نبرد بین نقاب و نقاب ندار پرده شکاف های سیاسی

بزرگنمایی این تصویر مدیر مایک Bonavita می پوشد یک ماسک محافظ به عنوان او را پاک سازی ویندوز در Quatt

توسط MINERALNEWS در 9 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

مدیر مایک Bonavita می پوشد یک ماسک محافظ به عنوان او را پاک سازی ویندوز در Quattro رستوران ایتالیایی در بوستون در آوریل 12 در طول coronavirus بیماری همه گیر. این ماه, ماساچوست,' فرماندار اعلام کرد با پوشیدن ماسک الزامی است. استیون Senne/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
استیون Senne/AP

آن را تبدیل به یک سیاسی و فرهنگی flashpoint, رسم, روشن تقسیم بین "نقاب" و "نقاب ندار." تحقیر اجرا می شود بین آگاهانه آشکار رئیس جمهور ایالات متحده و عمدا ماسک-پوشیدن دموکراتیک رقیب تمام راه را در پایین برای کسانی که عبور از مسیرهای — و اغلب عبور از هر یک از دیگر — در حبوبات راهرو از فروشگاه های مواد غذایی.

"این خودخواهی. کامل خودخواهی می گوید:" 57 ساله Tia Nagaki از سبزه خریداران او مواجه می شوند. ساکن دنور جایی که ماسک شده اند اجباری پس از مه 5 Nagaki تصدیق او تمایل به سمت چشم مردم می خواهم که. اما فقط به عنوان اغلب به او می گوید: sneers آمده در او که به تازگی اتفاق افتاده که یک maskless مرد آمد بیش از حد در بازار است.

"او به من یک نگاه و پس از آن او شروع به خندیدن من مانند 'Ha-ha, I don't care,' و سرگرم کننده از من" او به یاد می آورد. "ما ساخته شده آن را بسیار سیاسی است. ما قطعا سیاسی آن است."

در واقع اخیر کشورهای مشترک المنافع ویرجینیا دانشگاه های نظرسنجی ها نشان می دهد حمایت قاطع میان دموکرات ها برای ماسک پوشیدن اما کمی بیش از یک سوم از جمهوری خواهان احساس همان.

زمانی که ویرجینیا رژیم صهیونیستی است. رالف نرتهم اعلام کرد ایالت ماسک, دستور این هفته او در زمان درد به بازیگران آن را به عنوان یک مطلب خفیف ادب, بخشنامه, با اجرای, در حال سقوط به وزارت بهداشت مقامات به جای پلیس و با هیچ تهدیدی از زمان زندان و یا جریمه برای فرد متخلف.

"این یک موضوع بهداشت عمومی" او گفت:. "من به دنبال مردم را به دردسر با پوشیدن ماسک, اما من به دنبال مردم را به انجام کار درست. من درخواست مردم برای احترام به یکدیگر است."

جمهوریخواهان بلافاصله pounced گردش تصاویری از فرماندار نیست با پوشیدن ماسک در عمومی فقط روز قبل از انفجار چه به آنها تماس بگیرید "سرکوبگر" و "خفقان بار" در ساکنان و کسب و کار. این نوع از لحاظ سیاسی به اتهام مقاومت به ماسک داشتیم که فوران کرده است در سراسر کشور است و باعث شده است تا مقامات به backpedal در حکم معکوس موقعیت خود را و یا دریافت overridden سفارشات بالاتر.

چند بحث حوادث کمک کرده اند سوخت, واکنش, از جمله یکی در فیلادلفیا زمانی که پلیس به شدت yanked یک مرد سیاه و سفید کردن یک اتوبوس به عنوان دوربین های نورد و دیگری در شهر نیویورک آغاز شده است که با یک زن در ایستگاه مترو متوقف شده توسط پلیس برای داشتن ماسک بر روی درستی و به پایان رسید که با او در دستبند بر روی زمین در مقابل او 5 ساله پسر. پلیس می گویند او برای رفتار آشوبگرانه دستگیر شد و نه عدم به پوشیدن ماسک; او گزارش شده است که برنامه ریزی برای شکایت NYPD.

کمی تعجب پلیس هستند و میلی به گام به نزاع.

"این است که یک نگاه خوبی برای ما و این نهاد اجرای قانون در یک موقعیت غیرقابل دفاع می گوید:" جو Gamaldi رئیس جمهور از هوستون, افسران پلیس,' Union. هنگامی که یک محلی دستور شد و دستور داد او خواست افسران برای استفاده از اختیار خود و صدور هشدارهای نه استناد و یا جریمه.

نیاز به اجرای چنین "سخت گیرانه" ماسک دستور Gamaldi می گوید که "تضعیف اعتماد که ممکن است شکننده با ما سیاه و قهوه ای و جوامع" را به عنوان به خوبی به عنوان هر کس دیگری. او می گوید: پلیس در حال حاضر کشیده بیش از حد نازک و بهتر خدمت به مردم با تمرکز بر منابع محدود خود در جاهای دیگر.

همانطور که معلوم شد اجرای حکم شد یک مسئله هنگامی که یک فرمان اجرایی از تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت منع محلی جریمه برای نقض.

اما در حوزه های قضایی که هنوز حکم مانند ویرجینیا کسب و کار می گویند آن را ناعادلانه ترک آن را به آنها به مرحله در بازی "ماسک پلیس می گوید:" Jodi راث مدیر امور دولتی برای ویرجینیا خرده فروشی فدراسیون. رستوران ها و فروشگاه ها بیش از مایل به قرار دادن نشانه های هدایت مشتریان به پوشیدن ماسک او می گوید: اما بسیاری حاضر به آنهایی که برای به اجرا درآوردن انطباق.

آن را غیر منطقی او می گوید: به درخواست کارکنان که امضا کرده ایم تا به صندوقداران و یا سرور برای مثال برای مدیریت مشتریان که تبدیل به دشمن سوء استفاده و یا حتی خشونت آمیز. بسیاری از آنها دیده حوادث خود را زمانی که درخواست مردم را به پوشیدن ماسک. دیگران را فقط به عنوان خوانده شده در مورد خشونت که فوران کرده است در جاهای دیگر از جمله در وفل خانه در شفق Colo., که در آن یک کوک به ضرب گلوله کشته شد و پس از گفتن یک مشتری به پوشیدن یک ماسک و در یک خانواده فروشگاه دلار در سنگ چخماق, Mich., که در آن یک گارد امنیتی بود به ضرب گلوله پس از مواجهه بیش از یک ماسک.

تعهد از اجرای راث می گوید: نباید در کسب و کار است که "به اندازه کافی در ذهن خود را در حال حاضر و تنها در تلاش برای شناور باقی می ماند."

"آنها نمی خواهید به نوبه خود هر کسی در حال حاضر می گوید:" راث. "آنها فقط در تلاش به عقب بر گردیم روی پای خود و مشتریان خوشحال." باید آن را در سمت چپ به کسب و کار به طور داوطلبانه اعمال محدودیت های سختگیرانه تر او می گوید:.

لیندسی Wiley, یک دانشگاه آمریکایی واشنگتن دانشکده حقوق استاد که دارای تخصص در بهداشت عمومی و قانون و اخلاق و گرایش به توافق برسند. بر اساس تجربه گذشته اعم از پیشگیری از HIV به واکسن او می گوید: heavy-handed حکم اغلب می تواند نتیجه معکوس.

که ممکن است به ویژه در این مورد داده شده که چگونه رئیس جمهور تهمت شده است spurning ماسک و چگونه مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری تلنگر-شکست مواجه در موضوع اولین درخواست مردم را به پوشیدن ماسک قبل از تشویق استفاده از آنها.

"این در واقع می تواند باعث شود افرادی که در حال شک و تردید از پوشیدن ماسک به دو کردن" ویلی می گوید و "تقویت آنچه آنها درک می شود که یک ارتباط مثبت با امتناع از پوشیدن یک ماسک و ... که در آنها عشق و آزادی است که آنها در حال هوشمند و تردید از بهداشت عمومی توصیه" همه در حالی که تقویت این دیدگاه که با پوشیدن یک ماسک نشانه ضعف است.

سنگین دست ماسک حکم تنها "ریختن بنزین بر مشکل" موافقت وکیل جف Childers که آورده یک چالش قانونی به یک ماسک قیمومیت در آلاچوا ایالت فلوریدا., استدلال آن را خلاف قانون اساسی است.

"این یک اعتراض به پوشیدن ماسک. این یک اعتراض به بودن مجبور به پوشیدن ماسک" Childers می گوید و اضافه کرد که او و مشتری خود را شناخت فواید و تصمیم به پوشیدن ماسک خود را. "من نمی خواهم به دریافت بیش از حد پرچم مواج در این" او می گوید. "اما نیست که واقعا این بنیاد دموکراسی ما است که ما یک کشور از مردم که حکومت خودمان است؟"

اما بهداشت عمومی و مقامات منتخب ادامه فشار برای بازگشت به, تلاش برای جلوگیری از سیاسی شدن پایه سلامت اقدامات احتیاطی.

علامت سکستون مدیر ارتباطات برای Alachua County, نوشته شده در بیش از 50 کارشناسی, مقالات در مورد مزایای پوشیدن ماسک به امید متقاعد کردن ساکنان به پیروی.

"زیر یک وضعیت اضطراری زمانی که زندگی مردم در خطر هیئت مدیره ما احساس می کند مانند قرار دادن یک ماسک برای چند دقیقه هنگامی که شما به فروشگاه مواد غذایی است که نه بیش از حد به درخواست," او می گوید: مقايسه آن نیاز به قرار دادن بر روی چراغهای جلو هنگام رانندگی در شب. "این یک چیز معقول" او می گوید.

و با CDC توصیه آن را به عنوان به خوبی به عنوان دکتر Anthony Fauci یک متخصص بیماری های عفونی و عضو کاخ سفید را coronavirus وظیفه نیروی خادم می گوید: "این حس مشترک."

و مشترک نجابت به عنوان شهردار دنور مایکل Hancock آن قرار می دهد.

"بنابراین بسیاری از مردم می خواهم به سیاسی این" او می گوید. "اما مردم در حال مرگ هستند از این ویروس و ما نیاز به انجام همه چیز ما می توانیم بدون در نظر گرفتن وابستگی حزبی یا ایدئولوژیک گرایش به حفاظت از آنها.

به تازگی, Hancock, می گوید او راند 4 مایل از خانه را انتخاب کنید تا چیزی در انبار خانه. زمانی که او وجود دارد او متوجه شد که او خود را فراموش کرده بود بنابراین او بی درنگ سوار بازگشت به خانه آن را دریافت کنید قبل از بازگشت به فروشگاه را وارد کنید.

"زمانی که من ماسک, من آن را انجام برای محافظت از آنها و نشان دادن محبت برای همسایه من," او می گوید. "و من امیدوارم که آنها همان را انجام خواهد داد برای من."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن