هزاران نفر باقی می ماند معترض در خیابان های نیویورک هجوم حکومت نظامی

نیویورک - هزاران نفر از تظاهرکنندگان ئی باقی مانده در خیابان های شهر نیویورک به خوبی گذشته 8 بعد از ظهر حکومت

توسط MINERALNEWS در 14 خرداد 1399

نیویورک - هزاران نفر از تظاهرکنندگان ئی باقی مانده در خیابان های شهر نیویورک به خوبی گذشته 8 بعد از ظهر حکومت نظامی در محل قرار داده سهشنبه توسط مقامات در تلاش برای stanch تخریب دیده می شود در شب های دیگر و رشد شکایات که این کشور بزرگترین شهرستان شد و وضعیتی وخیم خارج از کنترل است.

شهردار بیل د Blasio دو برابر پایین در سراسر شهر بود حکومت نظامی در حال حرکت آن را از 11 p. m. شب قبل از اما را رد کرد و اصرار از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و پیشنهاد از رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو را در گارد ملی.

"هر زمان به خانه بروم بنابراین ما می توانیم نگه داشتن مردم امن او گفت:" در برنده-رادیو AM مدت کوتاهی پس از حکومت نظامی اثر صورت گرفت.

معترضان همچنان سیم پیچ از طریق خیابان ها عمدتا در منهتن و بروکلین در طول شب پس از 25 ماه مه مرگ جورج فلوید و سایر اخیر نژاد به اتهام قتل.

"من تعجب گفت:" Risha Munoz در منهتن فوقانی سمت غرب جایی که در نقاط آنها استقبال با سلامتی و شاخ توسط تماشاچیان در ساختمان های ویندوز. "من فکر نمی کنم آنها از تو اجازه دهید ما در رفتن اما ما فقط نگه داشته در حال حرکت هستیم و نه توقف."

"چیزی به شکستن آن نخواهد بود به ما گفت:" اوان کوچر یکی از صدها نفر از تظاهرکنندگان که ایستاده بود در خارج از مرکز بارکلیز شعار Floyd به نام پنج شنبه شب.

پلیس شروع به ساخت دستگیری حدود 9 p. m. و تعطیل قطعات از سمت غرب بزرگراه در پایین منهتن مسدود کردن آن را به جمعیت زیادی از معترضان. اداره پلیس اعلام کرد که آن را نمی خواهد اجازه می دهد ترافیک خودرو در جنوب 96 خیابانی در منهتن پس از منع رفت و آمد هر چند ساکنان ضروری کارگران اتوبوس و کامیون تحویل معاف بودند.

"ما قصد داریم به سختی چند روز. ما در حال رفتن به آن را ضرب و شتم به عقب" د Blasio, یک دموکرات گفت: در اعلام کرد که 8 p. m. به 5 صبح مقررات منع رفت و آمد باقی خواهد ماند از طریق پنج شنبه.

یک مرد به ضرب گلوله توسط پلیس حدود 10 p. m. در تاج ارتفاعات. یک NYPD سخنگو گفت: ماموران در پاسخ به گزارش آتشباری جایی که آنها در بر داشت یک مرد که به ضرب گلوله کشته شده است. مرد دیگری پنهان شده در نزدیکی اشاره کرد و تفنگ در پلیس و به عنوان بسیاری از 10 افسران در او سخنگوی گفت. NYPD است که تحقیق در مورد تیراندازی.

تظاهرات همچنان در شهر نیویورک و در سراسر کشور روز شنبه پس از مرگ فلوید, سیاه و سفید مردی که بر مه 25 بعد از یک مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو در Floyd گردن و حتی پس از او متوقف شد و شفاعت برای هوا.

در حالی که de Blasio اصرار شهرستان که قرار دادن یک توقف به خشونت و خرابکاری است که تا حد زیادی خدشه دار مسالمت آمیز تظاهرات توده ای در اطراف فلوید مرگ هر دو حزب جمهوری خواه رئیس جمهور و فرماندار دموکرات گذاشته و به شهر را از دست داده و به ضرب وشتم تا کنون.

"NYPD و شهردار انجام نمی کار خود را شب گذشته" کومو گفت: در یک جلسه مطبوعاتی در آلبانی. "نگاهی به فیلم ها. این یک رسوایی است."

او گفت: شهردار بود و کم بها دادن به مشکل و این کشور بزرگترین نیروی پلیس نبود مستقر در تعداد کافی هر چند این شهر گفته بود آن را دو برابر معمول حضور پلیس.

کومو اظهارات خشم اداره پلیس نیویورک بالاترین-رتبه بندی لباس شخصی عضو ارشد گروه ترنس موناهان. ماموران پلیس "با دادن خون خود را برای حفظ این شهر امن" او گفت: New York Post, و اضافه کرد که او شده است می خواهم در برخورد با یک دوچرخه و خون آلود خود را در حالی که دستگیری مظنون دوشنبه شب. کومو ریچارد حادثه ای سخنگوی بعد گفت: فرماندار "دارای احترام و اعتماد به نفس در NYPD" و احساس شهردار باید بیشتر افسران در خیابان.

Unprompted, Cuomo آورده تا امکان استفاده از قدرت خود را به عنوان فرماندار به جای شهردار و استقرار گارد ملی بیش از ده بلزیو این اعتراض پس از آن بلافاصله به ضرب گلوله این ایده از نظر قانونی به عنوان غیر عملی و غیر ضروری است.

در توییتر تهمت خواست تا 7 بعد از ظهر حکومت نظامی و استقرار گارد ملی در شهر مادری خود.

"این lowlifes و بازنده ها شما پاره از هم جدا. سریع عمل می کنند!," او نوشت.

اما د Blasio گفت: NYPD بود "بهترین مجهز" برای رسیدگی به lawbreaking با این استدلال که در آوردن گارد ملی را به خطر انداخته سوخت بدتر درگیری در یک شهر در لبه.

"ما آن را پشیمانی اگر ما به خارج از نیروهای مسلح," او گفت:. "هنگامی که شما را در افرادی که آموزش دیده برای این شرایط اما هنوز هم با لود سلاح قرار داده و تحت وحشتناک استرس واقعا بد چیزهایی اتفاق می افتد."

این ضرب وشتم گذشته بیش از چهار شب به وضوح به چالش 36,000-افسر نیروی انتظامی است که شهرت به عنوان یک عضلانی به خوبی منابع سازمان است که رانده شده پایین جرم و جنایت و مواجه کردن تهدیدهای تروریستی در این کشور را بزرگترین شهرستان.

دوشنبه شب و بامداد سهشنبه پلیس دوباره تلاش برای نگه دارید تا با چه رسد به جلو از غربت گروه از مردم ضربه راه خود را به مغازه ها از جمله میسی گل سرسبد منهتن فروشگاه.

د Blasio گفت: مقامات انتظار می رود مشکلات دورتر از مرکز شهر عنوان کرده بود که شب قبل اتفاق افتاده و "تنظیمات ساخته شد" هنگامی که مقامات متوجه شدم که نقاط داغ تا به حال منتقل شده است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

نزدیک به 700 نفر دستگیر شدند و یک شبه و چند تن از ماموران مجروح شدند. یک گروهبان زده شد hit-and-run راننده در برانکس و در بیمارستان بستری شد جدی اما شرایط با ثبات پلیس گفت:. ویدئو همچنین نشان داد یک گروه از افراد هدف قرار دادن یک افسر پلیس با قطعه خرابه تا زمانی که او خود را کشیده و اسلحه به آنها زد.

___

وینو گزارش از آلبانی. کمک در ارتباط بودند مطبوعات نویسندگان Michael R. سیساک جیم Mustian تام هیز, Deepti Hajela و کارن ماتیوز در نیویورک و مایکل هیل در آلبانی.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن