این دانش آموز چینی که درخواست استنفورد برای مبارزه با کروناویروس با کلاس های آنلاین

دانشگاه استنفورد ارشد Yulou ژو نمی دانم اگر اقدامات او کمک کرد تا تاثیر این دانشگاه تصمیم روز جمعه به حرکت تما

توسط MINERALNEWS در 18 اسفند 1398

دانشگاه استنفورد ارشد Yulou ژو نمی دانم اگر اقدامات او کمک کرد تا تاثیر این دانشگاه تصمیم روز جمعه به حرکت تمام کلاس های آنلاین در میان گسترش coronavirus در منطقه خلیج است. اما او می داند که او احساس خطر در مورد ویروس خوب قبل از بسیاری از همکلاسی های خود را در نخبگان پالو آلتو پردیس.

که چون زادگاه خود از یوینگ است که یک ساعت سوار قطار از ووهان در چین مرکزی کانون رمان شیوع کروناویروس. به عنوان موارد به یوینگ, ژو ترس افزایش یافت. توسط اواسط ماه ژانویه او ارسال ماسک صورت برای خانواده اش. او گفت: پدربزرگ و مادربزرگ خود را به ماندن در خانه. او با بررسی در با پدر و مادر خود را روزانه به مطمئن شوید که آنها به اندازه کافی مواد غذایی است. پست از ووهان شفاعت برای کمک های پزشکی خود را پر رسانه های اجتماعی.

او در اوایل نگرانی به شدت در تضاد با آنچه ژو گفت: او را دیدم در دانشگاه استنفورد. دیگر دانش آموزان دانشگاه استنفورد به نظر می رسید به احساس نیز در قوی بحث در زبان چینی سیستم عامل رسانه های اجتماعی, او گفت:. در روز سه شنبه ژو و بیش از دو دوجین دیگر از دانش آموزان راه اندازی یک طومار خواستار استنفورد تلاش در برابر ویروس "کمبود در بهترین حالت" و خواستار آن شد که مدیران را تشویق آموزش آنلاین بلند کردن شرایط حضور و غیاب برای کلاس بزرگتر و اتخاذ قوی تر اقدامات حفاظتی. تقریبا 3,700 امضا کردند.

سه روز بعد استنفورد شد و اولین دانشگاه های کالیفرنیا به آن اعلام خواهد لغو تمام کلاس های حضوری برای آن 16,500 دانش آموزان آغاز و تا روز دوشنبه برای دو هفته باقی مانده از سه ماهه. استنفورد همچنین اعلام کرد آن را لغو سالانه خود در آخر هفته برای بازدید بستری دانش آموزان در مارس و همه گروه پردیس تور و اطلاعات جلسات.

تبلیغات

جمعه شب اعلام کرد: یک عضو هیات علمی آزمایش مثبت برای COVID-19 و دو نفر در انزوا ممکن است پس از قرار گرفتن در معرض ویروس.

"ما می دانیم که این یک قابل تنظیم برای بسیاری از مدرسان" کشيش Persis Drell گفت: در نامه ای به دانشگاه و جامعه است. اما او گفت که این اقدامات مورد نیاز "هر دو برای کمک به کاهش گسترش COVID-19 و به کاهش اضطراب در جامعه ما به عنوان زمستان فینال رویکرد است."

مقامات در دانشگاه استنفورد نمی تواند از نظر شنبه. اما ژو گفت که او سپاسگزار برای این اقدامات و برای کسانی که طومار را امضا کردند.

"دانش آموزانی که شده اند پس از شیوع بیماری در کشورهای دیگر شروع به درک کنند که چگونه خطرناک این بود که گفت:" ژو 22 که در رشته زبانشناسی و علوم کامپیوتر. "بنابراین من واقعا رها شوند."

تبلیغات

به عنوان COVID-19 اسپرد دیگر مدارس و دانشگاه ها در حال افزایش اقدامات حفاظتی. دانشگاه واشنگتن و دیگر مدارس در منطقه سیاتل را لغو کلاس های حضوری. دانشگاه ایالتی سن خوزه است "به شدت با توجه به" در نظر گرفتن اقدامات مشابه در میان 32 تایید موارد COVID-19 در شهرستان سانتا کلارا با توجه به دانشگاه بیانیه روز شنبه.

UC دیویس و دانشگاه سانتا کلارا گفت: در وب سایت خود را روز شنبه که آنها برنامه ریزی برای ادامه کلاس های حضوری اما در حال آماده سازی برای امکان اختلال در یک لحظه متوجه, مشاوره جامعه خود را به سازمان دیده بان برای اطلاعیه ها.

USC اعلام کرد این امر حرکت تمام کلاس های آنلاین به مدت سه روز آغاز, روز شنبه برای تست اینکه آیا می تواند از راه دور باید دانشگاه تصمیم به تعلیق چهره به چهره و تماس با ما.

روز شنبه, Elk Grove Unified School District, بزرگترین سیستم در شمال کالیفرنیا اعلام کرد آن را خواهد دید تمام مدارس بعد از یک خانواده که کودک حضور در یکی از مدارس تحت قرنطینه سفارش Sacramento County عمومی وزارت بهداشت. هیچ دانشجویان یا کارکنان دارای آزمایش مثبت برای COVID-19 یک نامه به پدر و مادر گفت.

با 67 مدارس و مورد 64,000 دانش آموزان کندوها اولین مدرسه در منطقه دولت برای تعطیل پایان بخشیدن به زندگی هزاران نفر از خانواده ها است. بزرگ بسکتبال بازی حذفی و prom لغو شد این آخر هفته.

کریستوفر هافمن, Elk Grove, سرپرست گفت: در طول یک زندگی جریان جلسه روز شنبه که تصمیم به بستن ممکن است "درست برای هر منطقه اما من فکر می کنم آن چیزی که حق برای ما در این نقطه خاص در زمان." این هفته فعال خواهد بود که منطقه را مه رخصتی بهار, پس از زمان کلاس را نمی توان از دست داد, او گفت:. حرکت "اجازه می دهد تا ما را به یک نفس و کشف کردن آنچه که صحیح گام در حال حرکت به جلو است."

پس از کندوها اعلام Sacramento County آموزش و پرورش و مقامات بهداشت عمومی با صدور بیانیه ای برای اطمینان از محلی مدارس که تا به امروز وجود دارد تشخیص داده COVID-19 موارد مربوط به دانشجویان یا کارکنان مدرسه در شهرستان است. آنها گفت: آنها احترام کندوها تصمیم به حرکت می کند تا شکستن بهار خود را و کار با آنها را به "به طور کامل درک وضعیت خود را." مقامات گفت: وجود دارد هیچ خطر فوری یا توصیه "است که هر فرد در مدرسه یا مدرسه منطقه نیاز به نزدیک" در Sacramento County است.

در دانشگاه استنفورد حرکت به کلاس های آنلاین کشید متنوع واکنش های. برخی از دانش آموزان استقبال این تصمیم در حالی که دیگران آن گفت: ایجاد عدم قطعیت.

تبلیغات

Cedrick Argueta یک 21 ساله ارشد رشته علوم کامپیوتر, سوال چگونه حرکت از یادگیری را برای کار خود فیلیپینی-دوره زبان. او گفت: این کلاس به شدت متکی بر کار گروهی اما حاضر فن آوری پلت فرم برنامه ریزی برای استفاده مناسب است و بیشتر به سخنرانی ها از فرد به فرد و انفعالات. او گفت که این ممنوعیت در کلاس های حضوری نیز تاثیر می گذارد خود را نهایی پروژه گروه از اعضای تیم خود را در پالو آلتو و او هنوز هم در لس آنجلس و ممکن است بازگشت به دانشگاه.

دیگر دانش آموزان در حال تعجب که چگونه آنها می توانند خود را کامل آزمایشگاه کلاس های از راه دور و یا اینکه دوره های ضروری می تواند لغو بهار سه ماهه و فارغ التحصیلی خود را به خطر اندازد.

"است که می تواند یک ظرف غذا" گفت: Brian Contreras, 20, ارشد, رشته, علوم و تکنولوژی و جامعه است.

Contreras گفت: دانش آموزان می خواهم او را با کارآموزی و یا شغل صف نمی خواهد بود قادر به ایجاد هر گونه لغو کلاس ها در تابستان و یا پاییز. دیگر دانش آموزان برنامه ریزی شده بود به تحصیل در خارج از کشور در فصل آینده اما استنفورد بسته آن پایین است. او رخصتی بهار, سفر به شهر آستین در تگزاس است که در حال حاضر در هوا پس از استنفورد دلسرد حتی مسافرت داخلی.

او گفت: احساسات در میان دانش آموزان در مورد اقدامات مخلوط می شوند. "وجود دارد مقدار زیادی از افرادی که فکر می کنم آن را احمقانه به لغو کلاس های" او گفت:.

ارین وو دبیرستان رشته ارتباطات گفت که او نیست به خصوص در مورد خود ایمنی به این دلیل که ویروس است که کمتر خطرناک برای بزرگسالان جوان و سالم مانند او. جدید پردیس اقدامات می تواند کمک به محافظت از همسر اعضای هیات علمی و اعضای هیات, او گفت:, و یا کسانی که با سیستم ایمنی بدن.

اما اولیویا مانی نقاش دانشجوی سال دوم در روابط بین الملل و تطبیقی ادبیات به شدت از این استنفورد تصمیم گیری و در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای خانه سر به کلیسای جامع شهر به پایان سه ماهه آنلاین.

"شده است وجود دارد مقدار زیادی از اضطراب در مورد رفتن به کلاس و مصرف نهایی در یک اتاق شلوغ," مانی نقاش گفت. "بسیاری از مردم در حال گرفتن خارج از دانشگاه به عنوان به زودی به عنوان آنها می توانند. آن را احساس می کند مانند دیگر شما ماندن در اینجا دیگر شما خواهید بود در معرض coronavirus."

تبلیغات

او گفت که این تهدید از رمان coronavirus اتحاد مشخصی اضطراب و طرح میتوانست روال در سراسر محوطه دانشگاه. او در حال حاضر اجتناب سالن های غذاخوری.

احزاب و رویدادهای اجتماعی لغو شده است به عنوان بسیاری از پردیس حوادث پس از استنفورد توصیه به تعویق انداختن یا لغو تجمع بیش از 150 نفر است. روز پنج شنبه در شهرستان سانتا کلارا مقامات بهداشت عمومی نیز توصیه ساکنان در برابر حضور در اجتماعات بزرگ و به حداقل رساندن کار در گروه های بزرگ.

"این به من خیلی بیشتر پارانویا" مانی نقاش گفت. "شما نمی دانید که اگر فرد در کنار شما یک سرد یا coronavirus."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن