برای حفظ پلیس در جامعه و توقیف پلیس لس آنجلس در زندان سن پدرو بازگشایی

برای نزدیک به یک دهه در زندان سن پدرو ایستاده بود خالی و توقیف. تلویزیون خدمه فیلم برداری داخل در مناسبت پلیس

توسط MINERALNEWS در 15 بهمن 1398

برای نزدیک به یک دهه در زندان سن پدرو ایستاده بود خالی و توقیف. تلویزیون خدمه فیلم برداری داخل در مناسبت پلیس و دانشجویان خواست به استفاده از آن را در هالووین. اما آن را تا به حال هیچ واقعی زندانیان.

گروهبان. کاترین بلوس از اداره پلیس لس آنجلس بندر بخش اغلب راه می رفت از طریق زندان — که متصل به ایستگاه به خیط و پیت کردن توالت و پانچ برخی از دکمه ها در تلاش برای زنده نگه داشتن آن.

"ما به تماشای آن را برای 10 سال فقط فاسد," او گفت:. "در آن نشسته بسیار آرامگاه-برای یک مدت زمان طولانی است."

بدون زندان او را بدست آورد افسران خواهد درایو 15 ½ مایل در شلوغ 110 آزادراه به کتاب مظنون در جنوب L. A. 77هفتم خیابان های منطقه ای زندان است. سفر در زمان ساعت از زمان است که می تواند در غیر این صورت صرف گشت و یا در پاسخ به رادیو تماس.

تبلیغات

اما برای بسیاری دیگر. پس از سال ها از لابی با اعضای جامعه از 16,250-مربع-امکانات پا باز خواهد شد Feb. 16.

"این بود که خواستار ساکنان در منطقه بندر جامعه گفت:" L. A. عضو شورای شهر جو Buscaino یک افسر سابق پلیس در بندر بخش که منطقه شامل زندان است. "ما می خواستیم تا مطمئن شوید که خیابان پلیس در منطقه ما و کشیده شدن به دور هر زمان آنها را بازداشت."

این مرکز که ظرفیت های مردان و زنان را در خدمت سان پدرو, بندر شهر بندر دروازه و ویلمینگتون. لس آنجلس پورت پلیس و گشت بزرگراه کالیفرنیا همچنین می توانید کتاب دستگیرشدگان وجود دارد.

آن را یکی از 10 پلیس لس آنجلس زندان که در آن زندانیان برگزار می شود تا 96 ساعت قبل از تحویل به بخش کلانتر. چهار زندان های دیگر بودند که توقیف پس از رکود باقی می ماند به طور موقت بسته شده است. آنها را بازگشایی خواهد هزینه ای در حدود 6.2 میلیون دلار با توجه به گزارش های ارسال به شهرستان بودجه و امور مالی کمیته در ماه مه گذشته.

تبلیغات

رئیس شورای شهر امنیت عمومی کمیته مونیکا رودریگز گفت که افتتاح بندر زندان راستا با پلیس لس آنجلس رئیس میشل مور اولویت بندی زمینه کار می کنند. یکی از اولویت های بعدی بودجه چرخه خواهد بود لحظاتی دیگر برگزار شود.

"آن را هر زمان که شما برای باز کردن یک زندان گفت:" سروان ، Rolando سلنو که مسئول نظارت بر بخش زندان ، "این باید افزایش دسترسی از افسران گشت برای تماس برای خدمات."

این زندان در سال 2009 افتتاح شده اما بسته بود ماه بعد به علت عدم بازداشت پرسنل بلوس گفت. در دامنه جنوب, Devonshire و Wilshire منطقه زندان نیز بسته شده بین سال های 2010 و 2012.

بلوس گفت: در آن طول می کشد یک افسر و دو تا چهار ساعت به کتاب یک مظنون در 77هفتم خیابان زندان است. رزرو ون ارائه شده است برخی از تسکین اما این عمل فقط پنج شنبه از طریق شنبه شب.

در فوریه سال 2016 رئیس پلیس سابق شهر چارلی بک ایستاده بود قبل از اینکه صدها نفر از ساکنان در یک فروم در سن پدرو و وعده داده شده برای بازگشایی زندان ظرف مدت سه سال. اعضای جامعه برگزار شد تجمع در سال 2017 در خارج از ایستگاه پلیس و ادامه داد: به لابی بعد از بک بازنشسته سال آینده.

با مور آنها به آرزوی خود. این $2.8 میلیون نفر از جمله مزایای بهداشت و درمان و حقوق بازنشستگی مصوب شهردار را پوشش می دهد 27 بازداشت افسران میان هزینه های دیگر. زندان خواهد بود قادر به نگه داشتن 45 مرد و 20 زن زندانی.

آن را تا به حال به انجام ارتقاء. سلول درب در حال حاضر تمام خودکار و می توان با یک زندانبان در مرکز فرماندهی. دوربین های اضافه شده به سلول های بیش از حد استاندارد است که تا به حال مورد نیاز بوده قبلا.

"برای به دست آوردن آن را به عقب آمده بود آسانسور" مونا Sutton, یک سان پدرو ساکن که بسیج برای زندان گفت: در جلسه کمیسیون در روز پنج شنبه شب هنگامی که باز اعلام شد. "این بدان معنی است که ما شنیده می شد."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lytny.im
آخرین مطالب