کارت های وحشی برای یک فرد سقوط: دانشجو رفتار

بزرگنمایی این تصویر آنکه Gladnick برای NPR وقتی پرسید که آیا او می تواند تصور کنید که یک حزب که

توسط MINERALNEWS در 9 تیر 1399
As college students return to campus, what social contracts will have to be in place to keep the virus from spreading?
بزرگنمایی این تصویر
آنکه Gladnick برای NPR

وقتی پرسید که آیا او می تواند تصور کنید که یک حزب که در آن هر کس با پوشیدن ماسک ژاک du گذشت یک دانشجوی سال دوم در دانشگاه ایالتی لوئیزیانا می خندد.

"نه. من فکر نمی کنم آنها را انجام دهد که" او می گوید. "من فکر می کنم [دانش آموزان] خواهد فقط باید حزب و پس از آن صورت عواقب."

که دقیقا همان چیزی است که Apramay میشرا رئیس جمهور بدنه دانشجویی در دانشگاه کانزاس نگران است وقتی که می آید به بازگشایی دانشگاه در میان همه گیر. "در حال حاضر این نوع از تضعیف و از ذهن اکثر مردم," او می گوید. دانش آموزان "واقعا فکر می کنم آن را یک معامله بزرگ است."

در سراسر ایالات متحده coronavirus موارد در حال افزایش در میان افراد جوان است. گسترش ویروس متصل شده است مربوط به کالج حوادث مانند برادری احزاب نوشیدن در خارج از دانشگاه و میله های ورزشی, شیوه های. برای کالج برنامه ریزی را به هزاران نفر از دانش آموزان با هم در پاییز, دانشجو, گسترش واقعی است نگران باشید. و ریسک بالا: اگر شیوع دانشگاه یک بار دیگر ممکن است مجبور به تعطیل پراکندگی دانش آموزان و اخلال دانشگاهیان و مالی بیش از همه دوباره.

برای حفظ از اتفاق می افتد که مدارس ایجاد کرده اند قوی دستورالعمل — اما کسانی که قصد دارد با تکیه بر عمده کارت های وحشی: دانشجویان با پیروی از قواعد.

"این گفتگو همه داشتن در حال حاضر می گوید:" آنا آهنگ که مطالعات جوان, بزرگسالان تصمیم گیری در دانشگاه کالیفرنیا مرسد. بسیاری از دانشجویان هنوز هم در حال توسعه مغز پس از آن که آنها آگاهانه و یا که آنها را درک نمی کنند و خطرات آن است که آنها سیمی متفاوت است. "آنها بسیار حساس به پاداش به خصوص در زمینه همسالان," او توضیح می دهد. حلق آویز کردن با دوستان است پاداش باور نکردنی با توجه به این که بسیاری از دانش آموزان جدا شده اند که برای ماه می باشد.

"نظیر فرهنگ ، آسان نیست برای تغییر"

تغییر پردیس فرهنگ و رفتار دانش آموزان نیست فقط در مورد پاداش. آهنگ پیدا کردم که شما می توانید تاثیر رفتار اگر شما در پیدا کردن حق پیام. او مطالعات عادات سیگار کشیدن و او نشان داده است که دانش آموزانی که بر این باورند که سیگار کشیدن خود را برساند به دوست خود سلامت به میزان قابل توجهی کمتر به احتمال زیاد برای شروع به سیگار کشیدن خود را. چالش برای کالج است به کشف کردن آنچه در پیام ها را ایجاد انگیزه در دانش آموزان به رعایت این دستورالعمل هستند. آهنگ نمی متقاعد شده است که این ایده از نگه داشتن دانشکده امن به اندازه کافی خواهد بود — او می گوید: مدیران ممکن است به تمرکز بر روی اعضای خانواده و یا دوستان که آسیب پذیر هستند.

کارشناسان دیگر کمتر خوشبین هستند که رفتار دانش آموزان می توانید تغییر دهید. "نظیر فرهنگ است که واقعا با دوام است. از آن آسان است برای تغییر" می گوید: کریستن Renn, an associate dean در دانشگاه ایالتی میشیگان. "ما آن را انجام نداده اند با الکل. ما آن را انجام نداده اند با رفتار جنسی. ما آن را انجام نداده اند با همه نوع از همه چیز."

Renn است بیشتر نگران لحظه های خارج از کلاس درس: مسواک زدن دندان های در حال اجرا به دوستان گرفتن شام. و آهنگ نگران است در مورد کسانی که بیش از حد.

"من می ترسم و عقب صادقانه میگویم. روز به روز" او می گوید. "من خوشبین هستم اما وجود دارد برخی از چالش های جدی. و ما نمی تواند ساده و بی تکلف است که این چالش ها وجود ندارد. ما درخواست آنها را به انجام چیزی است که تقریبا نزدیک به غیر ممکن است؟"

خط مقدم

در دانشگاه میامی پت whitely نگران نباشید ، معاون رئیس جمهور در امور دانشجویی مسئول بدانند چگونه به بازگشایی خوابگاه چه به جهت دانشجویان جدید و چگونه به مطمئن شوید که هر کس به پیروی از قوانین. آن شده است آسان نیست.

"من انجام داده ام بسیاری از بحران کار در زندگی حرفه ای من," او می گوید. "متفاوت طوفان و همه چیز. این بوده است که سخت ترین کار تا کنون به دلیل آن را بسیار ناشناخته است."

Whitely نگران نباشید ، شده است گفتن از رهبران چگونه انتگرال آنها به کالج بازگشایی طرح است.

"همه از شما مهم تر از شما تا کنون قبل بوده است," او گفت: یک گروه از گرایش رهبران بیش از زوم این ماه است. "ما باید همه همکاری کنند چرا که اگر ما شیوع پس از آن که تبدیل به یک مشکل برای همه است."

این دانشگاه قصد دارد با استخدام دانشجو سفیران برای کمک به اجرای برخی از سیاست های بهداشت مانند ماسک پوشیدن و اجتماعی فاصله. این هم یکی از بسیاری از مدارس که کشیده اند تا قرارداد برای دانش آموزان آینده به دانشگاه نیاز به آنها را به دنبال جدید همه گیر دستورالعمل. یکی از این توافقنامه در دانشگاه پنسیلوانیا می پرسد دانش آموزان به "خودداری از برگزاری میزبانی وب و یا حضور در رویدادهای احزاب و یا گردهمایی های اجتماعی دیگر در خارج از دانشگاه."

البته دانشجو موافقت نامه های جدید نیستند. تقریبا هر دانشگاه در امریکا دانشجویی کتاب یا اصول اخلاقی را توضیح می دهد مارتا کامپتون, رئيس جمهور از انجمن دانشجویی رفتار دولت است. و در بیشتر قسمت ها کار می کنند. "اکثریت قریب به اتفاق دانش آموزان را رعایت دستورالعمل با یک سطح بالاتر حتی زمانی که آنها مربوط به درس رفتار" کامپتون می گوید. اما ضروری است که کالج ها آموزش دانش آموزان در قوانین به خصوص اگر آنها را تغییر داده اید. او همچنین توصیه می کند که دانشگاه های اجرای قوانین با محبت و نرمی — برای مثال داشتن ماسک در دسترس زمانی که کسی فراموش می کند.

در دانشگاه ویرجینیا ارشد الن یاتس کار کرده است با یک تعداد انگشت شماری از دانش آموزان به شکل چه پیام و اجرای باید مانند نگاه در محوطه دانشگاه.

"ما نگران ایجاد یک نوع پلیس فرهنگ در زمینه های که در آن دانش آموزان احساس می کنند مانند آنها در حال تماشا و یا نظارت," او می گوید. "ما می خواهیم به جای کار برای مسئولیت پذیری در بین دانش آموزان است."

نگه داشتن دانشگاه ها امن خواهد شد و نیاز به خرید از تمام دانش آموزان, چرا که آن را نه فقط یک تصمیم فردی مانند مصرف الکل. COVID-19 یک بیماری مسری به طوری نظیر, رفتار, اثرات کل جامعه است. یاتس متقاعد شده است که کلید این است که به پوشیدن ماسک و اجتماعی فاصله هنجار. دانش آموزان را به دنبال خواهد داشت به عنوان مثال از دانش آموزان همکار خود را, او می گوید: به خصوص دانش آموزان و آنها را تحسین و نگاه کردن به. او فکر می کند از آن به عنوان یک مثبت فشار همسالان استراتژی است.

اما حتی او شک و تردید است.

"همه ما روال ساخته شده در اطراف تعامل اجتماعی می گوید:" یاتس. "این فقط یک مجموعه کاملا جدید از شرایط اجتماعی است که قطعا هیچ کس در سن و سال من تا به حال شده است در معرض."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب