امروز coronavirus اخبار: هند ویروس موارد پیش افتادن 600,000 منحنی افزایش می یابد; نیوزیلند وزیر بهداشت استعفا داد پس از coronavirus انتقاد

آخرین coronavirus اخبار از کانادا و سراسر جهان پنج شنبه. این فایل به روز خواهد شد در طول روز است. وب لینک به د

توسط MINERALNEWS در 12 تیر 1399

آخرین coronavirus اخبار از کانادا و سراسر جهان پنج شنبه. این فایل به روز خواهد شد در طول روز است. وب لینک به دیگر داستان اگر در دسترس است.

5:21 صبح: نیوزیلند وزیر بهداشت استعفا داد و پس از یک سری از اشتباهات شخصی در طول coronavirus بیماری همه گیر.

دیوید کلارک قبلا توضیح داده شده خود را به عنوان یک "احمق" برای شکستن ملت را مستند اقدامات و پس از آن در هفته گذشته به نظر می رسد به سرزنش معشوق سلامت رسمی برای مرز ساقط تولید واکنش خشم از. کلارک گفت که او تبدیل شدن به یک حواس پرتی از کشور virus پاسخ.

5:13 صبح: چین گزارش سه مورد جدید از coronavirus از جمله فقط یک مورد از انتقال محلی در پایتخت پکن ظاهر می شود برای قرار دادن این کشور که در آن ویروس برای اولین بار شناسایی شده در اواخر سال گذشته در دوره به از بین بردن آن در داخل کشور حداقل به طور موقت.

5:10 a. m.: کره جنوبی گزارش 54 مورد جدید به این ویروس همچنان به گسترش فراتر از پایتخت منطقه و رسیدن به شهرستانها مانند گوانگجو است که تعطیل مدارس و تشدید محدودیت های اجتماعی پس از ده ها تن داشت و از آلوده این هفته است.

وزیر بهداشت پارک داد neung-hoo در طول یک ویروس نشست با بیان زنگ بیش از افزایش عفونت در گوانگجو بود که یکی از کوچکترین caseloads در میان عمده کره جنوبی شهرستانها قبل از این هفته. پارک خواست ساکنان این شهرستان را از غیر ضروری خودداری کنند تجمعات حفظ فاصله از دیگران و پوشیدن ماسک.

5:04 صبح: این دولت فیلیپین است تغییر هزینه های دفاعی و قرار دادن در برگزاری نظامی پروژه های نوسازی برای کمک به تامین مالی پاسخ به COVID-19. وزیر دفاع Delfin Lorenzana گفت: اخبار فروم که 260 میلیون دلار از بخش بودجه منتقل شد به همه گیر مبارزات انتخاباتی.

دفاع سخنگوی Arsenio Andolong گفته آسوشیتد پرس نظامی این کشور برنامه نوسازی ممکن است مجموعه را تا سه سال پس از آن تخصیص سالانه نیز کاهش دلار 348 میلیون دلار می شود که برای مبارزه با ویروس.

ساعت 5: هند تعداد coronavirus موارد گذشت 600,000 روز پنج شنبه با ملت عفونت منحنی افزایش و تست ظرفیت در حال افزایش است.

این 19,148 مورد جدید گزارش شده در 24 ساعت گذشته مطرح ملی در مجموع به 604,641 با نزدیک به 100000 نفر از آنها در چهار روز گذشته.

در مجموع 17,834 مردم فوت کرده اند تا کنون به علت این ویروس با توجه به هند وزارت بهداشت.

بیش از 60 ٪ از موارد در بدترین ضربه ایالت ماهاراشترا, Tamil Nadu دولت و قلمرو پایتخت دهلی نو است.

اما ساحل غربی از ایالت گوا محبوب کوله پشتی مقصد باز برای گردشگری روز پنج شنبه با دولت اجازه می دهد 250 هتل ها برای بازگشایی پس از بیش از سه ماه. گردشگران خواهد شد یا به حمل COVID-19 منفی گواهینامه و یا آزمایش در هنگام ورود.

4 صبح: یک برنامه جدید تلفن همراه به منظور کمک به با تماس با ردیابی COVID-19 موارد نمی رول در سراسر انتاریو امروز به عنوان برنامه ریزی شده.

یک سخنگوی وزارت بهداشت می گوید: این استان است که هنوز هم کار با دولت فدرال و برنامه است که انتظار می رود برای راه اندازی به زودی.

استان خواهد بود که برای اولین بار به استفاده از COVID هشدار, برنامه, اما نخست وزیر جاستین ترودو گفت: باید آن را آماده برای دانلود در بقیه کشور بعد از این تابستان.

برتر داگ فورد می گوید: این برنامه به منظور افزایش سطح استان تماس ردیابی استراتژی است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

او قبلا گفته آن می تواند نقش کلیدی در کمک به مهار گسترش COVID-19 به عنوان کسب و کار بیشتر بازگشایی درهای خود را.

12:05 صبح: کالیفرنیا, بسته, کافه تئاتر و داخلی رستوران ناهار خوری همه را دوباره و دوباره در سراسر بسیاری از دولت چهارشنبه و آریزونا شیوع رشد شدید توسط تقریبا در هر اندازه گیری به عنوان صعودی coronavirus بحران در سراسر جنوب و غرب با ارسال میلرزد از طریق کشور است.

اجرا در تایید موارد متهم شده است در بخشی از آنچه بوده است به نام "knucklehead رفتار" توسط آمریکایی ها نه با پوشیدن ماسک یا اطاعت اجتماعی-دورى قوانین به عنوان اقتصاد بازگشایی از ساحل به ساحل بیش از دو ماه گذشته.

"خط پایین این است که گسترش این ویروس همچنان در یک رای است که به خصوص در مورد" کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom گفت: در به طور چشمگیری در حال گسترش به دور از بسته شدن وی اعلام کرد بیش از آخر هفته.

خاموش کردن اطلاعیه که آمد فقط جلوتر از آنچه که انتظار می رود به یک مشغول چهارم جولای آخر هفته که می تواند سوخت از گسترش این ویروس امر به 19 استان ها شامل نزدیک به سه چهارم از کالیفرنیا 40 میلیون نفر از جمله لس آنجلس.

موارد تایید شده در کالیفرنیا افزایش یافته و نزدیک به 50 ٪ بیش از دو هفته گذشته و COVID-19 بستری شدن در بیمارستان رفته اند تا 43%. Newsom گزارش نزدیک به 5,900 موارد جدید و 110 مرگ و میر بیشتر در 24 ساعت.

پنج شنبه 7:33 بعد از ظهر: دولت کوبا باز جزیره شمالی و جنوبی cays به گردشگری روز شنبه در میان اقدامات قوی برای جلوگیری از بیماری همه گیر کوروناویروس که مجبور کشور را تعطیل سفر در اواخر ماه مارس است.

کوبا که با توجه به آمار رسمی تا به حال 2,348 موارد COVID-19 و تا به حال 86, مرگ و میر به دنبال جذب گردشگران بین المللی به این جزیره بسیاری از cays.

گردشگران را تحت سریع تست PCR پس از ورود به شناسایی عفونت ممکن است و نه قادر خواهد بود به بازدید از جزیره بزرگ خود را. کوبا اتباع ممنوع از داشتن تماس با خارجی ها و از اقامت در هتل مجهز برای گردشگری بین المللی رسمی مطبوعات گزارش شده است.

کوبایی-آمریکایی ها نمی خواهد بود قادر به سفر برای دیدار اقوام خود را تا زمانی که این جزیره به طور کامل باز به گردشگری است. دولت را اعلام نکرده است و خرما برای باز کردن کامل.

ادامه مطلب پنج شنبه را پوشش اینجا.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن