جنوب را از دست داده و Coronavirus می تواند یک بازی ترسناک از ضربت سخت زدن یک مول'

بزرگنمایی این تصویر رز ساندرز دارای یک نشانه در یک کنفرانس خبری در مارس 14, در دولت و کنگره آمریکا د

توسط MINERALNEWS در 5 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

رز ساندرز دارای یک نشانه در یک کنفرانس خبری در مارس 14, در دولت و کنگره آمریکا در مونتگمری علا., اصرار رژیم صهیونیستی. کی Ivey به گسترش مدیکید. سخنرانان با اشاره به اختلاف نژادی در COVID-19 مرگ و میر. کیم چندلر/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کیم چندلر/AP

برخی از ایالت های جنوبی از جمله گرجستان و کارولینای جنوبی در میان برای اولین بار در کشور به سهولت محدودیت سعی کنید برای بازگشت به کسب و کار با وجود عوامل است که از جنوب به ویژه آسیب پذیر به کروناویروس بیماری همه گیر.

و فشار نصب بر روی دیگر جنوب فرمانداران به اقتصاد خود را به بالا و در حال اجرا است. خارج از آلاباما کنگره این هفته چند ده معترضان سوار توسط بوق می زدند و شعار "آزادی" و خواستار بازگشت به کار

کالیفرنیا ، کی Ivey صادر کرده stay-در-خانه سفارش از طریق آوریل 30. حقوقی ملیسا کربی از آتن Ala., می گوید: او تا به حال به اندازه کافی.

"اگر او نگران بود در مورد ایمنی او می تواند اجازه دهید افرادی که در واقع در معرض خطر خود قرنطینه شستن دست های خود را بیشتر" کربی می گوید. "اما به زور کسب و کار را تعطیل که نه او تماس بگیرید."

از داخل کنگره Ivey می گوید هیچ کس می خواهد برای باز کردن اقتصاد بیشتر از او می کند اما دولت باید اول آن را افزایش می دهد, تست ظرفیت.

"به یاد داشته باشید همه از تصمیم گیری های ما است که آن را به من بر روی اطلاعات مورد نظر نیست تاریخ" Ivey می گوید.

او در حال گرفتن بیشتر محتاط رویکرد نسبت به کشورهای همسایه گرجستان تنسی فلوریدا و می سی سی پی که در آن فرمانداران جمهوریخواه باید تمام نقل مکان کرد به بازگشایی حداقل بخش هایی از اقتصاد خود را.

"من فکر می کنم که ما می تواند به عنوان یک بازی ترسناک از ضربت سخت زدن یک مول می گوید:" توماس LaVeist رئیس دانشکده بهداشت و پزشکی گرمسیری در دانشگاه Tulane در نیواورلئان. او نگران است که لوئیزیانا — اوایل نقطه داغ برای COVID-19 — می تواند یک تجدید حیات در موارد به عنوان کشورهای اطراف شرق محدودیت.

"مگر متحده در جنوب می تواند هماهنگی راه متحده در شمال غرب و غرب میانه بالا در حال تلاش برای انجام, ما قصد داریم به مشکلات," او می گوید.

LaVeist می گوید دیرینه تصمیم گیری در سیاست و ویژگی های جمعیت در جنوب در حال حاضر قرار دادن منطقه در معرض خطر در بهداشت و درمان بیماری همه گیر. او با اشاره به بالا نرخ فقر تعداد زیادی از بیمه ساکنان پایین تر از حداقل دستمزد و به طور کلی سلامت و رفاه اقدامات است.

"جنوب است که کانون برای سلامت بی عدالتی در این کشور" LaVeist می گوید. "تماس با ما جنوب سکته مغزی کمربند — نرخ بالاتر از همه نوع از شرایط مزمن."

شرایط مانند فشار خون بالا و دیابت, چاقی و بیماری کلیوی باید همه شناخته شده به عنوان عوامل COVID-19 مرگ و میر.

LaVeist می گوید جوامع روستایی در جنوب واقعا منابع برای مدیریت شیوع با توجه به تعداد بیمارستان های روستایی که بسته اند یا کوچک شده در سال های اخیر است.

"شما اضافه کردن تمام است که با هم و شما مرتب کردن بر اساس از این سمی مخلوط سیاسی تصمیم گیری, تصمیم گیری در سیاست محدودیت منابع که فقط ایجاد یک فرصت برای یک بیماری همه گیر واقعا فقط خشم در جنوب" LaVeist می گوید.

بزرگنمایی این تصویر

فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis Santis مجاز سواحل به بازگشایی در مارس 17, اما در اطراف برخی از مقامات دولتی نیست پس خود را منجر شود. یک بنر هواپیما پرواز یک نشانه در آوریل 19 اصرار ساحل میامی شهردار دن Gelber برای باز کردن سواحل است. Gelber گفت: سواحل وجود دارد بعید به بازگشایی قبل از ماه ژوئن است. Wilfredo لی/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Wilfredo لی/AP

یکی دیگر از روند نگران کننده است نسبت بالا از coronavirus موارد و مرگ و میر در میان آفریقایی-آمریکایی است.

شواهد اولیه است که از لوئیزیانا که در آن مرگ و میر در حال حاضر پیشی گرفته است که از طوفان کاترینا. آفریقایی-آمریکایی ها 56 درصد از گزارش COVID, مرگ و میر, اما فقط حدود یک سوم از جمعیت این ایالت. دیگر ایالت های جنوبی نشان می دهد مشابه نامتناسب اثرات آفریقایی-آمریکایی ساکنان.

در New Orleans وجود دارد خوشه از موارد عمدتا سیاه و سفید محله که در آن مردم بیشتر به کار در صنعت گردشگری است.

"این ویروس در معرض اجتماعی و اقتصادی شکنندگی کار به خانواده ها می گوید:" نیواورلئان شهردار LaToya Cantrell.

او با اشاره به "ظلم و ستم از سیاست" است که برگ های خانواده بدون دستمزد زندگی می کنند و یا دسترسی به مراقبت های بهداشتی.

"همه از این تعبیه شده است در واقع آنچه ما شاهد آن هستیم در سراسر هیئت مدیره در شهر New Orleans" Cantrell می گوید. "و واقعا ایالت لوئیزیانا است که در خط مقدم به عنوان آن مربوط به این مسائل"

ایالت های جنوبی نیز به بلایای طبیعی است. در این ماه وجود داشته است مرگبار گردباد و سیل; فصل طوفان ژوئن شروع می شود ، وجود دارد و بهار جاری شدن سیل در رودخانه می سی سی پی.

در رودخانه شهر گرینویل, Miss., شهردار Erick سیمونز می گوید آنها هنوز از وضعیتی وخیم از سابقه سیل سال گذشته با برخی از ساکنان هنوز هم آواره و در حال حاضر این است.

"در یک شهرستان است که 38.6% نرخ فقر این COVID-19 تشدید همه مسائل است که ما با داشتن" سیمونز می گوید. "حاد طبیعت از این بیماری همه گیر را رکود اقتصادی بیشتر احساس میشود در اینجا از بسیاری از جاهای دیگر."

سیمونز می گوید تقاضا در pantries غذا و آشپزخانه سوپ تقریبا سه برابر شده در می سی سی پی دلتا.

منطقه هشت از 10 ایالت با بزرگترین جهش در نرخ بیکاری هستند در جنوب.

این بیماری همه گیر است و همچنین تجدید خواستار گسترش پوشش مدیکید. نه از 14 متحده که گسترش مدیکید تحت قانون مراقبت مقرون به صرفه هستند در جنوب. از آنها تگزاس دارای بیشترین تعداد بیمه ساکنان.

تشکر. کالین Allred, D-تگزاس, ترس, تعداد کسانی که در حال افزایش بر اساس تماس به دفتر کار خود از ترکیبات که از دست داده اند شغل خود و سلامت خود را بیمه.

"بنابراین در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری ما نیاز به فشار برای گسترش مدیکید" او می گوید. "به ارائه یک backstop به ما پوشش مراقبت های بهداشتی برای کار بسیاری از افرادی که به شدت به آن نیاز دارند."

Allred که کنگره منطقه شامل دالاس است فشار قانونی که ارائه بیشتر پول فدرال برای ایالات متحده است که گسترش مدیکید در تلاش برای نوسان بیشتر قانونگذاران جمهوری خواه و فرمانداران به تجدید نظر خود را تکرار رد یک بخش کلیدی از Obamacare.

سناتور. Doug Jones, D-Ala., که در پشت این لایحه است. او می گوید در حال گسترش مدیکید کمک خواهد کرد که حفاظت از هر کس در این زمان نامشخص است.

"این چیزی است که این بیماری همه گیر است واقعا به خانه آورد به مردم است که سلامت ما وابسته است ما همسایگان سلامت بیش از ما دوست داریم به فکر در گذشته" جونز می گوید.

یک آزمون است که وابستگی در حال آمدن است با برخی از ایالت های جنوبی در حال حاضر در آستانه بازگشایی.



tinyurlis.gdv.htclck.rucutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن