هنوز هم وجود دارد زمان به یک (از راه دور) تابستان کارآموزی

بزرگنمایی این تصویر جسی ژانگ برای NPR برای Ananay Arora این بهار را به ارمغان آورده است خبر خوب

توسط MINERALNEWS در 1 خرداد 1399
Summer internships go digital.
بزرگنمایی این تصویر
جسی ژانگ برای NPR

برای Ananay Arora این بهار را به ارمغان آورده است خبر خوب و یک خبر بد.

خبر خوب: دانشگاه ایالتی آریزونا دوم snagged یکی از معتبر ترین کارآموزی در کشور است. او به کار با نرم افزار تیم مهندسی در اپل.

خبر بد: به جای مالش آرنج با تیم کوک در این شرکت در اینده به شکل حلقه ستاد در Cupertino واقع در کالیفرنیا است آرورا خواهد شد کار از راه دور از خود را در خارج از دانشگاه آپارتمان در تمپه, Ariz.. او یک دانشجوی بین المللی از New Delhi, که بدان معنی است که او نمی تواند رفتن به خانه به خانواده خود را در حال حاضر و همه گیر محدودیت معنی او نمی تواند نقل مکان به کالیفرنیا.

"آنها در حال حمل و نقل مک و یک مانیتور," او می گوید. "بنابراین من قصد دارم به راه اندازی ایستگاه های کاری در آپارتمان من. که از بخش های خوب در مورد مهندسی نرم افزار. این ایده آل نیست اما 100% از آن است که ممکن است به از خانه انجام می شود."

کارآموزی تابستان را تبدیل به یک کلید راه به بازار کار بلند پروازانه برای دانشجویان است. کارآموزی آرزو دارد و گاهی بحث برانگیز با کمتر ممتاز دانش آموزان اغلب قادر به پرداخت هزینه به موقعیت های پرداخت نشده. اما در این سال با بسیاری از ساختمان های اداری خالی و اقتصاد تحت شدیدترین سختی خواهد کارآموزی تواند لغو شود ؟

خوب Arora تیمی با دو ایالتی آریزونا همکلاسی برای ایجاد یک وب سایت پاسخگویی دقیق به این سوال: Ismyinternshipcancelled.com. آنها crowdsourced اطلاعات از بیش از 500 شرکت تا کنون و بزرگ و کوچک اعم از خطوط هوایی آمریکا به خارج به Zillow. حکم? فقط بیش از یک سوم از کارآموزی برنامه ها لغو شد آشکار. بیشتر از بقیه در حال حرکت آنلاین برای تمام یا قسمتی از تابستان است.

و برخی از شرکت ها حتی در حال گسترش برنامه های خود را. در واقع مدیر عامل شرکت Cloudflare اینترنتی شرکت امنیتی گفته TechCrunch که او تصمیم گرفت تا خود کلاس ورودی کارآموزان پس از دیدن Arora سایت.

دن Rosensweig مدیر عامل Chegg اجرا می شود که سایت Internships.com. او می گوید: او از دیدن یک "چیز درهم و برهم" وقتی که می آید به تابستان فرصت ها در سراسر کشور.

"کارآموزی لغو شده در شرکت های تمام اندازه" Rosensweig می گوید. "شرکت های بزرگتر انجام می دهند آن را از راه دور." سایت خود را در لیست "کنترل از راه دور امور مالی" "داده ها از راه دور علم" و "کنترل از راه دور نرم افزار" به عنوان "داغ بازار." او اضافه می کند که آشکار لغو به نظر می رسد خوشه در ضربه سخت تر صنایع از جمله سفر — Airbnb برای مثال شرکت های هواپیمایی و.

Rosensweig شرکت است که برای یک رویکرد ترکیبی. آن شروع کارآموزی از راه دور اما امیدوار به دعوت کارورزان را به دفاتر خود زمانی در اواسط ماه جولای. که بستگی به محل البته; Chegg دفاتر در منطقه خلیج پرتلند سنگ., و شهر نیویورک است.

او اشاره می کند که در مقایسه با زمانی که با بودن قادر به آموزش دانش آموزان و چهره به چهره "آن خواهید بود سخت تر است." اما او می افزاید: "ما قصد داریم به آنها پرداخت و ما قصد آن را داشته باشد چون ما می دانیم چقدر مهم کارآموزی تجربه است که برای رشد یک دانش آموز کالج."

آن را نه تنها در صنعت فن آوری است که در ادامه به حمایت از کارآموزان از طریق این بحران است. همیلتون کالج, یک کالج خصوصی در ایالت نیویورک است که تمدید کمک های مالی ارائه می دهد برای پرداخت نشده و underpaid کارآموزی برای فارغ التحصیلی سالمندان است.

Ngoc سازمان غیر دولتی است که چند سال قبل از مدرسه پزشکی است که با استفاده از آن. او نه یکی بلکه سه پروژه به انتظارنشسته بودند تا برای تابستان: اول یک فرمت از پایان نامه ارشد تحقیق در ژنتیک; دوم این است که تحقیقات بازار و موقعیت با CVS سلامت و سوم, تحقیق در میکروبیوم در یک ایرلندی دانشگاه — هر سه از خانه اش.

کار خواهد بود و کمتر دست و شامل بیشتر صفحات گسترده, اما او می گوید آن را بیش از او انجام می شود و اگر او تا به حال به ارتکاب به یک آزمایشگاه محل برای تابستان. "من احساس می کنم که من خیلی خوش شانس," او می گوید. "که من قادر به حتی درخواست برای این موقعیت است که واقعا یک امتیاز است."

یکی دیگر out-of-the-box گزینه برای مشتاق کارورزان در این سال است که دانشجوی مجازی خدمات فدرال. این برنامه شده است در اطراف برای یک دهه ارائه monthlong از راه دور و بدون حقوق, تکالیف, با ده ها تن از سازمان های فدرال از ناسا به موسسه اسمیتسونیان.

در سال های اخیر تابستان آن هماهنگ است حدود 1200 کارورزان می گوید: نورا مادام که اجرا می شود این برنامه است. "چون [از] coronavirus ما گوشی و ایمیل ما جعبه های پر از علاقه مردمی ما هرگز شنیده از قبل," او می گوید: "سازمان های طولانی و پیچیده نام از آمدن به ایالات متحده برای اولین بار گفت:" چه کار دارید تقریبا? من می شنوم شما مشغول به کار تقریبا برای 10 سال. و می تواند به ما پیوستن و چگونه می تواند ما را در انجام این کار؟' "

دمپسی می گوید این برنامه ایجاد کرده 184 جدید اسلات در چند هفته گذشته. و برنامه های کاربردی برای دانش آموزان هنوز هم در حال حاضر باز.

که در آن برای پیدا کردن یک تابستان کارآموزی

  • Internships.com در حال حاضر لیست دهانه در آمازون نایک و سرود صلیب آبی.
  • Ismyinternshipcancelled.com لیست 13 شرکت به عنوان "در حال حاضر استخدام" از جمله Infinite و Texas Instruments.
  • دانشجوی مجازی خدمات فدرال در نظر گرفتن برنامه های کاربردی برای بیش از 1 ، 000 موقعیت شروع ژوئیه 1.
  • بررسی کالج خود را به خدمات حرفه ای وب سایت. همیلتون کالج است که یکی مدرسه قرار می دهد که فارغ التحصیلان در تماس با دانش آموزان برای کارآموزی ،

از راه دور کارآموزی, البته, امکان پذیر نیست و در هر بخش — فکر می کنم از خرده فروشی و یا ساخت و ساز. کارشناسان صحبت کردم و او با گفتن آنلاین کارآموزی کار بهترین زمانی که آنها پروژه های مبتنی بر اجازه می دهد کارورزان برای تکمیل تکالیف در زمان خود است. مربیان باید اختصاص داده شده به کار از نزدیک با هر کارآموز به مطمئن شوید که آنها نمی گم در زدن.

Arora در حال تلاش برای ساخت جامعه در میان همکاران خود کارورزان. او شروع به کمک یک سری از چت گروهی است که در حال حاضر صدها نفر از ورودی اپل کارورزان در آن است. "ما در حال میزبانی چیزهایی مانند زوم اجتماعی فقط به دیدار با یکدیگر. درخواست برخی از سوالات قبلی کارورزان" او می گوید. "پس از آن زمان سرگرم کننده, ملاقات با افراد دیگر است."

هنوز هم او می گوید: او غم او را از دست رفته بر روی شبکه و رفاقت از کار در اپل ستاد. "اگر کارآموزی در فرد آن می شده اند بسیار بهتر است زیرا شما می دانید که شما را وادار به ایجاد این اتصالات," او می گوید. "شما را به ملاقات با افراد جدید. شما باید راه رفتن مردم توسط کسانی که در حال دیدن چگونه شما در حال کار. و پس از آن یک تجربه کاملا متفاوت."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب