در مورد تری فاکس: نماد وطن, تماس, برای دیدن پسر مورد علاقه در کانادا ارز

PORT COQUITLAM, B. C.—در زادگاه خود از پورت کوکوئیتالم پلاک ارج نهادن تری فاکس ثابت بر روی چمن مقابل شهرستان س

توسط MINERALNEWS در 1 اسفند 1398

PORT COQUITLAM, B. C.—در زادگاه خود از پورت کوکوئیتالم پلاک ارج نهادن تری فاکس ثابت بر روی چمن مقابل شهرستان سالن. یک تصویر از کانادا آیکون های در حال اجرا در ماراتن امید تی شرت تعیین خیره در چهره اش و خورشید درخشان را از طریق درختان پشت سر او آویزان از در اصلی سالن انتظار.

نزدیک به چهار کیلومتر دور تری فاکس تئاتر متصل به تری فاکس متوسطه بعدی برای تری فاکس پارک. یکی دیگر از سه و نیم کیلومتری غرب تری فاکس کتابخانه. Homages به مرد جوان که در سال 1981 در سن 22 پس از ساخت آن در نیمه راه در سراسر کانادا به جمع آوری پول برای تحقیقات سرطان, استاندارد بخشی از دکور در این شهر ونکوور.

عشق به یک قهرمان که درگذشت تقریبا 40 سال پیش هنوز هم تابش از مرکز شهر پورت کوکوئیتالم. در اینجا بود یک مرد جوان که تا به حال از دست رفته یک اندام به سرطان خواهد استاد استفاده از پای مصنوعی خود را قبل از مصرف آن را در ماموریت ساخته شده است که او را به یک نام خانگی.

و در حال حاضر پورت کوکوئیتالم با هدف قرار دادن یکی از کانادا محبوب ترین ارقام در پنج دلار اسکناس از طریق یک نامزد انتخاباتی در پاسخ به این بانک کانادا فراخوان عمومی برای کمک به را انتخاب کنید شکل بعدی در توجه داشته باشید در حال حاضر اشغال شده توسط سر ویلفرید ویلفرد لوریر هفتمین نخست وزیر کانادا.

"بدون توجه به جایی که شما زندگی می کنند در این کشور شما می توانید با اتصال تری در داستان و چیزی از آن می گوید:" شهردار براد غرب که دفتر نیز آراسته با یک پرتره از روباه.

این شهرستان دارای یک تماس به معرفی فاکس در صفحه اصلی آن و غرب گفت: این پاسخ از آن قرار داده شد وجود دارد در ماه گذشته بوده است قوی با صدها نفر از ساکنان گفتن او آنها را فرستاده اند در نامزدی.

او شده است با آب گرفتگی ایمیل از سراسر کانادا ، اغلب او گفت ایمیل به اشتراک گذاری داستان در مورد زیر فاکس ترانس کانادا اجرا و یا در مورد نویسنده شخصی خود و نبرد با سرطان است.

غرب گفت: این پیام از سراسر کشور نشان می دهد محترم وضعیت فاکس در داستان های ملی.

او شروع به اجرا خود را در سراسر کانادا پس از از دست دادن پای خود را به یک تومور بدخیم در سال 1977. با توجه به Terry Fox Foundation, شب قبل از عمل به قطع پای او او خواندن یک مقاله در مورد یک معیوب که تا به حال اجرا ماراتن و الهام گرفته شده بود به اجرا خود را.

دو سال بعد او در نامه ای به Canadian Cancer Society, صحبت کردن در مورد همکار افراد مبتلا به سرطان او در سراسر آمده در کلینیک های خود را در پیشرفت آموزش و درخواست پشتیبانی خود را اجرا کنید.

"من تلاش می شود یک خودخواه یکی. من نمی تواند ترک دانستن این چهره و احساسات هنوز هم وجود داشته باشد حتی اگر من می تواند مجموعه ای رایگان از معدن" روباه نوشت. "جایی که صدمه زدن باید متوقف شود."

او پس از آن مجموعه در ابتدا به منظور بالا بردن $1 میلیون دلار برای تحقیقات سرطان در زمان مرگ او تا به حال کمک های مالی بیش از 24 میلیون دلار.

فاکس موفق به پوشش 42 کیلومتر هر روز راه خود را از طریق آتلانتیک کانادا به وسترن انتاریو. پس از در حال اجرا بیش از 5,300 متر روباه مجبور به توقف در تهوندر بای زمانی که سرطان به ریه های خود.

او به بریتیش کلمبیا که در آن او در گذشت و پس از درمان می تواند صرفه جویی در زندگی خود و درگذشت هفته قبل از 23rd تولد.

پس از آن روباه داستان تبدیل به یکی از الهام بخش ترین در تاریخ کانادا و سالانه اجرا می شود در نام خود جذب هزاران نفر در هر سال و افزایش بیش از $750 میلیون دلار برای تحقیقات سرطان پس از یکی از اولین. در حال حاضر تری فاکس اجرا می شود به جمع آوری پول برای تحقیقات سرطان را در محل در سراسر جهان است.

تعدادی از شهرستانها در سراسر کانادا باید ساختمان ها و یا جاده ها به نام بعد از او و مجسمه او را در تمام گام نشسته صرف متری از دفتر نخست وزیر سراسر از پارلمان در اتاوا. او همچنین تا به حال خود را در یادبود کانادا و یک کوه به نام به افتخار او.

غرب می گوید فاکس یک وحدت شکل و این امر می تواند تصمیم آسانی برای او در پنج دلاری.

"در زمانی که کشور ما به نظر می رسد بسیار تقسیم شده و در برخی از به چالش کشیدن مسائل من فکر می کنم این امر می تواند یک نکته مثبت برای کانادایی ها قادر به گرد هم می آیند و احساس خوب و ایالات متحده در مورد چیزی" غرب گفت: "و من فکر می کنم تری بسیار کند است."

به این روز غرب گفت: مسن پورت کوکوئیتالم ساکنان خواهد شد به اشتراک گذاری داستان در مورد دیدن روباه در حال اجرا در سراسر شهرستان در حالی که آموزش برای ماراتن. در آن زمان بسیاری تا به حال هیچ نظری ندارم که او چه کسی بود و یا آنچه که او انجام شده بود تا رسانه ها آغاز شده و پوشش آن.

شهرت او است و نه رو به کاهش در Port Coquitlam, با زمان, غرب گفت: مدرسه محلی بالا جمع آوری شده و 500 دانشجو امضا در یک دادخواست به فاکس قرار داده و در بانک داشته باشید. هر سال هزاران نفر از افراد جوان نشان می دهد تا به پورت کوکیتلام را تری فاکس اجرا شود.

"او خیلی بافته شده به پورت کوکوئیتالم هویت" در غرب گفت.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

اما هنوز هم وجود دارد موانع اگر پورت کوکوئیتالم امیدوار به دریافت آن پسر مورد علاقه در این کشور را ارز. در حالی که محبوبیت بخشی از فرآیند یک شورای مشورتی را در یک نگاه کوتاه-لیست نامزد و استخدام کمک گروه تمرکز به آن محدود بیشتر است. مارس 11 قطع است, برای نامزد.

تصمیم نهایی خواهد شد و سپس ساخته شده توسط وزیر مالیه. در حالی که غرب اذعان به آن خواهد بود انحراف از هنجار به انتخاب کسی مانند روباه به جای یک شخصیت سیاسی برای توجه او نیست نگران فاکس شانس.

"دل و روده من به من می گوید بسیاری از پشتیبانی از تری."

Jeremy Nuttall


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب