به کشف کردن که یک شهروند مغلوب ساختن پیشی جستن دولت با استفاده از این سوابق

بزرگنمایی این تصویر نشانه ای را تشویق می کند به تازگی سوگند یاد کرد-در شهروندان ایالات متحده به ثبت

توسط MINERALNEWS در 31 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

نشانه ای را تشویق می کند به تازگی سوگند یاد کرد-در شهروندان ایالات متحده به ثبت نام برای رای دادن در خارج از تابعیت مراسم در سال 2019 در لس آنجلس. پس از ناکامی در به دست آوردن در حال حاضر مسدود تابعیت سوال در 2020 سرشماری مغلوب ساختن پیشی جستن دولت است که در ادامه به جمع آوری سوابق دولت به تولید تابعیت داده redistricting. ماریو تاما/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ماریو تاما/گتی ایماژ

شما نمی خواهد پیدا کردن یک تابعیت سوال در سرشماری سال 2020 اشکال.

اما در ماه های پس از دادگاه های فدرال به طور دائم مسدود مغلوب ساختن پیشی جستن دولت از درخواست به شدت مورد بحث و مجادله سوال برای این سال ملی سر شمارش دولت شده است هل دادن به جلو با یک برنامه پشتیبان گیری — گردآوری سوابق دولت را به تلاش برای تعیین تابعیت آمریکا وضعیت هر فرد بالغ زندگی در کشور است.

اطلاعات از ارتش ایالات متحده فدرال زندانها و وزارت کشور را در اجرای قانون سیستم در میان به تازگی فاش دسته ای از سوابق اداره آمار می گوید آن است که با استفاده از تطابق با رئیس جمهور تهمت اجرایی جهت تابعیت داده, با توجه به یادداشت دفتر بی سر و صدا در وب سایت خود در اوایل این ماه.

قبلا منتشر شده دولت اسناد و مدارک باید به تایید اداره نیز تدوین مالیاتی IRS فرم ها و داده ها از مدیکر و مدیکید و همچنین پرونده از وزارت امنیت اداره امنیت اجتماعی و وزارت امور خارجه. این اداره نیز خواسته متحده برای به اشتراک گذاشتن گواهینامه رانندگی خود را ثبت و در ماه نوامبر نبراسکا گروه از وسایل نقلیه موتور امضا توافق نامه به نوبه خود بیش از داده های ماهانه در مورد مجوز و دارندگان كارت' تابعیت وضعیت نام و آدرس و تاریخ تولد و جنسیت و نژاد و رنگ چشم.

کنار هم قرار دادن این سوابق می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عملکرد داده ها است که می تواند کاملا تغییر سیاسی mapmaking و تغییر موازنه قدرت سیاسی در سراسر ایالات متحده در طول دهه آینده.

به جای رسم رای گیری مناطق بر اساس تعداد کلی ساکنان یک منطقه تابعیت داده مغلوب ساختن پیشی جستن دولت می خواهد ایجاد دقیق را به سطح یک سرشماری بلوک — ممکن است اجازه می دهد mapmakers به redistrict با استفاده از تعدادی از شهروندان به اندازه کافی برای رای دادن. یک استراتژیست ایران به این نتیجه رسیدند که به استثنای شهروندان ایالات متحده با سن کمتر از 18 و غیر شهروندان هر دو کسانی که به صورت قانونی و غیرقانونی در کشور از اعداد استفاده می شود برای بازسازی سیاسی نقشه خواهد بود "به نفع جمهوری خواهان و غیر هیسپانیک سفیده."

که روش redistricting یکی از استفاده های اصلی از داده های مشخص شده در مغلوب ساختن پیشی جستن فرمان اجرایی که همچنین اشاره کرد که این اطلاعات می تواند کمک به دولت "تولید بیشتر قابل اعتماد تعداد غیر مجاز بیگانه جمعیت در کشور است."

سال گذشته ایالات متحده دادستان کل ویلیام بر اعلام کاخ سفید باغ گل رز که تابعیت داده "ممکن است مربوط" در حال انجام طرح دعوی در دادگاه فدرال ایالت آلاباما و تشکر. Mo بروکس یک جمهوری خواه از آن دولت است که در برابر اداره آمار به مهاجران غیر مجاز از مطالعه حذف از سال 2020 تعداد سرشماری مورد استفاده برای توزیع مجدد کنگره کرسی و رای کالج انتخاباتی در میان متحده است.

Coronavirus شیوع و تغییرات آن را مجبور بر این اداره در سال 2020 سرشماری طرح قطع آژانس کار در تابعیت داده است. ماه گذشته این اداره گفت: در یک سند قانونی است که در آن برنامه های خود را برای اعلام برنامه نهایی برای تابعیت داده Oct. 31.

همه گیر مربوط به تاخیر رهبری اداره به درخواست کنگره برای عقب راندن توسط چهار ماه مهلت قانونی برای ارائه نتایج سرشماری سال 2020 از جمله redistricting داده های این اداره در حال حاضر می خواهم برای ارائه به ایالات متحده در پایان ماه ژوئیه 2021.

اگر یک قانون جدید منتقل شده است که اجازه می دهد که فرمت این اداره همچنین انتظار برای انتشار تابعیت داده ها به عنوان دستور مغلوب ساختن پیشی جستن در ژوئیه 31, 2021, James Whitehorne رئیس اداره آمار را redistricting و حق رای داده دفتر گفت redistricting مقامات در ماه گذشته طی یک وبینار سازمان کنفرانس ملی قانونگذاران ایالتی.

خانه دموکراتها جدید کروناویروس امداد لایحه اجازه می دهد برای یک مهلت تمدید redistricting اطلاعات حاصل از سرشماری سال 2020. اما این لایحه — که انتظار می رود به حمایت از جمهوریخواهان کنترل مجلس سنا و همچنین شامل یک ماده است که توقف تلاش برای ایجاد تابعیت اطلاعات درخواست شده توسط برگ برنده دولت است.

پرسید: چگونه اخیرا فاش منابع سوابق در حال کمک به سرشماری اداره محققان توسعه تابعیت داده های اداره اطلاعات عمومی دفتر کارگردانی NPR به اسلاید آژانس مقامات ارائه شده در سال گذشته گفت: آنها به کمک محققان لینک پرونده در مورد همان فرد و تعیین اینکه آیا این فرد یک شهروند ایالات متحده.

اداره آمار است که به دست آوردن این پرونده از طریق موافقت نامه های مذاکره با سایر سازمان ها و اداره است گفت: پرونده "محروم از هر گونه اطلاعات شناسایی شخصی و مورد استفاده برای اهداف آماری تنها."

"آنها نمی تواند به اشتراک گذاشته شود در شناسایی صورت با هر سازمان دولتی یا عمومی" اداره تاکید کرد در ویژگی های سند در صفحه وب خود را در مورد تابعیت داده است.

هنوز Latinx گروه های اجتماعی در آریزونا و تگزاس ارائه شده توسط مکزیکی آمریکایی دفاع حقوقی و آموزشی صندوق و آمریکایی های آسیایی تبار پیشبرد عدالت - fernando espuelas در حال تلاش برای جلوگیری از انتشار تابعیت داده ها با طرح دعوی در دادگاه فدرال در مقابل دولت. رقبای ادعا تولید داده است بخشی از یک توطئه برای جلوگیری از لاتینی, غیر شهروندان و مهاجران از دریافت عادلانه نمایندگی سیاسی.

در پاسخ به این اداره اعلام ماه گذشته در مورد به تأخیر انداختن آن زمینه عملیات برای سال 2020 سرشماری توماس Saenz, MALDEF رئیس جمهور و مشاوره عمومی به نام ادامه کار در تابعیت داده یک "خطرناک انحراف از ضرورت تمرکز بر سرشماری سال 2020 در اداره و از انجام همه گیر بهبود تلاش در دیگر فدرال و سازمان های دولتی."

امی o'hara که قبلا به رهبری سرشماری مرکز اداری سوابق پژوهشی و برنامه های کاربردی نیز هشدار در مورد خطرات ناشی از هدایت منابع محدود در طول بیماری همه گیر به ایجاد جزئیات بیشتر شهروند سن رای دادن مردم داده, همچنین شناخته شده به عنوان CVAP.

"منابع برای CVAP عمدتا به اداره آمار نیاز به تلاش بیشتر برای درک این فایل و نحوه مناسب پیوند آن با دیگر داده های" o'hara که در حال حاضر یک استاد پژوهش در دانشگاه جورج تاون عظیم داده های موسسه می گوید: در یک ایمیل. "این رقابت با زمان کارکنان به صورت برنامه ریزی شده با استفاده از داده های اداری و با نیازهای طول همه گیر مانند به درستی شمارش دانشجویان است."

هنوز تابعیت داده ها می تواند مفید باشد برای حداقل یک دولت است.

Missouri state نمایندگان مجلس با تصویب یک قطعنامه در هفته گذشته است که شامل یک رای گیری ابتکار عمل که نیاز به دولت را در مجلس نمایندگان و سنا مناطق کشیده شود "بر اساس یک فرد یک رای."

منتقدان از پیشنهاد اصلاح قانون اساسی نگران باشید که آن می تواند منجر به redistricting بر اساس تعدادی از شهروندان به اندازه کافی برای رای دادن به جای همه شهروندان از جمله کودکان.

"دیوان عالی کشور برگزار می شود در سال 2016 است که در قانون اساسی به منظور جلب مناطق بر اساس کل جمعیت به طوری که هر منطقه دارای همان تعداد از مردم" توضیح می دهد که مایکل لی یک redistricting متخصص است که با ارشد, مشاوره برای Brennan Center for Justice دموکراسی در برنامه ایمیل. "اما دادگاه چپ باز این سوال که آیا آن را ممکن است همچنین در قانون اساسی به استفاده از یکی دیگر از جمعیت اساس مانند رای دهندگان واجد شرایط. که باز سوال می تواند یکی از دعوا های این دهه است."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب