تهدید به پرتغالی شراب صادرات

در زیر ترجمه و اقتباسی به زبان انگلیسی* یک مقاله در پرتغالی توسط Sérgio Aníbal در Público در ساعت 13:50 در 9

توسط MINERALNEWS در 16 دی 1398

در زیر ترجمه و اقتباسی به زبان انگلیسی* یک مقاله در پرتغالی توسط Sérgio Aníbal در Público در ساعت 13:50 در 9 آوریل 2019 . اجازه به دست آمده از نویسنده.

مقاله اصلی در اینجا

جدید مغلوب ساختن پیشی جستن مالیات تهدید پرتغالی شراب

هواپیما و پنیر و روغن زیتون و شراب ها همه به احتمال زیاد اهداف ممکن است ما تعرفه را افزایش می دهد. که خبر بد برای پرتغال.

خطر افزایش عوارض گمرکی ساخته شده شب گذشته توسط ایالات متحده به اتحادیه اروپا می تواند تحت تاثیر قرار پرتغالی شراب عملکرد صادرات. در سال 2018 ایالات متحده بود و دوم آن مهم بازار به نمایندگی از بیش از 10% از شراب صادر شده است.

در یک حرکت تلافی جویانه ایالات متحده آمریکا است که تهدید به افزایش تعرفه واردات زیر به سازمان تجارت جهانی (WTO) داوری حاکم در برابر اتحادیه اروپا کمک های عمومی با توجه به ایرباس که در آن ادعا شده بود در نقض قوانین تجارت بین المللی. آمریکا در نظر دارد برای افزایش عوارض گمرکی بر روی طیف وسیعی از محصولات وارداتی توسط ایالات متحده آمریکا از اتحادیه اروپا به مجموع ارزش 11 میلیارد تومان. کالاهای آسیب دیده مربوط به صنعت هوافضا مانند هواپیما و قطعات, اما همچنین شامل محصولات غذایی مانند شراب و روغن زیتون و پنیر.

بالاتر گمرکی در پرتغالی شراب می تواند تاثیر قابل توجهی در این بخش است. با توجه به موسسه ملی آمار (INE) شراب پرتغالی-صادرات به ایالات متحده در سال 2018 به مبلغ یورو 80.8 میلیون برخی از 10.1 درصد از کل. این شکل ساخته شده از آمریکا دومین بازار مهم پس از فرانسه برای پرتغالی شراب صادرکنندگان

ایالات متحده آمریکا شده است مهم رشد بازار در سال های اخیر برای پرتغالی شراب بخش قابل توجه درآمد ثبت شده است.

کارخانه بسته بندی مایعات جایگزین برای حق بیمه کیفیت پرتغالی شراب مقصد برای صادرات

همه پرتغالی-صادرات به ایالات متحده آمریکا در سال 2018 بالغ نزدیک به یورو 2.9 میلیارد دلار یا 5 درصد از ارزش محصولات صادر شده از اتحادیه اروپا که پرتغالی شراب تشکیل صرف 2.8%. محصولات دیگر که از ویژگی های بیشتر به طور قابل توجهی مانند تصفیه سوخت چوب سیمان و منسوجات نشده است هدفمند برای ما گمرکی افزایش, در حال حاضر, حداقل.

در لیست منتشر شده توسط کاخ سفید نیز وجود دارد که کالاهای دیگر که اگر قرار به افزایش تعرفه واردات می تواند تحت تاثیر قرار خاص پرتغالی صنایع. هواپیما-صادرات به ایالات متحده به دست آورده پرتغال یورو 749 میلیون دلار در سال 2018 کمی کمتر از شراب اما بخش قابل توجهی با این وجود به نمایندگی 24.1 درصد از مجموع فروش خارجی از این نوع محصول در طول سال گذشته ،

همانطور که برای روغن زیتون, پرتغالی, فروش به ایالات متحده آمریکا در سال گذشته به مبلغ یورو 6.7 میلیون یا 1.2 درصد از کل صادرات این محصول در حالی که پنیر به دست آورده یورو 2.7 میلیون برخی از 7.1 درصد از پرتغال مجموع پنیر-صادرات.

ترجمه/اقتباس ©2019 آلیسون رایت.
*اقتباس ترجمه شده اقتباس برای خوانندگان زبان مقصد.

ترجمه مقاله

tinyurlrebrandlybitly
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن