NFL بازی خواهد کرد 'بالابر هر صدا و آواز خواندن قبل از هر فصل-درب بازکن بازی

بزرگنمایی این تصویر "بالابر هر صدا و آواز" انجام خواهد شد زندگی می کنند و یا قبل از بازی هر فصل NFL

توسط MINERALNEWS در 13 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

"بالابر هر صدا و آواز" انجام خواهد شد زندگی می کنند و یا قبل از بازی هر فصل NFL بازی افتتاحیه شروع در سپتامبر. 10. تام Puskar/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تام Puskar/AP

"بالابر هر صدا و آواز" برگزار خواهد شد و یا انجام زندگی می کنند قبل از هر هفته 1 بازی NFL به عنوان لیگ در نظر راه به رسمیت شناختن قربانیان نژادپرستی نظاممند.

این آهنگ شناخته شده به عنوان سیاه و سفید سرود ملی بازی خواهد کرد در شروع هر بازکن فصل بازی آینده قبل از "The Star Spangled Banner" یک منبع آشنا با این لیگ بحث NPR گفت.

ترانه برگزار خواهد شد آغاز گردید. 10 با تلویزیونی در سراسر کشور Kansas City Chiefs مقابل Houston Texans بازی. آن را نیز در طول بازی کامل تخته سنگ از بعد از ظهر یکشنبه های, یکشنبه شب فوتبال و دو ESPN شنبه شب بازی.

لیگ برتر بوده است در بحث در مورد این موضوع با لیگ ملی فوتبال, بازیکنان, انجمن.

از دیگر موارد مورد بحث شامل یکنواخت عناصر مانند نام قربانیان در کلاه کن یا نیوجرسی, تکه برنامه های آموزشی و داستان سرایی برای مثال در قالب اطلاعیه های خدمات عمومی مورد قربانیان و خانواده های آنان است.

حرکت برجسته چگونه چشم انداز NFL در حال تغییر است پس از مرگ جورج فلوید و در سراسر کشور در اعتراض نژادی و بی عدالتی است.

در ماه ژوئن, چند بازیکنان فعلی همکاری در یک فیلم به نام "قوی تر با هم" که به نام سیاه قربانیان خشونت پلیس و به نام NFL به طور علنی محکوم کردن نژادپرستی و اعتراف به خطا را برای جلوگیری از بازیکنان از اعتراض مسالمت آمیز و تأیید است که سیاه و سفید زندگی می کند مهم است.

NFL کمیسر راجر Goodell با صدور بیانیه ای روز بعد محکوم سیستماتیک سرکوب مردم سیاه و گفت: لیگ اشتباه بود برای گوش دادن به بازیکنان نگرانی در مورد نژاد پرستی و خشونت پلیس.

"بدون سیاه, بازیکنان, وجود خواهد داشت هیچ لیگ ملی فوتبال," او گفت:. "و تظاهرات در سراسر کشور حاکی از قرن سکوت, نابرابری و ظلم و ستم از بازیکنان و مربیان و طرفداران و کارکنان است."

وی افزود: او را در رسیدن به بازیکنان و دیگران چگونه لیگ می تواند "بهبود و رفتن به جلو برای بهتر و بیشتر در ایالات NFL خانواده است."

این لیگ همچنین ساخت یک تعهد مالی به عدالت اجتماعی اعلام 250 میلیون دلار تلاش بیش از 10 سال برای حمایت از برنامه های پرداختن به "عدالت کیفری اصلاحات پلیس اصلاحات اقتصادی و آموزشی و پیشرفت است."

"بالابر هر صدا و آواز" نوشته شده بود به عنوان یک شعر NAACP رهبر James Robert Johnson و تنظیم موسیقی توسط برادرش جان رسمند جانسون در سال 1899.

این برای اولین بار انجام شده در سال 1900 در یک تفکیک در فلوریدا توسط یک گروه از کودکان بزرگداشت تولد رئیس جمهور آبراهام لینکلن. پس از آن نقطه عطفی در اجرای مداخله دهه عبارتند از کسانی که توسط کیم وستون در سال 1972 سرخ کرده وبرشته مور در سال 1990 Gladys Knight and BeBe Winans در سال 2012 و بیانسه در سال 2018 است.

"سیاه و جوامع در سراسر جهان همچنان آسیب پذیر در بسیار منحصر به فرد و نگران کننده راه" شانا ردموند یک استاد دانشگاه UCLA که مطالعات موسیقی و مسابقه و سیاست NPR گفت در سال 2018 است. "برای خواندن این آهنگ است که برای احیای گذشته — بلکه به رسمیت شناختن به عنوان شعر این آهنگ نشان می دهد که وجود دارد این است که آینده ای امیدوار کننده است که ممکن است از آن آمده است."

NPR تام گلدمن کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن