آخرین: 3 نفر از ویروس در واشنگتن

نیویورک - آخرین جدید شیوع کروناویروس (همه زمان محلی):2:15 بعد از ظهرسه نفر کشته شده اند از جدید کروناویروس در

توسط MINERALNEWS در 12 اسفند 1398

نیویورک - آخرین جدید شیوع کروناویروس (همه زمان محلی):

2:15 بعد از ظهر

سه نفر کشته شده اند از جدید کروناویروس در واشنگتن است.

مقامات بهداشت گفت: آخرین مرگ و میر را در مجموع به شش ایالت و ایالات متحده است.

دکتر جف Duchin از بهداشت عمومی – سیاتل & King County اعلام جدید مرگ و میر در یک کنفرانس خبری.

محققان گفت که این ویروس ممکن است در گردش برای هفته کشف نشده در واشنگتن است.

___

1:30 بعد از ظهر

دموکرات و جمهوری خواه دستیاران در آمریکا می گویند مذاکرات در دو حزبی اضطراری 7 میلیارد دلار به 8 میلیارد دلار اندازه گیری برای نبرد جدید کروناویروس تقریبا کامل هستند.

اندازه گیری به نظر می رسد در مسیر پرده برداری می شود به عنوان اوایل به عنوان جمعه و امید است به سرعت آن را به سرعت از طریق هر دو مجلس نمایندگان و سنا تا پایان هفته.

اندازه گیری خواهد سرمایه گذاری فدرال و ایالتی پاسخ تلاش های صندوق دولت فدرال درایو به توسعه و تولید واکسن و ارائه کسب و کار کوچک مدیریت فاجعه وام برای کمک به کسب و کار به طور مستقیم تحت تاثیر رشد coronavirus بحران است.

___

ایالات متحده جراح عمومی جروم Adams خواستار احتیاط اما "وحشت" بیش از این گسترش coronavirus .

آدامز تور کانکتیکات بهداشت عمومی آزمایشگاه دوشنبه.

او و دولت عمومی کمیسیون بهداشت و درمان رنه کلمن-Mitchell مردم خواست تا به اقدامات احتیاطی از قبیل شستن دست و آرنج "تداوم" به جای از دست دادن و گرفتن عکس های آنفولانزا.

آنها گفتند: عکس های آنفولانزا را کاهش تعداد افراد بستری شده به دلیل آنفولانزا و فضای رایگان در صورت نیاز به درمان بيماران بیمار توسط coronavirus.

آدامز همچنین در دفاع از مغلوب ساختن پیشی جستن تلاشهای دولت برای جلوگیری از گسترش ویروس و گفت این "یک کار خوب انجام داده محدود کردن coronavirus ورود به ایالات متحده است."

___

1:10 بعد از ظهر

سنگال و تونس گزارش اولین موارد جدید کروناویروس.

سنگال وزیر بهداشت Abdoulaye Diouf Sarr تایید آن مورد دوشنبه. بیمار یک ملی فرانسه که در تعطیلات نیم و در یک پیست اسکی قبل از بازگشت به سنگال جایی که او و خانواده اش زندگی می کنند. وزیر بهداشت گفت: او در قرنطینه و خانواده اش در حال نظارت.

رئیس جمهور Macky Sall به نام آرامش. او اطمینان سنگال که مقامات در حال آماده به چهره این بیماری است.

تونس نیز در گزارش خود اولین مورد از این ویروس در دوشنبه تونس مردی که تا به حال مشغول به کار در ایتالیا اما در سمت چپ به این دلیل که ویروس پخش شد وجود دارد. او بازگشت به تونس در روز پنج شنبه و پس از آن ایجاد یک تب و آزمایش مثبت است.

تونس وزیر بهداشت اصرار داشت "وجود دارد بدون نیاز به وحشت و یا واکنش های خصمانه نسبت به بیمار و یا بستگان خود را." مقامات گفت: همه کسانی که در قایق با او شناسایی شده اند و در حال نظارت.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر

___

12:45 p. m.

مدیر کل سازمان بهداشت جهانی گفت: هنوز زمان برای جلوگیری از افزایش اپیدمی جهانی از COVID-19 گفت: "مهار امکان پذیر است و باید با اولویت بالا برای همه کشورها است."

در یک نشست خبری دوشنبه Tedros Adhanom Ghebreyesus گفت: شیوع بیماری در کره جنوبی و ایتالیا و ایران و ژاپن شد و در حال حاضر این سازمان را "بزرگترین نگرانی است."

او در توصیف این کروناویروس جدید به عنوان "منحصر به فرد" ویروس قادر به جامعه انتقال اما بر خلاف آنفولانزا می تواند موجود با اقدامات حق.

او کاهش یافته است به توصیف جهانی شیوع بیماری به عنوان یک بیماری همه گیر و گفت شواهد نیست و در عین حال حمایت از آن است. او افزود که نگرانی های فعلی و نگرانی در مورد ویروس بودند قابل درک است اما هشدار داد که "بیایید واقعا آرام کردن و انجام کارهای درست" برای جلوگیری از شیوع بیماری است.

___

در سخنرانی خود در مراسم سالانه آمریکایی امور عمومی اسرائیل کمیته کنفرانس در واشنگتن, ایالات متحده آمریکا معاون رئیس جمهور مایک پنس گفت: coronavirus خطر را برای آمریکایی ها باقی مانده است کم و اضافه کرد: "ما آماده برای هر چیزی."

این هفته پنس به عنوان رئیس coronavirus نیروی کار خواهد بود در دیدار با صنعت حمل و نقل هوایی مقامات چهارشنبه. او را دیدار مینه سوتا بر اساس 3M پنج شنبه و دیدار با کروز صنعت نمایندگان در فلوریدا در روز شنبه.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را دیدار با نمایندگان زیادی از شرکت های دارویی بعد شنبه. او گفت: در این جلسه بوده است در برنامه های خود را به آدرس قیمت دارو اما coronavirus را در حال حاضر بالا مورد در دستور کار این نشست است.

___

12:15 بعد از ظهر

آمریکا مقامات بهداشتی به روز شده در کشور تعداد coronavirus موارد به 91 روز دوشنبه.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گفت: این تعداد شامل 45 عفونت در میان افرادی که در الماس شاهزاده کشتی کروز که یکی بیشتر از آنچه قبلا گزارش شده است. این شامل افرادی که آزمایش مثبت پس از بازگشت از سفر به شیوع مناطق در دیگر نقاط جهان خود را در تماس نزدیک و آنچه به نظر می رسد عفونت از جامعه گسترش — افرادی که نه سفر و نه شناخته شده اند در تماس با دیگر افراد آلوده.

دو نفر کشته و 10 متحده گزارش موارد.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن