چیزی به معنای واقعی کلمه خارج-از-این-جهانی است که مسلما فقط در مرحله بعدی است. اگر آن اتفاق می افتد.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب