آخرین: بلژیک تایید آن 1st مورد ویروس

پکن - آخرین به شیوع یک ویروس جدید از چین (تمام بار محلی):2:50 بعد از ظهرسنگاپور نمایشگاه هوایی ادامه خواهد هفت

توسط MINERALNEWS در 15 بهمن 1398

پکن - آخرین به شیوع یک ویروس جدید از چین (تمام بار محلی):

2:50 بعد از ظهر

سنگاپور نمایشگاه هوایی ادامه خواهد هفته آینده با وجود خروج از کره جنوبی نیروی هوایی تیم و 16 غرفه داران به دلیل یک ویروس جدید است.

Experia حوادث گفت: در یک کنفرانس حمل و نقل هوایی است که بخشی از نمایشگاه هوایی لغو خواهد شد که شرکت کنندگان می شود به جای تمرکز بر دست زدن به شیوع.

Experia گفت: 10 شرکت کنندگان از چین و شش شرکت کنندگان از کشورهای دیگر نمی توانستم شرکت در Feb. 11-16 رویداد با توجه به سنگاپور ممنوعیت تمام بازدید کنندگان چینی و شرکت ممنوعیت سفر کارکنان.

Experia گفت: متوسط قراضه و اقدامات دیگر استفاده خواهد شد در مرکز نمایشگاه و یک تیم پزشکی خواهد بود و در حالت آماده به کار.

نوع جدیدی از کروناویروس آلوده بیش از 20 ، 000 نفر را عمدتا در چین است. چندین کشور آسیایی باید موارد گزارش شده از جمله سنگاپور است که 18.

___

2:30 بعد از ظهر

بیش از 100 مالزیایی شده اند قرنطینه پس از تخلیه از شهر چینی در مرکز شیوع ویروسی.

یک AirAsia هواپیمای حامل 107 انتفاعی و غیر انتفاعی همسران و فرزندان از ووهان فرود در فرودگاه کوالالامپور فرودگاه اوایل روز سه شنبه.

آنها بلافاصله تحت عمل پزشکی نمایش و فاجعه ملی مدیریت آژانس گفت: دو نفر که نمی تصویب این نمایش شد و بلافاصله به بیمارستان.

بیانیه خود گفت: هرکس به یک مرکز نظارت در جنوب, Negeri Sembilan دولت به قرنطینه برای 14 روز.

مالزی ثبت هشت مورد از این نوع جدید از coronavirus همه مربوط چینی مسافران است.

___

2:15 بعد از ظهر

رهبر نیمه مستقل ماکائو است درخواست این شهر قمار بسته به صورت دو به دنبال پس از یک کارگر در یکی از آنها آزمایش مثبت برای ویروس جدید فراگیر چین است.

هو Iat Seng درخواست در روز سه شنبه به تعداد کل موارد در سرزمین اصلی چین رسید گذشته 20,000. ماکائو بیش از دو دوجین قمار حساب برای حدود نیمی از اقتصاد محلی و بسیار محبوب با بازدید کنندگان چینی تولید بیش از چهار برابر درآمد حاصل از آن در لاس وگاس. ماکائو تا کنون ثبت 10 مورد از ویروس.

هو به خبرنگاران گفت: او می خواهد در دیدار با سران قمار به بحث در مورد جزئیات. حمل و نقل عمومی و سایر خدمات نیز در حال کاهش و به حداقل مورد نیاز برای مقابله با شرایط اضطراری و هو گفت. او خواست ساکنان به خانه ماندن و ترک تنها برای خرید ملزومات از جمله مواد غذایی است.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

___

2:10 بعد از ظهر

با بیش از 20 ، 000 موارد گزارش شده چین را آغاز کرده است در حال حرکت بیماران مبتلا به یک ویروس جدید به سرعت در حال ساخته شده و یا اقتباس امکانات اگر چه درجه ای از پزشکی انزوا در میان آنها به نظر می رسد به طور گسترده ای متفاوت است.

50 بيمار منتقل شنبه به Huoshenshan بیمارستان یک ساختمان پیش ساخته در حومه شهر ووهان کانون شیوع. در اوایل فیلم به نظر می رسد برای نشان دادن 1,000-تخت تسهیلات مجهز با دولت از هنر تجهیزات پزشکی از جمله منفی-فشار جداسازی بخش برای جلوگیری از این ویروس از شکستن هوا مهر و موم. دوم بیمارستان Leishenshan است با توجه به آماده و به زودی اضافه خواهد شد یکی دیگر از 1600 تخت.

در جای دیگر در ووهان مقامات در حال تبدیل به یک ورزشگاه, سالن نمایشگاه و مرکز فرهنگی به بيمارستان با مجموع 3400 تخت برای درمان بیماران با علائم خفیف ویروس. تلویزیون و فیلم از این امکانات نشان داد تخت قرار داده شده در ردیف در اتاق بزرگ بدون تقسیم بین آنها است.

___

1:30 بعد از ظهر

ژاپنی, مقامات بهداشتی گسترده در حال انجام چک پزشکی در تمام 3,700 مسافران و خدمه یک کشتی کروز که در بازگشت به کشور پس از یک مسافر آزمایش مثبت برای جدید کروناویروس.

مقامات ژاپن می گویند تعداد زیادی از مردم بر روی تخته, بیمار هستند هر چند هیچ کس هنوز آزمایش مثبت برای سریع-پخش ویروس است که به تازگی در چین در ماه دسامبر گذشته.

ایالات متحده عمل الماس شاهزاده بازگشت به بندر یوکوهاما در نزدیکی توکیو در اواخر روز دوشنبه تا پایان 14 روز تور که طی آن متوقف شده و در هنگ کنگ و چند تن دیگر در بنادر قبل از بازگشت به ژاپن است.

دولت ژاپن و شرکت تور مقامات می گویند آنها مطلع هنگ کنگ که 80 سال-مرد مسافر که خاموش کردم قایق در جزیره آزمایش مثبت برای ویروس.

کاپیتان کشتی گفت: دوشنبه شب که در هنگ کنگ مقامات بهداشتی اعلام کشتی در مورد مسافر عفونت در روز شنبه با توجه به ضبط اعلام توییتی توسط یک مسافر. با توجه به اطلاعیه بیمار دوره نقاهت است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب