به ماندن در تماس با دانش آموزان و معلمان گذر از کامپیوتر انتخاب کنید تا گوشی

بزرگنمایی این تصویر لا جانسون/NPR زمانی که مدارس بسته در پاییز, نهر, Wis., به دلیل coronavirus

توسط MINERALNEWS در 28 فروردین 1399
Teachers resort to analog measures to reach unreachable students.
بزرگنمایی این تصویر
لا جانسون/NPR

زمانی که مدارس بسته در پاییز, نهر, Wis., به دلیل coronavirus منطقه کارکنان کردم غیر معمول پیام. نگران نباشید در حال حاضر در مورد تکالیف و یا آزمونها سرپرست جو Sanfelippo به آنها گفت. به جای "من می خواهم شما را به تماس با مردم است. و من می خواهم به شما از آنها بخواهید دو سوال: چگونه شما انجام می دهند ؟ و آیا شما نیاز به هر چیزی؟"

این منطقه نیز در دستور Chromebooks و Wi-Fi را برای کمک به اتصال خانواده ها در این کوچک جامعه روستایی. اما نقاط تاخیر شد و بسیاری از خانواده ها زندگی می کنند در مناطق با سیگنال ضعیف.

به علاوه Sanfelippo بود که پس از اتصال های مختلف: "ما حتی صحبت کردن در مورد اتصال به اینترنت." او می گوید: "ما در حال صحبت کردن در مورد اتصال به یک فرد بالغ در ساختمان است."

برای Sanfelippo و بسیاری از مربیان سراسر کشور بزرگترین ترس با مدارس تعطیل نیست, از دست داده, آموزش, آن را از دست دادن تماس با دانش آموزان خود را. به طوری که آنها در حال رفتن به یک مد افتاده ابزار ارتباطی: تلفن.

"این نوع از آنالوگ به روش اتصال با دانش آموزان است, اما آن کار می کند می گوید:" مایکل مگی مدیر عامل ستاد برای تغییر, یک سازمان است که با این نسخهها کار با superintendents در سراسر کشور است. "بزرگترین خطر برای هر دو آموزش و بهداشت و رفاه جوامع خود است که با داشتن یک خط دید در هر کودک است."

مدارس اغلب قابل اعتماد ترین مکان ها در جوامع است. خانواده ها به نوبه خود آنها را به اطلاعات و منابع غذایی و یک لینک به دیگر خدمات اجتماعی. "این یک معلم و یا یک مدیر یا کسی که در جامعه که خانواده ها به احتمال زیاد به اعتماد می گوید:" مگی "و به طوری که آنها نقش مهمی در این لحظه است که می رود فراتر از نقش آنها در یادگیری و پیشرفت تحصیلی."

چاد Gestson سرپرست دبیرستان منطقه در ققنوس موافق است. "وجود سحر و جادو در تماس های تلفنی," او می گوید. "سحر و جادو و تماس های شخصی است."

در آریزونا سرمایه شکاف دیجیتال است استارک با وجود تلاش گسترده برای رسیدن خانواده ها به اینترنت متصل است. بنابراین Gestson و تیم خود را ایجاد ابتکار به نام هر دانش آموز در هر روز: آنها متعهد به تماس در هر دانشجو به وجود حدود 28000 از آنها را — در هر روز است.

"ما قطعا نمی رها اهمیت اینترنت و لپ تاپ ها و دستگاه ها و آموزش آنلاین" Gestson توضیح می دهد. "ما همچنان به فشار است. اما ما در خدمت جمعیت زیادی از جوانان که لازم نیست دستگاه و یا اتصال در خانه. اگر ما می خواهیم برای اتصال به 100 درصد از جوانان ما بیشتر از آن را به اتفاق می افتد بر روی تلفن."

هر فرد بزرگسال است که با این نسخهها کار برای منطقه — رانندگان اتوبوس معلمان و مربیان و کارکنان پشتیبانی — حتی سرپرست — اختصاص داده بود یک لیست از دانش آموزان را به تماس بگیرید.

و در حالی که آنها سوال در مورد دانشگاهیان و اتصال است که دلیل اصلی آنها تماس Gestson می گوید. به جای آن: حال شما چه طور است ؟ چگونه خانواده خود را امروز انجام? آیا شما هنوز هم زندگی می کنند در محل اقامت فعلی خود را? آیا شما نگران اجاره ؟ آیا شما مواد غذایی خود را در جدول و در گنجه خود را? است که برق خود را هنوز هم ، است هر کسی که بیمار در خانه خود را ؟

منطقه کارکنان شده است در این مدت کمی بیش از یک هفته است. آنها شنیده ام داستان موفقیت — است که دانش آموزان در حال پر کردن خود را از کمک های مالی اشکال برای کالج و یا آنها در حال کار بر روی پروژه ها و تکالیف است. اما آنها همچنین شنیدن از خانواده هایی که درآمد خود را از دست داده ام و در آستانه بی خانمانی که نیاز به مواد غذایی و دیگر خدمات اجتماعی.

و در حالی که آنها برآورد آنها صحبت کردیم به بسیاری از این منطقه را به دانش آموزان وجود دارد هنوز هم حدود 5000 آنها نمی رسید.

"که ترسناک, تعداد, می گوید:" Gestson. "ما تلاش می کنیم هر روز. شماره در حال قطع و جوانان نیست پاسخ دادن به تماس های تلفنی. ما نمی دانیم که اگر این بدان معناست که آنها بی خانمان و یا اگر آنها نقل مکان کرد. ما نمی دانیم که اگر فقط به این معنی است که آنها دیگر یک تلفن و یا برق است."

Gestson می گوید او و کارکنان خود را نمی دادن. آنها همچنین انجام بازدیدکننده داشته است صفحه اصلی در حال حاضر بیش از حد. در حالی که حفظ یک محیط امن اجتماعی فاصله او می گوید: مربیان در خارج وجود دارد, ضربه زدن بر روی درب. آنها در حال اجازه دادن به دانش آموزان و خانواده ها می دانند که حتی اگر ساختمان مدرسه بسته شده, معلمان و کارکنان هنوز هم وجود دارد با آغوش باز.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن