اقتصاد ممکن است از دست دادن تاثیر آن بر انتخابات ریاست جمهوری

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت صحبت می کند به عنوان وزیر خزانه داری استیون Mnuchin (راست) و لری

توسط MINERALNEWS در 19 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت صحبت می کند به عنوان وزیر خزانه داری استیون Mnuchin (راست) و لری Kudlow مدیر شورای اقتصاد ملی, گوش دادن در طول یک خبر مطبوعاتی در جولای 2. بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

در اینجا یکی از راه های درک فقط چگونه دور نقشه اقتصاد ایالات متحده در حال حاضر: ایالات متحده در حال حاضر به حال دو سه ماه که در آن اضافه شده است شغل بیشتر از آن را در همه 2019.

و هنوز به بازار کار است و نه حتی در نیمه راه بهبود از ویرانی coronavirus — ملت است که هنوز هم نزدیک به 15 میلیون شغل زیر که در آن قبل از همه گیر. نه تنها این, اما با خوشه از coronavirus موارد وجود دارد فرصت خوبی است که بیشتر زیان کار هستند آمده است.

در برابر این تلخ افت انتخاباتی در حال ساخت اقتصادی خود را در موارد میگیرد حوادث روز پنج شنبه. معاون رئیس جمهور پنس در حال انجام یک میزگرد در اقتصاد در پنسیلوانیا و نامزد حزب دموکرات جو بایدن خواهد شد ارائه یک سخنرانی در طرح خود برای بازسازی اقتصاد در نوسان همان دولت به دنبال خود عملیاتی انجام یک سری از اقتصاد متمرکز بر حوادث.

بد اقتصاد ضعیف البته با این نسخهها کار بیشتر به بایدن سیاسی در حمایت از مغلوب ساختن پیشی جستن. اما آن را نیز ممکن است که اقتصاد را به سادگی موضوع کمتر در این انتخابات نسبت به انتخابات ریاست جمهوری سال مسابقات.

اقتصاد مهم — اما چقدر ؟

تاپیک خوبی تاسیس بدن از تحقیقات توطئه کردن دقیقا چگونه و چقدر اقتصاد تحت تاثیر انتخابات ریاست جمهوری. مختلف تجزیه و تحلیل را با اشاره به درآمد مردم کار و رشد و رشد تولید ناخالص داخلی به عنوان ارتباط به نتایج انتخابات ریاست جمهوری — بدتر از اقتصاد بدتر نشسته جمهور (و یا نشستن رئیس جمهور را) انجام می دهد.

اقتصاد به سرعت در حال بدتر شده است. اقتصاد رفته است به رکود و بیکاری در 11.1 درصد و تعداد رکورد جدید COVID-19 موارد می تواند قابل ملاحظه ای افزایش بیکاری هنوز دوباره.

خط پایین این است که آمده نوامبر, اقتصاد می تواند یک باد مخالف قوی برای رئيس جمهور وقت. فقط در هفته گذشته حزبی دفتر بودجه کنگره پیش بینی شده است که نرخ بیکاری همچنان بالای 10% در سراسر زمان انتخابات.

که لزوما به معنای آسان بایدن پیروزی با توجه به علامت زندی اقتصاددان ارشد در اقتصاد شرکت تحقیقات مودی تجزیه و تحلیل ترافیک. آن انتخابات ریاست جمهوری مدل عوامل در طیف وسیعی از شاخص های اقتصادی.

"برنده است جو بایدن. این [سابق] معاون رئیس جمهور ضربان دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اما با شدت بهم زدن غوطه دادن" او گفت:. "بنابراین با وجود همه چیز با وجود نرخ بیکاری دو رقمی آن را هنوز هم برای رفتن به انتخابات نزدیک حداقل با توجه به مدل سازی."

به روز رسانی بعدی از مودی مدل, او گفت:, را نشان می دهد بایدن شکست مغلوب ساختن پیشی جستن 279 به 259 — برنده اما به سختی یک فوران چاه نفت حتی با وجود این پتانسیل برای توده افزایش بیکاری در روز انتخابات.

نسبتا باریک حاشیه زندی می گوید که به دلیل چند عامل کار در مغلوب ساختن پیشی جستن به نفع: او وقت خود را پایه چسبیده است با او و کالج انتخاباتی به نفع او.

از همه مهمتر این مدل نیست فقط در مورد تیتر ارقام مانند نرخ بیکاری در کشور. در خط با انتخابات, کالج, زندی به نظر می رسد در همه چیز در یک دولت توسط دولت بر اساس. وجود دارد چند کلید نوسان متحده مانند پنسیلوانیا و میشیگان و ویسکانسین که در آن اقتصاد محلی خواهد بود به خصوص مهم است.

"وجود اقتصاد مهم تر به مردم چگونه در نهایت رفتن به رای دادن" او گفت:. "و آن را تنها چند هزار نفر از آرا ده ها هزار رای است که نوسان آن را یک راه یا دیگری. بنابراین اقتصاد مهم از نظر چه چیزهایی نوسان است."

انتخابات مصمم است در حاشیه به عبارت دیگر. بسیاری از مردم می دانند که چگونه آنها رای بدون در نظر گرفتن درآمد خود را و یا حتی اینکه آیا آنها یک کار در روز انتخابات. اما برای کسانی که مردم در نوسان متحده بدون حزب قوی وابستگی اقتصاد می تواند با ارنج زدن رای خود را در تصمیم گیری در یک راه یا دیگری.

قبیله گرایی trumps بسیاری از عوامل

حتی در حالی که او معتقد است که اقتصاد یک عامل تعیین کننده در انتخابات زندی نیز اذعان دارد که قطبش ممکن است کاهش رشد اقتصاد قدرت در انتخابات است.

"من فکر می کنم قبایل تبدیل شده اند بیشتر ossified," او گفت:. "مردم هویت تبدیل شدن به پیچیده در حزب خود وابستگی و آنها در حال رفتن برای رای دادن برای هر کس که در سر حزب خود را بدون در نظر گرفتن آنچه که در بقیه زندگی خود را."

یکی از راه های دیدن این است که در رای دهندگان انداز اقتصاد است. یک حزبی تقسیم در خوشبینی اقتصادی باز کرده است تا در سال های اخیر با توجه به مرکز تحقیقات پیو — در طول جمهوریخواه دولت جمهوری خواه رای دهندگان دیدن اقتصاد به عنوان به خوبی انجام می دهند و این قضیه صادق است در طول دموکراتیک دولت. اما این شکاف به مراتب گسترده تر در حال حاضر در مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات ریاست جمهوری از آنها در زیر باراک اوباما انعکاس سطوح گذشته دیده می شود در دوران جورج دبلیو بوش را اداره.

در واقع یک اقتصاددان در دانشگاه میشیگان نشان داده است گسترده تر حزبی شکاف از همیشه در تمایلات مصرف کننده: "آن را به زودی آشکار شد پس از انتخابات از مغلوب ساختن پیشی جستن است که وابستگی حزبی بود داشتن بی سابقه ای تاثیر بر انتظارات مصرف کننده" نوشته ریچارد Curtin در سال 2018 کاغذ.

ممکن است این معنی است که اقتصاد در حال تبدیل شدن به decoupled از انتخابات ریاست جمهوری نتایج با توجه به امی والتر ملی سردبیر طبخ سیاسی گزارش. او می بیند مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان یک نشانه و علت اين پديده است.

"او کسی است که به در حال حاضر قطبی لحظه ای. او ایجاد نمی کند اما بعد از آن او به پمپ آن را پر از استروئیدها" والتر گفت.

یکی از راه های از دیدن این قطع ارتباط در مغلوب ساختن پیشی جستن را تصویب اعتبار او افزود. به شدت در طول ریاست جمهوری خود, نظر سنجی را در بر داشت که مغلوب ساختن پیشی جستن یک شبکه منفی به طور کلی تصویب امتیاز — اما در اقتصاد مغلوب ساختن پیشی جستن را تصویب امتیاز به شدت مثبت بوده است و اگر تنها اندکی پس در زمان.

و در واقع تهمت به حال یک مزیت کمی بیش بایدن زمانی که مرکز تحقیقات پیو رای دهندگان خواست تا در اواسط ماه ژوئن آنها را به اعتماد به نفس در اقتصاد است. اما بایدن رهبری مغلوب ساختن پیشی جستن در طیف وسیعی از مسائل دیگر از جمله قابل ملاحظه منجر چگونه او می خواهم رسیدگی به روابط و چگونه به خوبی او می خواهم که قادر به متحد کردن کشور است.

به والتر, فاصله بین رای دهندگان برداشت از مغلوب ساختن پیشی جستن و برداشت خود از اقتصاد است که گفتن در مورد چگونه مغلوب ساختن پیشی جستن است و تحت تاثیر رای دهندگان تفکر است.

"هنگامی که شما می گویند" من مانند اقتصاد و من دوست دارم که چگونه مغلوب ساختن پیشی جستن از آن دسته. اما من نمی خواهم این کار او را انجام می دهند به عنوان رئیس جمهور و من فکر نمی کنم من می توانم به او رای " که یک نوع بسیار متفاوتی از حساب دیفرانسیل و انتگرال از ما دیده ایم در سال های اخیر," او گفت:.

مغلوب ساختن پیشی جستن البته سیاهی مثبت اقتصادی اعداد زمانی که آنها بوجود می آیند — او را به خوبی شناخته شده برای به tweeting در مورد بازار سهام مثبت و مشاغل ، اما او غیر از سیاست های اقتصادی و همچنین التهاب راه او توییتهایی و مذاکرات در مورد بسیاری از غیر اقتصادی موضوعات مبهم که پیام.

این بدان معنی است که بسیار ضعیف اقتصاد آمده نوامبر ممکن است خوردن مقدار در مغلوب ساختن پیشی جستن پایه حمایت — اما یک بهبود اقتصاد نیز ممکن است به نفع او به همان اندازه به عنوان آن ممکن است رئیس جمهور دیگر.

"قوانین ما به طور معمول استفاده کنید — که" چگونه اقتصاد انجام شده است ؟ ما در زمان جنگ یا صلح؟' — کسانی که معمولا چیزهایی که درایو رای دهندگان از ديدگاه رئيس جمهور" والتر گفت. "این است که یک رئیس جمهور که رانندگی برداشت خود را در هر دقیقه از روز با هر صدای جیر جیر با هر فشار دسته او در مقابل هلیکوپتر با هر off-the-کاف سخن گفتن او باعث می شود. و این چیزی است که خیلی متفاوت است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب