از XFL با هدف سرمایه گذاری در بهار فوتبال با 9 نقطه Touchdowns دیگر عجایب

بزرگنمایی این تصویر از XFL است تعجب آور زندگی دوم لگد زدن بازی این آخر هفته. در این فایل عکس, سان فر

توسط MINERALNEWS در 18 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

از XFL است تعجب آور زندگی دوم لگد زدن بازی این آخر هفته. در این فایل عکس, سان فرانسیسکو, شیاطین گیرنده گسترده برایان رابرتسون جهش بیش از لس آنجلس برنامه نویسی cornerback دل McGee در طول یک سال 2001 بازی. پل Sakuma/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پل Sakuma/AP

از XFL که مجموعه ای برای راه اندازی مجدد این آخر هفته نزدیک به دو دهه پس از آن را خورده است.

در سال 2001 کشتی سرگرمی جهانی مدیر عامل وینس مک ماهون وعده داده شده یک نوع جدید از بازی فوتبال: سریع خشن تر پردازد خلاق قوانین جدید یک عجول و بی پروا نگرش و خسیسانه چادری cheerleaders.

"ما به شما خوش آمدید به نام تجاری ما از فوتبال" مک ماهون گفت: در سال 2001 روز افتتاحیه سخنرانی قبل از او growled "خانم ها و آقایان این است XFL."

به جای یک سکه بازی شیر یا خط, دو بازیکن به سرعت از به توپ برای در اختیار داشتن. مربیان و بازیکنان بودند میکروفن می خواهم تا در زمینه مکالمات شدند, پخش زنده تلویزیون. در حاصل کار دو دوربین رفت و به cheerleaders' اتاق قفل است. بازیکنان با استفاده از نام مستعار در پشت خود کشباف به جای گذشته نام تخم ریزی شخصیت مانند "او از من متنفر." از XFL حتی طلیعه در استفاده منظم از در حال حاضر-همه جا حاضر هوایی فیلم از Skycams.

لیگ با همکاری NBC و اولین بازی بود شهاب سنگی اعتبار. اما طرفداران چپ در droves بیش از درهم و برهم بازی و تلویزیون رتبه کاهش یافت. لیگ خورده پس از فقط یک فصل است.

نسخه دوم در سال 2020 وعده کمتر بیش از حد بالا سرگرمی و بهتر فوتبال است. XFL مقامات می گویند که منابع آنها نیاز به چوب در اطراف. مک ماهون نیز وعده داده شده یک و نیم میلیارد دلار سرمایه گذاری است. او بانکی در تسخیر طرفداران فوتبال توجه در طول شش ماه NFL خارج از فصل است.

هشت تیم — دالاس, هوستون و لس آنجلس و نیویورک و سنت لوئیس, سیاتل, خلیج تمپا, فلوریدا., و واشنگتن خواهد کیکآف شنبه و یکشنبه.

از XFL زد تیزر تجاری در سوپر باول است که تا به حال faux, دکتر, تبادل لیگ به عنوان پادزهر به "فوتبال سندرم ترک."

10-هفته فصل اجرا می شود از طریق بسیاری از بهار و به پایان می رسد با یک بازی قهرمانی در آوریل 26. بسیاری از لیگ ها تلاش کرده اند به موفقیت با بهار فوتبال و تا کنون همه شکست خورده اند.

در اینجا بیشتر در چه XFL امیدوار است آن را جدا از NFL و آنچه که ممکن است یا ممکن است آن را ماندگار کرد.

چه رسم ؟ قوانین منحصر به فرد و شخصیت.

از XFL وعده مقدار زیادی از چین و چروک را به بازی جالب:

  • یک "باز گشت دوره": اغلب NFL و یا تیم های دانشگاه با سرب در پایان بازی اجرا خواهد شد توپ را به اجرا ساعت. در XFL ساعت را عمدتا توقف بعد از هر بازی در عرض دو دقیقه از هر نیمه به عقبی تیم شانس خود را برای گرفتن و برنده شدن.
  • هیچ امتیاز اضافی: از XFL می گوید: فوق العاده نقطه ضربات پس از زمین نشستن کامل هواپیما را تبدیل به یک داده به طوری که آنها اضافه شده برخی از ادویه با پرچم فوتبال به سبک قوانین. به جای لگد زدن به تیم می توانید انتخاب کنید برای اجرای نمایشنامه از 10 5 یا 2-خط محوطه. اگر آنها را به منطقه پایان آنها 3, 2 و یا 1 نقطه اضافی بود. حکومت زوج با باز گشت دوره به معنی تیم شانس بهتری برای غلبه بر کسری و می تواند بیشتر بازی ها که باقی می ماند جالب در سه ماهه چهارم.
  • بازی کمتر از سه ساعت: NFL بازی گذشته به طور متوسط حدود سه ساعت و 12 دقیقه و یک مقدار زیادی از زمان پایین اما XFL است به دنبال چیزهای مشابه نسبت به زمان کمتر. آن را کوتاه تر از 25-دوم بازی با ساعت و ساعت اجرا خواهد شد و پس از incompletions و در خارج از مرزهای نمایشنامه به جای توقف به عنوان آن را در NFL و NCAA است. از XFL است همچنین محدود کردن هر تیم به دو وقفه در هر نیمه کوتاه حاصل کار دو تیم به 10 دقیقه و از بین بردن توانایی برای مربیان برای به چالش کشیدن نقش (هر چند مقامات می توانید بررسی بیشتر نقش اگر آنها را انتخاب کنید).
  • اضافه کاری: رفته است "اول-تیم-به-نمره برنده" و یا بازی در روابط. قوانین جدید شبیه به فوتبال به سبک ضربات پنالتی یا هاکی shootouts. اضافه کاری متشکل از پنج دور که در آن تیم تلاش خواهد کرد به نمره از 5-خط محوطه. تیم با بیشترین امتیاز در پایان برنده است.
  • های متعدد رو به جلو پاس در یک بازی: یک کارفرمایی می توانید به یک بازیکن دیگر و تا زمانی که به عنوان بازیکن دوم است که در پشت خط داد و بیداد, او می تواند پاس رو به جلو به یک بازیکن دیگر. حکومت می تواند به هنگام تولد به برخی ابتکاری ترفند بازی می کند.
YouTube

از XFL می گوید آن را نیز تضعیف سیاسی از حرکات بازیکنان در طول بازی مانند سابق San Francisco 49ers کارفرمایی khezri در نظر گرفتن زانو هنگام پخش سرود ملی در اعتراض به نحوه پلیس درمان مردم از رنگ.

به عنوان به مربیان و بازیکنان XFL دستگیر برخی از نام های بزرگ مانند سابق Oklahoma Sooners مربی باب Stoops خواهد شد که مربی تیم دالاس مرتدان و کارفرمایی Cardale جونز که برنده مسابقات قهرمانی ملی در ایالت اوهایو و بازی برای سی مدافعان. دیگر سابق دانشگاه و بازیکنان NFL و کسانی که اقدام به ایجاد NFL را دور کردن فهرست اسامی.

این معلوم نیست که می تواند یک برک آوت شخصیت در لیگ شبیه به میله های هوشمند (با نام مستعار "او نفرت من") در سال 2001. مرتدان گیرنده گسترده جف Badet ساخته شده اجتماعی-رسانه چلپ چلوپ در طول تمرین خود را با کلاه پشت بام ها را بر اساس الگوهای رفتاری به اینترنت از جمله Spongebob در.

چرا آن چنان سخت به شروع لیگ جدید?

دیگر مستقل و حرفه ای فوتبال لیگ امید به سرمایه گذاری در بهار فوتبال مانند عرصه فوتبال لیگ برتر (1987-2008) ایالات لیگ برتر فوتبال (2009-2012) و اتحاد فوتبال آمریکایی (2018) که همه خورده در 20 سال گذشته.

بسیاری از این لیگ بریدن به عنوان یک راه برای سوار NFL را coattails. NFL بزرگترین, بیشترین سود ورزش فوتبال در جهان می گوید دارین, سفید, مدیر اجرایی دانشگاه Samford مرکز ورزشی, تجزیه و تحلیل ترافیک که اقدامات "ارتباط" از لیگ های مختلف در جهان ورزش است.

سفید می داند که کمی در مورد وضعیت. Samford است فقط در خارج Birmingham, Ala., که در آن چهار نفر قبلی شکست خورده فوتبال لیگ تا به حال یک تیم است.

"آن را مانند هر کار دیگر" سفید گفت. "کسی که معتقد است به اندازه کافی چشم در یک ورزش به آن را یک سرمایه گذاری سود آور.

"اما اکثر (لیگ) در پایان روز, لازم نیست که سرمایه کافی برای زنده ماندن."

او می گوید: XFL را به یک لیگ کوچک بیس بال حق رای دادن رویکرد: ارتباط با جوامع همه در "دیوانه" بازاریابی و مطمئن شوید که طرفداران مشغول هستند.

بزرگنمایی این تصویر

یک سان فرانسیسکو شیاطین فن دارای یک ثبت نام در اولین XFL بازی در سان فرانسیسکو در سال 2001. پل Sakuma/آسوشیتد پرس پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پل Sakuma/آسوشیتد پرس

اما طرفداران دلار کشیده نازک در حال حاضر با بسیاری از گزینه های سرگرمی زندگی می کنند و جریان, در خانه, سفید گفت که می توان آن را دشوار برای مردم قلاب بر روی یک گزینه جدید.

"وجود خواهد داشت مقدار زیادی از توجه به اتمام این براق نکته جالب اما قدرت ماندن کلیدی" سفید گفت. "هنگامی که مردم به این بازی چگونه است که این فن را تجربه کنید ؟ آنها باید در یک زمان خوب است ؟ آنها لذت بردن از محصول در این زمینه دارید؟"

کسانی که کلید سوال که آیا لیگ می تواند به نوبه خود طرفداران فوتبال به XFL طرفداران. بیشترین طرفدار و کالج تجارت تیم در سال از سنت و یا ریشه های عمیق در جامعه است. از XFL خواهد ساخت که او می گوید.

سفید است و خودداری از قضاوت تا پس از XFL اول فصل زمانی که ورزشی خود را تجزیه و تحلیل مرکز می توانید سنج فن رشد و نامزدی.

"این سرگرم کننده را به نظاره نشست و به تماشای" سفید گفت. "نه لیگ تلاش کرده اند قبل از آن و همه در نرم افزار-فوتبال قبرستان."

یک چیز مطمئن است: "این یک دور های مختلف ورزشی و رسانه های جهان در سال 2020 از آن در سال 2001."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب