هزاران نفر در بانکوک, تجمع در مقابل, دولت تایلند

بانکوک - چندین هزار معترضان بسیج در پایتخت تایلند روز شنبه به صورت یک قانون اساسی جدید انتخابات جدید و پایان د

توسط MINERALNEWS در 28 تیر 1399

بانکوک - چندین هزار معترضان بسیج در پایتخت تایلند روز شنبه به صورت یک قانون اساسی جدید انتخابات جدید و پایان دادن به سرکوب ،

شعار و تکان دادن تابلوی تظاهرکنندگان متشکل از عمدتا جوانتر تایلند همگرا در بانکوک نمادین دموکراسی بنای تاریخی در بخش قدیمی این شهر یک مکان محبوب برای مخالفت.

گردهمایی های سازمان یافته توسط یک گروه که خود را آزادی جوانی بود که بزرگترین در نوع خود از دولت به نام یک وضعیت اضطراری در ماه مارس برای مقابله با کروناویروس.

تظاهرات علیه دولت سابق ارتش و رئیس شورای نظامی چان-اوچا به حال طراحی شده است به طور فزاینده جمعیت زیادی در آن زمان اما مخروطی کردن سرعت زمانی که چندین coronavirus خوشه تایید شد و اورژانس قانون استناد كرد.

مستند اقدامات و اجتماعی فاصله گرفتن از کمک دولت شامل گسترش ویروس اما آن را حفظ کرده اضطراری قدرت است که منتقدان می گویند آن برخوردار به عنوان یک سلاح سیاسی است.

قبل از آن تظاهرات بودند سوخت فوریه دادگاه حكم انحلال محبوب مخالفت حزب سیاسی که دموکراسی-ترویج سیاست های در حال جذب حمایت قابل توجهی در میان جوان Thais. هواداران از آینده رو به جلو, پارتی, باور این گروه هدف برای خود محبوبیت و برای بودن در انتقاد از دولت و نظامی است.

به فضای سیاسی کشور گرم می شود و دوباره در ماه ژوئن هنگامی که برجسته خود تبعید تایلندی فعال سیاسی بود ربوده خیابان توسط مردان ناشناخته در کامبوج همسایه پایتخت پنوم پن. او نه شنیده شده است از آنجا. چند تای مخالفان در لائوس دیگر کشور همسایه نیز به طرز مرموزی ربوده شده در سال های اخیر با اجساد سه بعد پیدا شناور در رودخانه مکونگ.

رهبران در روز شنبه در اعتراض به فلسطين خواستار فراگیر تغییر رادیکال گروه رپ راديال از محبوب تیز و برنده سیاسی آهنگ.

سازمان دهندگان قرار داده است که تعدادی از معترضان در بیش از 2000 با ورود بیشتر به تاریکی سقوط کرد.

پلیس ringed بنای تاریخی و مجموعه موانع و سعی کنید برای جلوگیری از معترضان از اشغال آن است. پلیس, بلندگو, بازی های برگزار شده ضبط متن قانون اضطراری در آشکار و هشدار داد که آنها در نظر گرفته شده و این تجمع غیرقانونی است.

شورای نظامی برای اولین بار در زمان قدرت در زمانی که به عنوان فرمانده ارتش او به رهبری یک کودتا برای سرنگونی دولت منتخب در سال 2014. او سپس حفظ نخست وزیر ایران در سال 2019 پس از انتخابات است که به طور گسترده ای محکوم به رایگان اما عادلانه نیست با شرایط کفه را به نفع یک نظامی تحت سلطه حزب قبل و بعد از رای گیری.

خود را عمیقا محافظه کار به رهبری نظامی و طرفدار سلطنت نخبگان باید تثبیت قدرت خود به طور فزاینده ای عصبی بیشتر عناصر مترقی در جامعه است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن