Coronavirus همه گیر است کاهش متحده پیوند اعضا در نیمه تجزیه و تحلیل نشان می دهد

پیوند عضو روش در ایالات متحده در نیمه قطع شد با این بیماری همه گیر کوروناویروس تشدید در سراسر جهان کمبود ارگان

توسط MINERALNEWS در 23 اردیبهشت 1399

پیوند عضو روش در ایالات متحده در نیمه قطع شد با این بیماری همه گیر کوروناویروس تشدید در سراسر جهان کمبود ارگان ها و نیاز به پیوند کارشناسان می گویند.

در اوایل ماه آوریل در ایالات متحده شاهد 50 درصد کاهش متوفی اهدا کننده پیوند از ماه قبل با توجه به تجزیه و تحلیل توسط دانشکده پزشکی پرلمن در دانشگاه پنسیلوانیا و پاریس پیوند ،

"یافته های ما نقطه به نقطه گسترده و شدید در اثر موج دار شدن از COVID-19 شیوع در مراقبت های بهداشتی از جمله صرفه جویی در زندگی پیوند اعضا گفت:" مطالعه همکاری نویسنده دکتر پیتر ریس استادیار پزشکی و اپیدمیولوژی در پن.

تحلیل منتشر شده در دوشنبه در مجله لانست به نسبت کاهش کلی به کاهش شیب دار در کلیه, پیوند, اما آن را نیز گزارش قابل توجهی کاهش در قلب ریه و پیوند کبد.

تعدادی از بهبود اندام کاهش یافته و از بیش از 110 یک روز در اوایل ماه مارس به کمتر از 60 روز, آوریل, محققان گزارش شده است. در همین دوره زمانی تعداد پیوند کلیه ها کاهش یافته و از حدود 65 روز به حدود 35.

پیوند دانشمندان دریافتند کاهش شدت در فرانسه که در آن روش پیوند بکن 91 درصد است. آنها گمان که ممکن است در نتیجه از دولت فرانسه و در سراسر کشور هماهنگ تلاش برای مدیریت این بیماری همه گیر. دولت ایالات متحده در مقابل تا حد زیادی وابسته به مقامات دولتی برای اعمال محدودیت.

"این های بین المللی مقایسه پیوند فعالیت های بسیار مهم خواهد بود به عنوان COVID-19 همه گیر تکامل می یابد" گفت: همکاری نویسنده دکتر الکساندر Loupy یک نفرولوژیست در بخش نفرولوژی و پیوند کلیه در نکر بیمارستان در پاریس و از پاریس پیوند ،

"برخی از پیوند سیستم های توسعه ممکن است بهترین شیوه برای حمایت از عضو تدارکات و پیوند است که می تواند به اشتراک گذاشته در سراسر مرزهای," او گفت:.

دکتر استفان Pastan مدیر پزشکی پیوند کلیه برنامه در دانشگاه اموری از دانشکده پزشکی گفت: برنامه های انجام شود ممکن است کمتر پیوند به دو دلیل: ایمنی بیمار و بیمارستان منابع است.

اگر چه اهدا کنندگان به نمایش در آمد بیمارستان اختصاص داده شده به مراقبت ويژه و کل طبقه به کروناویروس بیماران ترک اتاق کمی برای بیماران دوره نقاهت بعد از یک پیوند است.

"بیمارستان ها آب گرفتگی با این شدت عفونی در بیماران با مردم راه رفتن در اطراف بیمارستان ها و سالن های غذاخوری" Pastan گفت. پزشکان در ابتدا مطمئن نبودند که چگونه آنها می تواند اطمینان از ایمنی بیماران پیوند.

در حالی که برخی از برنامه های کاهش تعداد پیوند او گفت: دیگران باید به طور موقت متوقف مراحل در مجموع به تمرکز بر روی بیماری همه گیر.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

در ایالات متحده حدود 40 ، 000 بیماران دریافت پیوند عضو در هر سال و در حدود 120,000 بیماران باقی می ماند در لیست انتظار با توجه به تجزیه و تحلیل. در مورد 7,600 بیماران می میرند هر سال در حالی که انتظار برای پیوند عضو.

"من فکر می کنم برنامه های در حال اضطراب به عقب بر گردیم به پیوند full steam ahead به عنوان به زودی به عنوان آن را بی خطر به انجام این کار" Pastan گفت.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب